kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Het accepteren is al een hele stap. Sterk van je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Sterkte Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 @Albert Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Veel sterkte gewenst voor de aankomende tijd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goeie morgen allemaal, Wijfie van harte gefeliciteerd..:present:..:present: Vannacht heel raar gedroomd. Ik zat ineens op een piratenschip, Drakie was de kapitein maar Frodo droeg de hoed van Captain Sparrow. Ik zei tegen Frodo "Ga jij nou maar terug naar België want jullie Belgen zijn veel te lief om te vechten. Er stond een badmeester met een hele stomme bloemetjesmuts op z'n kop en iedere keer als hij floot kwam er een hele zware wind die, als je niet oplette, je van het dek blies, het water in. Dan was je verloren. Ik zei tegen hem, als je nu nog een keer op die fluit blaast, blaas ik jou naar de filestijnen. Nou had ik een pistool, zo eentje uit de middeleeuwen maar in plaats van daar buiskruid in te gooien moest ik er een kanonskogel in frotten. toen ie weer op z'n fluit floot wilde ik schieten maar kon het lontje niet aansteken want ik was m'n pakje lucifers kwijt, dus sloeg ik hem met mijn zwaard de diepte in. Ook zat er een papegaai die constant "Hup holland hup"zong. Als ik het zo lees moet ik lachen maar vannacht werd ik heel akelig wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ha Bolletje, Zijn dit soort dromen besmettelijk? Wat was eigenlijk de rol van Puck? Waakhond of iets dergelijks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 "Hahaha Marc, Puck was er gelukkig niet bij. Dan had ik het helemaal benauwd gekregen. Jij goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen lieve Frummels! Onrustige nacht gehad hier. Straks even naar mijn vadertje toe. Zonnetje, ik zal naar je zwaaien! Vanmiddag weer terug hier. Bolletje, Wat een levendige droom zeg! Hier nog zo iemand die de laatste tijd weer aan het dromen is. Het zal wel ergens toe dienen denk ik. Onbewust iets verwerken ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goeie morgen frummers even snel bijlezen en dan ga ik prinsjesdag lekker luxe doorbrengen met de hele dag badderen enzo. fijne dag allemaal en Wijffie, als je nog meeleest (vast wel) van harte en een hele fijne dag meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Ik mag weer in het treintje langs de kust naar het hoogtepunt van de week voor me, mijn AAmeeting, home, away from home. Wijfie, feli's en hoop je snel weer te lezen! Goede, droge dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Mogge frummers. Ar, gecondoleerd. Goed om te lezen dat je goed gaat. Verlies hoort bij het leven. Niet fijn, niet mooi maar is leven. Jane, bofkont. Alweer in je blootje de hele dag? Veel plezier. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Wijfie, Gefeliciteerd en een fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen Miranda, Jij gaat goed zeg:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 goedemorgen iedereen de zon heeft ons hier verlaten, hoe moet dat nou!!! Gwen, ik vroeg me af: de AA meeting is wellicht in Italiaans. Valt dat te volgen dan? Nachtbraken, hoe houden jullie dat vol?! Bol, zou ik patent opnemen op die droom van jou, hihihi. Zulke dromen bespaart je weer een filmticket :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen lavendel, De zon is naar hier gekomen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Jopie, het is (nog) geen verslag. En ik begrijp wat je schrijft en wilt zeggen. Het is nu meer dat ik me wel voorbereid en dan dingen over het hoofd zie. Boeken die ik niet besteld heb, artikelen die ik over het hoofd heb gezien. Past natuurlijk beetje bij mn adhd en is te overzien. Maar het is ook andere prioriteiten stellen. Elke x denken dat ik wel 'even' dit en dat kan doen. En me daar keer op keer op verkijken want alles kost meer tijd dan 'even'. En als er dan een 'storing' tussendoor komt, zoals mn zus, dan ga ik me opgejaagd voelen omdat ik het gevoel heb alleen maar tijd te kort te komen. Jaja, herstel is een levenlang leren. En nog elke dag blij dat ik gestopt ben en ik die kans krijg. Als ik nog had gedronken kon ik niet doen wat ik nu allemaal wel doe. Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Zes weken Miranda. Top! Onthoud het verschil zodat je daar in tijden van 'trek' op terug kunt vallen. Ga goed. Ben weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Miranda, Jij al bijna 6 weken!!! Je gaat als een speer zeg!! Ja ik ben een beetje bekomen van de meeting hoor! Het is ook niet niks he al die frummers op bezoek!! Geintje, het was zo ontzettend leuk! Ben je er de volgende keer ook bij? Het niet roken gaat boven verwachting. Geen trek meer, wel wat gewoontes moeten afleren.... Nu ben ik er even vandoor. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT: Albert Lytse Marc Rosa Wijfie Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! :present:Albertina succes met je sollicitatiegesprek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Miranda zes weken!! Top!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Zo, terug uit de nacht. Bol, ik wil 'n abbelement op die dromen van jou! Eeen van de eerste kotters waar ik op voer was altijd in 't buitenland. Zaten we met 4 jonge knapen op, ikke was de masjienist. Hadden we voor op de brug 'n hele grote piratenkop. En op de kop echt heel klein 't nummer. Was ook 'n lekkere roestige ouwe bak. Maakten we goed de blits mee abroad. De blitsert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Originally posted by: BamBamElke x denken dat ik wel 'even' dit en dat kan doen. En me daarkeer op keer op verkijken want alles kost meer tijd dan 'even'.quote> Dit herken ik zo goed, Bammie.En ik trap er ook iedere keer weer in.En doe het dan ook nog, veelal.Dan denk ik maar: ach, zo gebeurt er tenminste wat.De trochsetter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Waarde kransgenoten, ik kom duidelijk pas na de ochtendspits, soit. Hou t zo droog als je wilt, dan komt alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen, wat een drukte alweer zo vroeg. Wijfie, van harte:present: Hoop dat het goed met je gaat en wens je een fijne dag. AR, fijn te zien dat je weer in kan loggen en wat kan laten weten. Het is verdrietig maar behoud de mooie herinneringen joh. Dat tovert dan straks een glimlach te voorschijn. Meld me nog droog af voor gisteren en weer aan bij het dagpact vandaag. DAGPACT: Albert Lytse Marc Rosa Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 zit ik nu op de dagpact???? vandaag wil ik geen wijn!! Wie helpt me? Wie doet er mee? lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Marc Rosa Travel Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden