Spring naar bijdragen

2 oktober 2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

Originally posted by: gwenals je(de frummer in nood)met de fles in je handen staat,
kom dat dan eerst hier melden, of bel
iemand!

Ik heb mezelf plechtig beloofd dat ik
dat ook zal doen, in zo'n noodgeval.
quote>


Ja maar Gwen niet iedereen is zo sterk, of misschien is het beter te zeggen dat die trek zo ontzettend sterk is dat het zo moeilijk is om het dan toch te komen melden.
Ik weet wel ik heb het twee keer gedaan maar van te voren had ik het gevoel "dadelijk wordt er mijn grootste houvast weg genomen"zo dacht ik toen. Ik wil eigenlijk niet dat dat mij afgepakt word. Het is het enigste dat ik heb. toen ik het eenmaal toch gemeld had was ik zo ontzettend trots op mezelf en zo blij dat ik het gedaan had maar van te voren was er een hele grote strijd in mezelf.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 298
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toch blijf ik erbij.

als je echt een noodkreet geeft

is er hier altijd iemand.

Daarmee bedoel ik voor de fles

gehanteerd wordt.

En dan zijn er echt mensen bereid

je per telefoon te steunen.

Ik heb dat zelf vorig jaar een keer

ervaren en het is mijn redding geweest.

Dus als je echt niet wil drinken is er altijd een

mogelijkheid tot hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Drakie: niet te ver teruglezen dus.;)

En hutje op de hei lijkt me te verkiezen boven mezelf opknopen o.i.d.

@ Fibo: gelukkig maar even een dagje met pijn voor je. Vervelend, maar het gaat gelukkig over. Sterkte ermee.

@ Miranda: je staat steeds bij het dagpact, maar ik hoor de laatste tijd niet echt hoe het met je gaat. Gaat het gemakkelijker of heb je veel moeilijke momenten?

@ AR: het werken in het restaurant is nu gestopt, maar heb je nog ander werk of zit je nu thuis?

@ Roosje en alle anderen: we zetten hem op vandaag en we nemen de eerste niet!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marc,

Ik had ook gezien dat je niet bij het dagpact stond, maar het was al gesignaleerd.

Wat een raar verhaal over die boer en zijn varkens! Als die beesten nou een maand geen eten hadden gekregen? Maar dan nog!

@ Tina: groot gelijk dat je eerder aan het werk gaat. Je kon je draai nu toch niet goed vinden en zo spaar je je vakantiedagen!

@ Will: heb je Fleur al gezien?

@ Madelief: goed dat je lekker geslapen hebt, want dan kan je alles beter aan!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het juist goed om er wel bij stil te staan Joy, maar dat doet pijn en is eng. Maar toch is het de enigste manier om op een goeie manier met je gevoelens om te gaan. En ik ken het wel hoor, er zit je dan zoveel dwars, je gaat dan drinken, en dan durf je het wel te zeggen.

Maar je wilt nu naar bed? Zou ik maar doen meid dan blijft de schade misschien beperkt, want je doet jezelf veel geweld aan.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja.... vind je reactie zelf ff beetje te fel hoor Vlaammeisje....

Wat is er mis met iemand proberen te steunen die het even niet ziet zitten, dronken, boos, in de war of wat er dan ook door het hoofd gaat op dat moment?

Om dat * te noemen en belachelijk vind ik echt niet ok.

Dat je het zinloos vind is jouw mening, prima.

Maar dan hoef je niet iedereen die te hulp schiet af te branden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk!

Kame snapt tenminste wat ik bedoel!

Er is zelfs een draadje voor, tussen de duizenden andere draadjes van tegenwoordig.

Hoe "hard" of net niet pakt men iemand aan..

Lady, geloof je nu echt dat het wat uitmaakt??

Niet meer of niet minder, * is het!

Bollie, ook jij snapt eigenlijk het best wel.

En dat heeft nu zelfs niet rechtstreeks met Joy te maken.

Joy weet best dat het geen oplossing is om te gaan drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

voor de 3 maanden een:D:heart::light::sun::moon::present::D:heart::light::sun::moon::present::D:heart::light::sun::moon::present::D:heart::light::sun::moon::present::D:heart::light::sun::moon::present::D:heart::light::sun::moon::present::D:heart::light::sun::moon::present::D:heart::light::sun::moon::present::D:heart::light::sun::moon::present::D:heart::light::sun::moon::present:

Voor een jaar Draak;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:;):rose::present::musicnote::present::moon::sun::light::heart:

Joy hou je haaks en herpak jezelf.

Nina, hoezo heb jij een rotdag en humeur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk Kirk wil iederen op zijn of haar manier helpen. Of dat ju de juiste manier is of niet. Gewoon omdat we allemaal weten hoe een persoon zich voelt als ie gedronken heeft. En ook weten we hoe rot men zich de volgende dag voelt. Dat willen we die persoon graag besparen, maar van de andere kant moet men zelf door schade en schande wijs worden, niemand kan dat voor een ander doen. We kunnen allen maar proberen die persoon wakker te schudden. Dat is alles.

Maar ik voel me altijd erg machteloos en zou graag veel meer doen al alleen maar een beriichtje schrijven, maar ik kan niet. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, VM, daar geloof ik in, soms is een beetje lieve steun net wat iemand nodig heeft.

Dat jij gelooft in de harde aanpak, ook goed.

Of je dat nu met me eens bent of niet, dat staat niet ter discussie wat mij betreft.

Dat je mijn goed bedoelde woorden zo benoemt vind ik absoluut niet acceptabel, maar ronduit onbeschoft. Dat laat ik niet zomaar zeggen, kom op zeg!

Verder denk ik dat ik mijn standpunt duidelijk heb gemaakt en laat het verder rusten.

Laat een ander in zijn of haar waarde... ook al ben je het ergens niet mee eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...