Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik denk wel dat de partij voor de dieren een signaal functie heeft naar groen links. Die mogen van mij wel even bezinnen. En de PVV heeft ook een signaalfunctie gehad, maar is nu toch wel over de datum lijkt me. Wat ik van linkse partijen soms wel vind dat het wat * zijn. Groen links laatst geloof ik over water in plastic flessen. Ze hebben vast gelijk, maar daar ligt het probleem niet. Denk ik dan. Maar ook rechtse partijen zijn *. Altijd maar over dat bedrijven weggaan als de belastingen omhoog gaan of dat goede mensen weg gaan als ze geen bonussen meer mogen. Wat een kolder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hoi Will! Ja ik vind haar er wel een type voor! Leuk, samen toeren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ha,ha Haddock, Moet toch wel even lachen om die zin van jou; Hou erg van dieren,ook gebakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik heb speciaal vandaag dan vis gegeten. En wat ik goed vind van de partij van de dieren is dat ze tegen economische groei zijn. Dat vind ik wel een bijzonder standpunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goeienavond! Ik denk dat Tactice het wel goed vind als we vandaag een beetje over politiek praten. Met respect voor ieders keuze, anders hadden we geen democratie. Hier de partij voor de dieren gestemd, waar ik lid van ben. Voor een marginaal partijtje hebben ze toch al heel wat inititatieven genomen en het dierenwelzijn op de kaart gezet. Niet zonder resultaat. Rapilos, ik verwonder mij toch over je besluit. Een paar weken geleden klonk je nog heel anders toen je hier vertelde dat je een liter wijn ophad. Maar goed, het is jouw vrije keus natuurlijk. Ik vind het wel wonderlijk dat zo'n vrije keus zo snel kan veranderen. Of laat je je toch weer meezuigen door je oude trek denk ik dan. Voor mij blijft het spelen met vuur. Zonnetjes, fijn dat je zoon weer thuis is. Lenie, super stoer dat je weer gereden hebt. Spike knappe volhouder. En Hannah, rustig aan, ook bij je moedertje morgen. Tina, renovatie, nog maar even niet aan denken, eerst op vakantie met je medefrummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: rapilosHou erg van dieren,ook gebakken!quote> Geldt toch zeker voor de meesten hier?Heb heus respect voor vegetariers/veganisten, die hebben 'n bewuste keuze gemaakt en handelen daarnaar.Ik bewonder zelfs de ware heremiet, die zich van alles terugtrekt en alleen bezint, anderen daar ook niet mee "verwend". Aan de rand van de woestijn, onder 'n braamstruikje, bij wijze van spreken.Maar dat betekend nog niet dat ik dat morgen ook ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: jopiemaar t is nog te vroeg, eigenlijkweer gelukt: zelfbeheersing wauw!grinnikquote> Heel goed, J, jij mag 'm niet meer kopuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Jaap, Heb jij vandaag dan echte biologische vis gegeten of de gewone standaard polyester vis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goede avond, hier is stemmen verplicht. Indien niet, boete! Hoorde dat de opkomst minder was dan twee jaar geleden iets van een 37 %, bij jullie dan. Rutte zal es diep moeten nadenken ofzo lijkt me. Wat je hier meer dan bij jullie hebt, en dit wegens het verplicht stemmen denk ik, is dat er meer "alternatieve" partijen kwamen (komen). Dit omdat "de brave burger" doorkreeg dat een blanco stem een "voorstem" voor de winnende partij was. Maar dat is dus jaren tachtig "praat". Ondertussen is gebleken dat al die partijen en de coalities die ze dan gingen vormen , ook * is. Wat dan wel? Tja, daar kan ik dan weer een hele pagina aan wijden, maar dat is niet de bedoeling van een alcohol de baas forum lijkt me. En dat is dus vanuit "belgisch oogpunt" he. Verder, wat van belang is , hier dan, de meeting , maar daar is een meeting draadje voor. Voor iedereen verder, wie het "verdient" een pluim en voor wie het nodig heeft, een schop onder de kont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: haddockHe, Will, ouwe womaniser!Best off luck, ouwequote> Hahahahaha, hij is leuk!!!!Will,ik wens je veel geluk met je plannen, dat komt je wel toena alles wat je te verduren hebt gehadhet afgelopen jaar.Maar easy does it,niet vergeten hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ja, maar Johan eigenlijk is het iets positiefs zoals ik dat zie dan he. Waarom moeten we als maar meer. En dan lenen we geld, te veel geld we lenen zoveel dat we het gewoon er bij maken en dan gaat de waarde vanzelf naar beneden en heb je weer meer groei nodig om dat op te vangen. En zo versterkt het effect zich telkens. Waarom niet een systeem van balans? Dat zal er niet gelijk zijn. Maar als streven vind ik dat heel mooi. En Herman Brood zei het al Als het op is worden we zuinig. (wat dat er nou weer mee te maken heeft?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Bij jullie stemmen verplicht Nien? Das vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: bolletjeBij jullie stemmen verplicht Nien? Das vreemd.quote> Was hier ook lang zo, hoor Tante Bol. In de jaren zeventig afgeschaft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Nee Marc, dat niet. Ik ben dan wel niet religieus, maar hier ben ik wel katholiek in. Mijn vriendin zei ook al. Nou, nu mag je niet meer. En zeker geen aanbiedingen. Maar het gaat niet alleen over vlees en vis en vogels. Eigenlijk is die naam voor die partij wel wat onhandig. Je kan beter een partij voor de wereld hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik heb de behoefte even heel diep te zuchten. De politiek komt me werkelijk de "keel" uit. En dan druk ik me nog netjes uit, het is nog net geen hersenspoeling. De kiezers blijven tot op heden nog zweven en de opiniepeilingen vliegen me om de oren. Wat een theater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ja Bol, bij wet verplicht! En als je niet gaat een boete! Ok Johan , laatste wat ik hoorde , 37 % was rond een uur of twee vanmiddag he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Wat is een lister Hadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 O dat wist ik niet Had. maar dan nog, ik vind het allemaal een groot toneelspel, Ze katten elkaar af, en een dag daarna is het een en al schouderklopjes. Ze beloven van alles maar er is na de vorige verkiezing nog niet veel veranderd, daar heb ik moeite mee, dat toneelspelen, die oneerlijkheid, mensen bedonderen door alles te beloven en als men gestemd heeft, toch z'n eigen gang gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ja Jaap, een 'Partij voor de Wereld' of bijvoorbeeld een 'Partij voor de Duurzaamheid' klinkt al heel anders, ongeacht mogelijke overeenkomsten in het programma, als dit al niet helemaal identiek zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hallo allen, politiek. Is er al iets van een uitslag? Ben benieuwd. En dan toch weer allen samenwerken, tja. Het gaat zoals het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: albertinaWat een theater.quote> Ben gek op theater!De schouwburgganger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: BamBamWat is een lister Hadje?quote> 'n Lister, Bammie, is 'n ouwerwetze handaangeslingerde hele dikke scheepsdiesel, die heel hard BAMBAMBAMBAM doet.Net wat voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ja, maar die chinezen hebben juist al dat geld aan ons en amerika uitgeleend. Dat geven we gewoon niet terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 jakkes VVD 41 zetels:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Maar dat zeggen we niet, we zorgen er gewoon voor dat ons geld en dus onze schulden minder waard worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden