Spring naar bijdragen

Donderdag 27 september 2012


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oeisje Sha, wat erg zeg. En ik maar klagen. Hoop dat je de reis alsnog kunt maken op een later tijdstip ?

@ Lytse en iedereen, ik zal wel moeten nu hé. Wist niet dat een duim zo belangrijk kon zijn voor een hand. Voel me soms zo ongelooflijk hulpbehoevend, niks voor mij hoor.

Dit we zit ik in Maastricht. Moet er zo mooi zijn ??

DAGPACT:

Lytse

AlbertRemmo

Hopeful

Apple

Aicha

Travel

Truitje

LadyN

Rosa

Marc

Joy

wijfie

Lidia

Nancy

Will

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom A3 en bedankt voor je confronterende verhaal. Alleen al daarom zou ik niet meer willen drinken.

Je hebt het goed beschreven, ook al heb ik dit nooit hoeven meemaken komt het duidelijk binnen.

Even terzijde, voor zover ik weet mag jouw avetar alleen door Tactive worden gebruikt, maar dat zul je dan nog wel te horen krijgen.

Wij vragen al heel lang om meer avetars, maar die komen er niet en nu er steeds meer deelnemers zich aanmelden wordt het wel erg krap en moeten we goed opletten geen verwisselingen te maken.

Het is voorlopig niet anders.

Blijf vooral je ervaringen met ons delen, dat helpt jou en ons.

Nou ja, jij bent nu natuurlijk ook "wij en ons".

Heb je al gezien dat we een dagpact hebben, daar kun je je bij inschrijven. Het betekent dat je met degenen die er op staan afspreekt dat je die dag niet drinkt.

Aan het einde v.d. dag meld je je dan droog af, of niet, als het niet is gelukt.

Met kopiëren en plakken gaat het het makkelijkst, zelfs ik kan het nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hopeful, leuk zeg dat je genoten hebt en de alcohol niet gemist. Maar het was toch ook een High TEA? ;)

@A3, volgens mij kan ik je welkom heten op dit forum. Of vergis ik me? Het is misschien handig als je bij Wie is Wie even in het kort wat verteld over wie je bent. Dat praat wat makkelijker... Maar vl succes hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

COCO

Van harte gefeliciteerd, ik zag toevallig vannacht al dat je jarig was, maar het leek me beter met de felicitaties te wachten tot de nacht voorbij was.

Slingers maken kan ik niet, maar die heb je al van anderen ontvangen.

Maak er een leuk, droog feestje van.

Kus van Lidia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Kan nog net zie ik.

Snel even hier kijken.

Sha en Tina,

Wat een pech!

Sha, beterschap hoor!

Een bosje :present::present::present: om je op te fleuren.

En ook voor Tina! :present::present::present:

Vandaag een mindere dag gehad.

Veel pijn en erg moe.

Starks naar de AA.

Nu even de keuken in, voor de inwendige mens.

Fijne avond allemaal!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3 welkom hier, zit vanalles hier beginners tot volhouders, minderaars (ook in de minderheid denk ik) en ja ff voorstellen is wel geinig.

Maar dat tellen van jou had ik nooit zo volgehouden, tenminste niet in een regelmatig tempo ofzo en was ik de draad nog erger kwijtgeraakt.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha

Ik voel helemaal met je mee, moe, moe en moe, vooral veel last van mijn rug, ook een teken van moeheid.

Maar, zoals wel meer mensen hier doen, tussen door naar bed gaan doe ik niet, heb toch al zo weinig structuur, dus eruit is eruit.

Toen ik wakker werd bleek dat ik 7 uur zonder onderbrekening geslapen had, zelfs geen slok water. Kan me niet heugen dat dat ooit zonder drank is gebeurd!

Maar ik was nog helemaal v.d. wereld en na toiletbezoek direct weer ingeslapen.

Na 3 uur mezelf uit bed laten vallen. Ja, dat is handig, heb het seniorenbed van mijn moeder en dan hoef je dus niet op te staan, je laat je gewoon eruit rollen.

Gisteren dacht ik dat het beter ging, maar vandaag weer terug niet bij af, maar veel scheelt het niet, ook hoofdpijn.

Dit drukt mij wel met de neus op de feiten dat ik (we?) zonder het direct zo te merken, meer schade hebben aangericht, of ons lichaam hebben uitgeput dan we in de gaten hadden toen we nog aan het infuus lagen.

Om die uitdrukking maar weer eens te gebruiken.

Ik was zelfs te moe om hier te schrijven.

Behalve het dagpact natuurlijk, dat helpt me wel.

Ben naar buiten gegaan, kletspraatje hier en daar en medicijnen en een kaart voor gouden bruiloft gehaald. Dus even frisse lucht, maar te moe om een stukje te gaan lopen.

Een buurman die al jaren een oogje op mij heeft, ik niet op hem, vroeg hoe het met roken ging. Ik stomverbaasd, toen herinnerde ik me die stoppoging en zei dat dat voorlopig v.d. baan was, maar dat ik gestopt was met drinken.

Hij lust zelf ook een flinke slok en kan er niet tegen., dus vond het maar niets, ongezellig en zo. Ik zei dat het zo slecht voor je is en dat ik dat ging merken en mijn laatste jaren nog enigszins fit wilde doorbrengen.

Hij: als je alles moet laten wat slecht voor je is, is er niets meer aan.

Enzovoort deze discussie. Wat slechter was roken of drinken, hij is jaaaren geleden gestopt met roken, snap je? Dus nu kom je nooit meer een borrel bij me halen?

De grap is dat ik dat nog nooit heb gedaan. In het voorjaar had hij me een keer uitgenodigd en dat was de 1e x en de laatste, want het liep direct fout.

Wijn op, o, er is nog whiskey, dat soort dingen.

Plus handen niet thuis houden.

Gelukkig ben ik daar allert op, want genoeg stomme dingen gedaan op dit gebied.

Ja, ja, oma leert het nog wel eens :$.

Ik ga even mijn rug plat neerleggen en kom vanavond nog wel eens kijken hoe het met jullie gaat.

Eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, Joy, inderdaad een High Tea,

maar er zat ook een glaasje Prosecco bij...

grappig genoeg zijn ze dat helemaal

vergeten aan te bieden (en ik heb er

natuurlijk ook niet om gevraagd!).

Volgens mij moest dat zo zijn, denk je niet?? ;)

Madelief,

wat naar dat je je niet lekker voelt.

Hopelijk voor jou morgen een betere dag!

Succes en laat het smaken...

Ik duik ook de keuken even in (zelf geen honger meer,

maar ja, er lopen hier wel wat hongerige gezinsleden rond..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat het dag 11 was, maar mijn maatje schreef dat het voor mij dag 12 was.

Dat was een leuke meevaller, op naar de 2 weken, maar zo'n teller ben ik niet. Ik let meer op of ik me beter ga voelen. Daar doe ik het uiteindelijk voor.

Lenie,

Ik reageer niet vaak op jou, maar leef wel met je mee en hoop dat het op den duur beter met je gaat. Je bent een waarschuwing voor mij.

En dan nog eens wat, als mede tweelingmoeder: laat die jongens je helpen, hou je niet groot. Ze zijn op een leeftijd dat ze best wat begrip voor hun moeder kunnen opbrengen.

Het gaat me niet aan, maar ik denk dat als jij steeds als je je wat beter voelt weer van alles gaat doen, dat dat niet goed voor je is. En zolang als mama het eten op tafel heeft staan, dringt het niet tot ze door dat er echt iets met je aan de hand is.

Het zijn uiteindelijk jonge mannen en die zitten anders in elkaar dan wij.

Neem me niet kwalijk dat ik me er mee bemoei, maar dit wilde ik al heel lang eens onder je aandacht brengen.

Je weet dat wij niet zo ver bij elkaar vandaan wonen (met de auto dan), dus mss kom ik je wel eens opzoeken. Als je dat leuk vindt, anders even goede vrienden.

Het beste met je gezondheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooh Sha wat jammer zeg..

ik hoop dat het niets ernstigs is ( alhoewel anders word je niet met spoed opgenomen denk?)

sterkte verder.

nou m'n collecte gelopen en toch flink al wat opgehaald...morgen weer verder

m'n verse rode kool staat op...de zelfgemaakte appelmoes staat te wachten en de snitzels gaan zo in de pan.

alvast eet smakelijk voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik er zo tussen kom wippen, maar ik moet even

wat kwijt. Ik moet zo een presentatie geven voor een grote groep

mensen en ben nou STIKzenuwachtig!!

Ik zou een móórd doen voor een glas w...,

maar doe het niet, wat een verschutting zou dat wezen.

Ik zal blij zijn als het negen uur is. En dan niet weer een glas als beloning zien...

Dat is mijn streven.

Sha en Lenie: beterschap, he, wat naar allemaal. Dat het maar snel weer goed komt!

A3, ook namens mij welkom hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...