Spring naar bijdragen

vrijdag 5 oktober


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen kanjers, dank voor de lieve woordjes, de 4usjes sloegen er bijna helemaal van op de vlucht :)

diesel, jij bent zo een zacht mens, ik weet waar ik moet zijn als ik een fretje wezen zou...:heart:

vandaag per uitzondering lekker achter het raam met een dekentje en grote pot thee naar de regen en wind kijken...welkom herfst :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volley ze.

De septic-tank lekt, dus die moet opnieuw gekit.

Naast stenen sjouwen mijn specialiteit:kitten en purren!

Maar dit wordt een smerig klusje.

En 5 kuub hout sjouwen vanmiddag!

Dus ik hoop jullie op onze VrijMiKo te zien.

Of houd ik zo het vrijdagmiddag-gevoel in stand?

Hou-em droog, frummers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draak,

Met de kefir gaat het prima!

Ik slurp daar een hoop van naar binnen per dag.

Moet alleen even een betere zeef kopen.

Nu zitten er nogal wat stukjes kefir in.

Groeit het straks door in mn darmen, hihi!:D

Zo, weer even verder lezen.

Ben ongeveer op de helft.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie mrgen lieve mensen. Ik heb me verslapen. Lekker hoor want ik heb vannacht weer liggen bulderen, dus tijd om het boven maar eens als slaapkamer te gaan inrichten. En dan maar wachten tot ik m'n douche in mijn slaapkamer schimmelvrij krijg.

Zit achter de tegeltjes dus volgend jaar maar eens kijken of ik een nieuwe douche kan laten maken. Dit is zo niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes.

Mensen kinderen wat heb ik geslapen.

Werd om zes uur wel even wakker, hoorde de regen, heb me omgedraaid en ben verder gaan slapen.

Zal misschien wel wat te maken hebben met de verkoudheid en de hoofdpijn.

Jeminee wat heeft Diesel er een mooie 'koffie'bar van gemaakt.

En ik denk dat Fleur tot in haar tenen geroerd zal zijn door het speciale glas dat voor haar klaar staat.

Inmiddels ben ik gedouched en heb het hondje uitgelaten, dubbele douche dus eigenlijk:D.

Het lukt me van geen kant om hele dagdraden van de vorige dag terug te lezen, dus ik mis denk ik wel bepaalde gebeurtenissen, tis niet anders denk ik dan maar.

Kame, wat ellendig dat je dochter zo'n pijn heeft, ik hoop echt dat de huisarts daar iets sterkers tegen heeft. En zou die pijn nou echt van dat wondje afkomstig zijn?

Gwen, wat een enorme hoeveel werk verzetten jullie daar dagelijks. Een sportschool hoef jij dus echt niet te bezoeken he? Knap hoor.

Ik mag van mezelf nog 1 kopje koffie en dan aan de slag hier.

Eigenlijk best wel lekker zo'n regendag.

Lekker de lamp aan binnen, lekker droog binnen.

Wel weer zielig voor alle beestjes die nu buiten doorweekt lopen te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vandaag dag 5....

Vannacht beter geslapen wel veel dromen. Zelfs eentje waarin ik per ongeluk een alcoholisch drankje dronk en toen ik merkte dat het geen 0,0 % drankje was ik gelijk begon

te draaien en een licht gevoel in mijn hoofd kreeg omdat ik er niet meer tegen kon na 4 dagen. Ik schrok erg omdat ik zelf dacht een 0,0% drankje gekregen te hebben.

Maar gelukkig het was een droom.

Ik begin dan ook vol goede moed aan deze dag!

DAGPACT:

Hanneke

Albert

Lytse

Marc

Tatum

Apple

Serra

Buiten is het echt bar en boos dus blijf ik met koffie en thee lekker binnen.

Moet zeggen dat ik nog slecht kan inhaken hier op het forum gaat soms zo snel en moet de mensen nog leren kennen.

Kan alleen voor nu zeggen dat we allemaal heel goed bezig zijn!

Fijne dag!

Serra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Serra,

Het kan hier ook heel druk zijn hoor, en dan is het inderdaad moeilijker om in te haken.

Zo rond zes uur 's morgens is het meestal nog heel rustig, dat vind ik de ideale tijd om me te melden hier, maar ja, dat is wel vroeg opstaan he?

Maar je gaat hartstikke goed lees ik, das mooi, heel mooi.

En dat inhaken zal steeds makkelijker gaan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Yvonne,

Begrijp dat het wat tijd kost om wat overzicht te krijgen in wie wie is.

Ben wel een ochtend mens maar 6 uur is wel heel erg vroeg.....

Sta wel vroeg op met de kinderen want die moeten naar school.

Ik blijf gewoon wat mee lezen en dan komt het inhaken vanzelf.

:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen luitjes,

Geen tijd gehad om bij te lezen, want ik kom vlug even binnenpiepen van op het werk.

Ik sluit me aan bij het dagpact:

DAGPACT:

Hanneke

Albert

Lytse

Marc

Tatum

Apple

Serra

Mauro

Tot later allemaal en maak er een fijne dag van!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

Hanneke

Albert

Lytse

Marc

Tatum

Apple

Serra

Mauro

LadyN

Joy

Goedemorgen lieve frummers,

Wat een heerlijke opening vanochtend Diesel! Heb het met een glimlach gelezen! Vl dank nog voor jullie steunende en ook wijze woorden. Het heeft me er even doorheen gesleept en voel me alweer een stuk beter! Vanochtend dacht ik, drank neemt zo'n grote plek in, in mijn dagelijkse leven en gedachten. Terwijl het maar zo'n klein onderdeel is van het leven en ik het veel te groot maak. Het is de kunst om weer te genieten van pure dingen, de regen zien vallen, genieten van een kopje koffie, een helder hoofd. Met drank op is dit absoluut niet te doen, dus ik ga er weer helemaal voor! Leren van de struikelpartij en met goede moed verder op mijn pad!

Wens iedereen diezelfde kracht toe en de mensen die het moeilijk hebben veel sterkte! (Moet nog bijlezen hoor).

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kennis van me zei een tijd geleden tegen me: het is geen ramp om te struikelen en te vallen, als je erna maar opstaat en terugkijkt waar de hobbel of het gat in de weg zat....

Gisteren had ik last van een innerlijke dialoog tussen mijn willen-drinke-ikke en mijn ik-blijf-nuchter-zelf. Heb het toegelaten, weet ook dat het erbij hoort. Maar op een gegeven moment was ik het echt zat. Ben voor de spiegel gaan staan en heb mezelf even flink toe gesproken... Genoeg is genoeg! Ben er wel moe van hoor, wat vreet die innerlijke strijd een hoop energie!

Zondag ben ik drie weken droog, wil dat kunnen roepen hier op t forum, het meemaken en er van genieten. Ik zal me toch op t laatste moment niet af laten leiden.... grr....

Alle medestrijders veel succes gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...