Madelief Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Originally posted by: Johan WAls er hier conflict broeit is dat niet handig ten opzichte van de trek. Beter is het om bloemetjes en hartjes te strooien en woorddomino-achtige oneliners te typen.Nou ik schrijf weer mee voor jan met de korte achternaam. quote> Johan,Nog even terug.Deze simpele hartjes en bloemetjes strooiende Madeliefdurft niet eens te reageren op zo'n hoog intelligente man als jij....Sorry, Heintje.Nu echt weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Marc, dat is mooi kerel. Nu een keertje écht doorpakken hè. Je weet reeds lang wat je wilt, dus actie. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Jopie, ik heb er veel aan moeten denken, aan hetgeen jouw zoon is overkomen. Wat ben ik blij dat hij het' "goed" heeft doorstaan. Dat het niet tot iets, zo mogelijk, ergers heeft geleidt. Mijn moeder zei altijd, "als mijn kinderen verdriet hebben, heb ik het ook. "Zijn ze gelukkig, ben ik het ook. Ik heb helaas geen kinderen maar kan me dat zo goed voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ik gooi er ook nog even een tegenaan. En Soothe krijgt van mij een :sun:zomaar, gratis voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Originally posted by: spikenu is de vraag natuurlijk,hoe oud is jen geworden vandaag?brilletje voor ver af, voor dichtbij, roze brilletje voor in donkere tijdendat wordt nog watquote> hahaha. Curieuzeneuzemosterdpot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Mijn dag is weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Originally posted by: Johan Wquote> Jij schat mijn leeftijd helemaal goed in Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Moest nog ff iets op het frum doen dus och waarom niet. Ik ga ook even lekker strooien :sun::sun::sun::sun::sun: Zo genoeg of nog meer. Trusten Heer Soothe voor jou nog een extra en voor onze Jop een heel groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Bolletje hoi, Nu kan het echt niet meer stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dag jopie, lang geleden. Hoe is het eigenlijk afgelopen met de aangifte aan de politie? (dat deden jullie toch, dacht ik?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Marc, het begin is er weer dat er nog vele dagen van gepaste trots mogen volgen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Luitjes, ik ga mijn bed opzoeken, boek mee en ik hoop iets later wakker te worden dan vanmorgen het geval was. De dag was erg lang. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Geniet van een hopelijk lange nachtrust, albertina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Val ook nog even binnen. Borretje, wat een strijd voor je vandaag joh. Maar je hebt het doorstaan!! Hoop dat het morgen een betere dag voor je zal zijn. Marc, goed zo! Hier een vriendschappelijk por tussen je ribben:P en voor jullie allebei:heart::light: Haha! Voor jou ook Johan want ik lees je echt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dag allen, Nee we gaan geen conflicten opwerpen en Johan, ik heb je gelezen, maar kom net weer binnen. @ Marc: goed zo, het begin is er weer! Volhouden hè! @ Bor: de overige moeders begrijpen je best. Zelfs ik, als niet-moeder, snap je verhaal. Je hebt het vandaag toch mooi volgehouden en dat lukt je morgen ook weer! Je weet waarvoor je het doet. @ Jen: was je verjaardagsetentje lekker en heb je, na de mindere start van de dag, toch verder een prettige dag gehad? @ Albertina: alweer een posting waar ik me in herken. Ik ben ook steeds meer aan het ontdekken wat me triggert en hoe ik dat kan voorkomen. Gestart bij de internetcursus van Tactive, maar het is een doorgaand proces. @Sha: heerlijk, je vakantie is begonnen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Heb vanavond de film "Komt een vrouw bij de dokter" gekeken. Met thee en bonbonbloc (en lekker dat het was). Fleecedekentje en af en toe een vierpotige spinnende slijmbal erbij. Had het boek wel gelezen maar vond de film echt wel de moeite waard. Jen, hoop dat het een gezellig etentje was vanavond. Voor degenen die gaan slapen, welterusten en mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Heel aardig die paar slingers maar morgen is mijn dag Dan ben ik de Overigens is dit een erg triest liedje als je goed luistert. Zeker voor de hondenliefhebbers en daar hebben we er hier ook een paar van. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hallo, goeienavond medefrummers. Ik kom nog even de nachtploeg versterken waarvan Jen zeker nog wakker is om deze verjaardagsknuf te geven: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Zo, TV over, meisje naar bed, moet morgenvroeg weer. Ik blijf nog ff, moet overmorgen heeeel vroeg weer, dus morgenavond al weg. Nog ff lekker naar de kippuh kijkuh. Slaap lekker, droogstoppels. Drogist Geelman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Jaap, jij komt altijd wel happy over. Maar morgen krijg jij van mij een slinger! Anderhalf jaar droog! Maar ook ik meld me droog af voor vandaag en ga mijn mandje opzoeken. Boek mee en morgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dank je Travel en Lytse, het etentje was gezellig en heel lekker. Varkenshaasjebrochetten met roquefortsaus. Hoop dat ik Johan nu kan laten watertanden en tot zonden aanzetten. Het begin van de dag was nogal hectisch, maar ach, er zijn erger dingen dan kapotte senseo's en gps'en. Een jaar geleden leefde ik zonder een van beide, en kennelijk heb ik dat overleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dank u Frodo, nog net op tijd! Hoe gaat het ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Prima Jen, heb je het forumboek al gevonden trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ja zo moeilijk was dat eigenlijk niet :$ Ik ren hier altijd direct naar de dagdraad en de domino, als een kieken zonder kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden