Rudy Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Weg ben ik weer, d.s.v Gekuist door Rudy, een minuut geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Jij ook een fijn weekend Bor:rose: Je stuurt een lege PB, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Rudy, Wat jij vijf postings geleden benoemde (Als je bent opgeknapt zou je weer kunnen drinken) is voor mij altijd een valkuil geweest. Vanaf nu trap ik er niet meer in. Groet, Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goede avond, ff snel tss het poetsen door... omdat ik aan Marc iets wilde vragen. Marc, jij bent Nederlander toch he? Hoe kom jij dan zo aan een onderschrift van marijke van hemel donck? Nu niet dat het iets uitmaakt... Maar nu met de verkiezeingen hier voor de deur enzo, is er weer terug sprake van haar ook. In combi met leona enzo, spa van vroeger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Vlaamsmeisje, Aangezien ik uit Brabant (regio Tilburg) kom heb ik veel meer op met de Vlaamse dan met de Hollandse taal. OK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 yep marc! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Lenie, beterschap. Ja mijn functie is wel anders, compleet anders, zeker kwa beleving. En nu ga ik wat ontspannen. Ik heb dat even nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goedenavond, Ruim 2 uur niemand wat te zeggen, dat is nog niet vaak gebeurd. Iedereen de dag goed, en conform de plannen, doorgebracht? Nieuws van Leni?? Fijne avond in elk geval voor ieder, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 ook goeienavond harry zit ff journaal te kijken zou denken dat dat ook in jouw dagelijkse dingen zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goeienavond! Lenie weer in het ziekenhuis, verontrustend. Veel beterschap en hopelijk kun je nu wat langer blijven tot je echt wat opknapt Coco, da's even slikken. Blijkbaar is het er nu niet de tijd voor, je eigen toko. Als je iets niet krijgt, blijft je ook iets bespaard is het gezegde. Maar tis wel balen :present: Marc, zet hem op! Dit keer niet je winst weer teniet doen. Op termijn wordt het alleen maar nog beter. Miranda je gaat goed! Complimenten. Lytse beterschap Ik kreeg gisteren een mail van een vriendin met wie het contact verwaterd was. Leuk. Dat gaf me meteen ook een zetje om nog iemand anders te mailen die ik een hele tijd niet heb gesproken. Ben benieuwd of ik een reactie terug krijg. Vannacht geslapen met een anti-snurk pleister van mannie opgeplakt Want mijn neus zat een beetje verstopt. En dat helpt dus heel goed om de boel 's nachts open te houden zodat ik lekker kon slapen. Tip voor als je verkouden bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 En Jane wordt het een strand-weekend? Nu kan het nog, het wordt prachtig Ja Harry, ik zie jou ook wel journaal kijken met een schuimende cappucino erbij en een bonbonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Harry, long time no read. Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Jaap, mocht je dit nog lezen: hoe gaat het nu met de telefoonangst? Went het? Ik weet nog dat ik aan het begin van mijn loopbaan het ook vreselijk vond, telefoon opnemen. En dan lastige vragen beantwoorden waar ik het antwoord niet goed op wist. Moest ik daarna soms wel even nashaken op het toilet. Toch wende het op de duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Dag allen, Rustige dag gehouden vandaag. Ik heb dus ook niet veel te melden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Hoi Jane, Ik kijk wel eens journaal maar ben niet echt een tv kijker. Lees wel graag kranten, AD, NRC, NRC Next en in het weekend ook de Telegraaf. Bovendien volgt mijn W trouw GTST dus al zou ik willen... Maar dat vind ik niet erg hoor, lees liever, een beetje op de pc rommelen, puzzeltje maken. Gewoon zitten en me verwonderen waar ik het allemaal aan verdiend heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Kate, Je brengt me op een idee. Dalijk als GTST voorbij is ga ik dat doen maar in plaats van de cappuccino neem ik een, of 2 of meer, Ristretto van Nespresso en natuurlijk die bonbon. Nu kan het nog, heb net met W afgesproken dat ik vanaf dinsdag de vakantiekilo's ga wegwerken. O ja, ik weet dat je hier geen reclame mag maken maar die koffie is zo lekker, dat moet ik delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 aan zijn die je bent harry. En kate, ja het wordt strandweer 2 dikke tienen voor morgen en overmorgen en maandag ook nog mooi. Pik in die kansen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Geen nieuws beslist mijn W, Politie Antwerpen gaat ze (we?) kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Wat is een "aan zijn" Jane? Is het compliment of juist iets dat ik liever niet hoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Goedenavond allemaal! Lenie, beterschap. Er wordt nu wel goed voor je gezorgd, in het ZH.... Ik heb jullie gemist mensen, een kleine week rondrijden in de cote du Provence gaat een doorgewinterde rose-grootverbruikster niet in de kouwe kleren zitten. Ook niet na bijna een jaar niet-meer-zo-grootverbruiken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Hoi Kate, Harry, Jane! Ja, het is lekkere koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Hoi Johan, Groetjes van "deze meneer die zomaar even snel wat neerpent" of iets van die strekking. Maar je had gelijk hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 En hoi Johan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Hoi Hannah! Nee hoor, ik zit hier nog wel ff tussen mijn verdroogde lavendels. Volgend jaar een nieuwe poging... Dat wordt beachen in NL dit weekend, heerlijk zo'n Indian summer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Na een poging tot teruglezen... Jaap! Alsnog gefeliciteerd met anderhalf jaar in de woestijn! Bam, zes jaar! Als ik jullie positieve postings lees word ik daar gelukkig van. Jullie zijn mijn lichtend voorbeeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden