Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Whowwww, bijna een hele pagina?? eet smakelijk by the wee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hoi Rapilos Ja hoor gaat best goed. De eerste dagen waren idd zwaar. Rollen van het ene gevoel en emotie naar de andere. Nu gaat het vooral overdag erg goed. De avonden zijn nog wat lastiger. Rapi het klinkt alsof je allemaal de juiste dingen doet met eten, drinken en bewegen. Maar geef je ook toe, behalve een half uurtje op bed, aan je vermoeidheid. Een conditie die in lange tijd afgebouwd is, kun je niet in korte tijd weer opbouwen en zeker niet als de boog gespannen is. Even een onderonsje houden met juffertje ongeduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ga er weer even uit. Uurtje opassen bij de kleinkids Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hallo allen, Even alvast begonnen met bijlezen, maar straks weer aan het eten! Vandaag heb ik de mooie slinger van AR gellend, niet alleen van Nancy, maar ook voor Eric: Van harte gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light: @ Gaby: je hebt alles voor jezelf en ook voor ons mooi op een rijtje gezet. @ Joris: van een energieke en optimistische posting. Ik word er blij van als ik dat lees! Eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Oh, Nog snel even voor Soni, Fijn dat het goed met je gaat. Ja, de avonden zijn het lastigst he. Maar je gaat goed joh, En voor de rest..met mij komt het vast ook nog wel goed:D. Nu echt weg. Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Originally posted by: DieselAch en ik moet bekennen wij , of eigenlijk Zenja hoor, hadden ook koppies enzo, hele koffie en T serviezen, Zen dus al die jaren gespaart met vogeltjes enzo, wel heel lief hoor.Nu liepen 2 maand gelee de honden de buffetkast omver, heel verhaal, dus bovenkant naar benee en alles werkelijk alles kapot op 1 stenen berenburg mokkie. @ Drakie: als scherven geluk brengen, moet jij wel allemachtig veel geluk gekregen hebben. Ik hoop het voor je.@ Akelei: jammer dat ik je gemist heb. Hoe gaat het met je?@ Kameo: hopelijk viel het mee bij de psycholoog. Misschien heb je er iets over verteld, maar ik ben nog niet bijgelezen.Nu eerst aan het eten. Tot vanavond allemaal,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Marc sterkte met die ribben en doe dat matje maar even niet nog één onverwachte beweging en je hebt dubbelop pijn, beetje te masochistisch nu. Fijn dat je er weer bent trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 zo, eten zit erin nu de koffie nog en dan mag ik weer te volleyen:P fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hallo lieve frummers, Even inloggen en bijlezen want straks terug weg. @Nancy: een jaartje ouder en wijzer? Proficiat en een hele dikke knuf: @Gaby: gracias voor je heerlijke tekst. Dit is een opsteker van formaat voor al diegenen die achter jou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 @Nova & @Soni & @Miranda, Alle drie hééél goed bezig. Kwestie van volhouden nu. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Jen, ben jij nu aan het grappen of wat? Je kent het forumboek toch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Eh nee Frodo, werkelijk waar niet :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Jen, Als je op de site van Tactive komt ipv "naar het forum" onderste item "forumboek" kiezen. Dit is een verzameling van 10 verhalen van frummers van vroeger. Een must voor ieder hier op het forum. Trouwens nu we er toch over bezig zijn. Wordt het eens tijd misschien dat Tactive het initiatief neemt om nieuwe schrijvers te zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ha die Sha, dank je wel! en een blom (die lukt inmiddels ook) je houdt het aardig bij hier was vandaag helemaal stuk na die eerste te intensieve maar erg leuke dag van gisteren. Kwam niet verder dan de eerste blz en de laatste van de dagdraad maar gaat ook wel weer komen... in ieder geval fijne avond allemaal! groetjes Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Weer terug van eten in de tuin (het tuintje: postzegelformaat!), Wat heerlijk, zo'n dagje nazomer. Ging vanmiddag bij iemand op bezoek en we hebben ook daar heerlijk in de tuin gezeten. @ Krekel: een beetje bijkomen van de eerste heftige dag gisteren. Nieuwe stimulans, nieuwe mensen en nieuwe indrukken. Fijn voor je. @ Miranda, Leann, NoNo, Soni en de overige nieuwkomers: hou vol hoor. Jullie hebben de zwaarste dagen gehad. Inderdaad wel alert blijven, want als je begint te denken dat je misschien wel weer .... dan ligt de valkuil op de loer! @ Jen: wat is travakken? @ Coco: ik heb je weer gemist. Jammer. Gaat het goed? @ Nina: idem. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Goeie avond kanjers daar ben ik weer. Het was beregezellig vandaag. Buufje is aan het kijken of ze een huisje bij mij in de buurt kan huren. Zit ze wat dichter bij 2 winkelcentrums en bij mij want als ze maar denkt dat het gaat onweren, wordt ze al paniekerig dus het heeft een hele hoop voordelen. En ik zou het erg leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Leuk Bol, zeker omdat jij het ook ziet zitten. Een goede buur is beter dan een verre vriend! Mijn oude Hindoestaanse dametje gaat achteruit, hoorde ik vandaag. Ze ligt weer hele dagen in bed. Dat revalidatiecentrum waar ze is, is per openbaar vervoer slecht te bereiken. Balen dus. Misschien mijn man maar vragen om een keer met me mee te gaan met de auto. Buurvrouw komt vrijdag definitief naar huis, maar het huis wordt pas in oktober aangepast! Dat gaat ook nog eens 14 dagen duren! Bij ons is alles erg verzakt en onze buurt wordt pas vanaf november opgehoogd (zeker 40 cm). Tot die tijd kan zij via de garage wel uit haar huis, maar met geen mogelijkheid bij ons naar binnen. Ze kan, als ze in de troep zit, dus niet even naar ons vluchten. Ik pieker me suf om alternatieven te vinden. Vandaag heb ik trouwens een goede dag gehad. Heerlijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ik kom later weer terug. Even bankhangen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Gaat het achteruit met de Hindoestaanse Lytse? Wat erg. Heeft ze geen kinderen die haar kunnen bezoeken? Maar ligt ze de hele dag in bed omdat ze depri is of is er niemand die haar even uit bed kan halen? En je buurvrouw is dat die vrouw die met jou altijd liep, of is dat iemand anders? in ieder geval heel fijn dat je een goeie dag gehad hebt, daar krijg je toch weer een hoop energie van hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hoi allemaal, Aan alle nieuwen wil ik even melden Zo lang met alcohol nu zonder, doe er iets mee in positieve zin. Voel het, ervaar het en beleef het. Het komt alleen maar ten goede Ik heb vandaag niet veel bijzonders beleeft. ga nu zo ongeveer naar bed. truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Avond allemaal. Ik ben vandaag niet veel op de pc geweest (net als gister). Heb een virus op mijn ogen, gevolg vanmorgen kreeg ik ze niet meer open En deze keer niet omdat ik lui was Ik heb ook niet terug gelezen maar zag wel dat Nancy jarig is vandaag, van harte Nancy, ik hoop dat je een leuke dag hebt. Dus verder alles goed hier, jullie hoeven vermist dus niet te bellen Ik ga lekker naar het mandje, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hoi allemaal, Ben net terug van een dagje Callantsoog. Op de terugweg een ijsje gegeten bij La Venezia in Leeuwarden, heerlijk, daar kwamen mijn ouders al, wij en nu onze kinderen ook, rijden er soms apart naar toe. Eind van de dag werd het fris hoor maar we genieten van onze vakantie. Nu vandaag even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Lytse, ik haalde nu 2 dames van jou door elkaar ik zat de hele tijd aan je buurvrouw (wandelmaatje) te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Slaap lekker beertje, hoop dat die ontsteking snel voorbij is. Kan je weer zien wat je zegt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ooooh Emma La venezia, ik ben nu stink jaloers op je:o Mmmm, die ijstaarten zijn daar ook zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden