bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: gwenals je(de frummer in nood)met de fles in je handen staat,kom dat dan eerst hier melden, of beliemand!Ik heb mezelf plechtig beloofd dat ikdat ook zal doen, in zo'n noodgeval.quote> Ja maar Gwen niet iedereen is zo sterk, of misschien is het beter te zeggen dat die trek zo ontzettend sterk is dat het zo moeilijk is om het dan toch te komen melden.Ik weet wel ik heb het twee keer gedaan maar van te voren had ik het gevoel "dadelijk wordt er mijn grootste houvast weg genomen"zo dacht ik toen. Ik wil eigenlijk niet dat dat mij afgepakt word. Het is het enigste dat ik heb. toen ik het eenmaal toch gemeld had was ik zo ontzettend trots op mezelf en zo blij dat ik het gedaan had maar van te voren was er een hele grote strijd in mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Nessie, hoe gaat het met jou? Red je het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Zolang je die eerste maar NIET neemt...... Daar alleen gaat het noodplan over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Fijn te lezen dat je weer goed gaat Smik! Ga goed. Schrijven helpt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Toch blijf ik erbij. als je echt een noodkreet geeft is er hier altijd iemand. Daarmee bedoel ik voor de fles gehanteerd wordt. En dan zijn er echt mensen bereid je per telefoon te steunen. Ik heb dat zelf vorig jaar een keer ervaren en het is mijn redding geweest. Dus als je echt niet wil drinken is er altijd een mogelijkheid tot hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedenavond allen, Eerst maar eens bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 @ Drakie: niet te ver teruglezen dus. En hutje op de hei lijkt me te verkiezen boven mezelf opknopen o.i.d. @ Fibo: gelukkig maar even een dagje met pijn voor je. Vervelend, maar het gaat gelukkig over. Sterkte ermee. @ Miranda: je staat steeds bij het dagpact, maar ik hoor de laatste tijd niet echt hoe het met je gaat. Gaat het gemakkelijker of heb je veel moeilijke momenten? @ AR: het werken in het restaurant is nu gestopt, maar heb je nog ander werk of zit je nu thuis? @ Roosje en alle anderen: we zetten hem op vandaag en we nemen de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ja Smik. heb jij een tel. nr. van iemand hier van het forum? Ik hoop echt dat je de volgende keer de kracht hebt om van te voren hier te komen. Dat zal niet meevallen maar echt het geeft zo'n fijn gevoel als het je lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Joy je schrijft ofdat je veel gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Nou ja, lees het ff weer na. Ga zo maar slapen, maar hoop niet dat nw gezichten zich schromen hier mee te lezen. En vooral mee te schrijven! Doen hoor, het helpt je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goede avond, * En ja joy, t leven is geen pretje, soms . Soms dan ook weer wel! * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hallo Marc, Ik had ook gezien dat je niet bij het dagpact stond, maar het was al gesignaleerd. Wat een raar verhaal over die boer en zijn varkens! Als die beesten nou een maand geen eten hadden gekregen? Maar dan nog! @ Tina: groot gelijk dat je eerder aan het werk gaat. Je kon je draai nu toch niet goed vinden en zo spaar je je vakantiedagen! @ Will: heb je Fleur al gezien? @ Madelief: goed dat je lekker geslapen hebt, want dan kan je alles beter aan! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ja bol, so be what to be. Ik ben er absoluut niet trots op, maar life go's om kan er niet bij stil bij staan.... Of wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Misschien is het juist goed om er wel bij stil te staan Joy, maar dat doet pijn en is eng. Maar toch is het de enigste manier om op een goeie manier met je gevoelens om te gaan. En ik ken het wel hoor, er zit je dan zoveel dwars, je gaat dan drinken, en dan durf je het wel te zeggen. Maar je wilt nu naar bed? Zou ik maar doen meid dan blijft de schade misschien beperkt, want je doet jezelf veel geweld aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Voor Lavendel en Bo: 3 maanden: hoera!! Draak, jij alweer een jaar! We zullen dooooorgaan.....:moon: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 VM, wat loop je nou te * Ik snap wel wat je bedoelt hoor. maar kan moeilijk zeggen, meid ben je nog in staat om te rennen, haal dan snel nog even wat voor de winkels dicht gaan. Zou erg kort door de bocht zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Nien wat is er met jou aan de hand zeg. Zo ken ik je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Nouja.... vind je reactie zelf ff beetje te fel hoor Vlaammeisje.... Wat is er mis met iemand proberen te steunen die het even niet ziet zitten, dronken, boos, in de war of wat er dan ook door het hoofd gaat op dat moment? Om dat * te noemen en belachelijk vind ik echt niet ok. Dat je het zinloos vind is jouw mening, prima. Maar dan hoef je niet iedereen die te hulp schiet af te branden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Kijk! Kame snapt tenminste wat ik bedoel! Er is zelfs een draadje voor, tussen de duizenden andere draadjes van tegenwoordig. Hoe "hard" of net niet pakt men iemand aan.. Lady, geloof je nu echt dat het wat uitmaakt?? Niet meer of niet minder, * is het! Bollie, ook jij snapt eigenlijk het best wel. En dat heeft nu zelfs niet rechtstreeks met Joy te maken. Joy weet best dat het geen oplossing is om te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Nien hoe is het nu met je moeder? Kan ze weer wat meer zelf of moet je nog zoveel voor haar doen, dat je er zelf bijna onderdoor gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hoi allemaal, voor de 3 maanden een:D:heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light: Voor een jaar Draak;):light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Joy hou je haaks en herpak jezelf. Nina, hoezo heb jij een rotdag en humeur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Natuurlijk Kirk wil iederen op zijn of haar manier helpen. Of dat ju de juiste manier is of niet. Gewoon omdat we allemaal weten hoe een persoon zich voelt als ie gedronken heeft. En ook weten we hoe rot men zich de volgende dag voelt. Dat willen we die persoon graag besparen, maar van de andere kant moet men zelf door schade en schande wijs worden, niemand kan dat voor een ander doen. We kunnen allen maar proberen die persoon wakker te schudden. Dat is alles. Maar ik voel me altijd erg machteloos en zou graag veel meer doen al alleen maar een beriichtje schrijven, maar ik kan niet. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ja, VM, daar geloof ik in, soms is een beetje lieve steun net wat iemand nodig heeft. Dat jij gelooft in de harde aanpak, ook goed. Of je dat nu met me eens bent of niet, dat staat niet ter discussie wat mij betreft. Dat je mijn goed bedoelde woorden zo benoemt vind ik absoluut niet acceptabel, maar ronduit onbeschoft. Dat laat ik niet zomaar zeggen, kom op zeg! Verder denk ik dat ik mijn standpunt duidelijk heb gemaakt en laat het verder rusten. Laat een ander in zijn of haar waarde... ook al ben je het ergens niet mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden