Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Kirky: wat geeft dat een fijn gevoel hè. Geweldig joh. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Truitje, High five, om te beginnen! Ik ook twee weken met iets anders bezig (om maar het positief te benoemen). Even voor mezelf sprekend: ik weet niet of ik het mijn eenzaamheid zou noemen, ik was denk ik eenzamer toen ik elke avond dronk. Ja, zo voelt dat. Het is nu eerder zo dat ik een nog wat lege huls ben, waarin het moeilijk thuiskomen is. Net of ik, of mijn zieltje, het nog niet helemaal vertrouwt dat het echt wel veilig is bij mij. Uhm... ik kan het even niet anders uitleggen. Ik hoop dat je me een beetje kunt volgen.... werveldwind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Wat hebben jullie trouwens allemaal GE-WEL-DI-GE onderschriften. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Tim is hier op het nieuws... Ik vind het wel goed dat het zoveel aandacht krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Welkom Wervelwind. Ik hoop dat je veel hebt aan dit forum. er zijn hier een hele hoop fantastische mensen die je heel graag verder helpen in je strijd om adb. te worden. Kanjers ik ga weer afsluiten. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 wervelwind, welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik ga slapen, bedankt voor alle lieve respons! Madeleine, eigenlijk is excell helemaal niet zo moeilijk. Ja twee kolommen kan ook maar met een boekje en een paar formules gebruiken kan je in een kolom al heel veel> Gewoon maar bedenken dat de pc enkel doet wat jij em opdraagt. Als jij zegt dat + dat+ dat - dat - dat dan doet ie dat ook. Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: MadeleineLytse, dat is het. Die vind ik niet. quote> twee kolommen gebruikenen de som-functieen één extra rij voor óf sparen, of interen voor het 'gat'quote> Ik heb momenteel twee kolommen en drie kleuren. En ik val positief uit op het eind. Maar ergens lijkt het niet te kloppen. Misschien wel omdat ik het gewoon niet kan geloven dat ik zo snel weer positief zit en er zelfs ruimte is voor iets anders dan de supermarkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Dat moet toch wel fijn zijn om te horen, jopie. Wij mensen geven veel te weinig positieve feedback. Als het gebeurt: koesteren zenne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Avond allen. Wilde even zeggen dat ik gisteravond alco-vrij ben doorgekomen. Als ik dat kan dan ben ik niet bang terug te vallen. Kwaadheid is gelukkig enigsinds gezakt naar teleurstelling, en een beetje berusting. We gaan maar weer verder waar we gebleven waren, een leuk nieuw eigen leven opbouwen. Snel naar bed want ik mag morgen om 5 uur weer in de auto zitten. Sterkte voor iedereen en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Haha, dat klopt Jopie. Ik wil gewoon aan het eind van 2012 schuldvrij zijn en mezelf in iets nieuws steken. Dat schijnt mogelijk te zijn volgens mijn eigen berekeningen, als ik het bier laat staan en eens mijn diepvries ga leeg eten. Komt het kind in mij, 'ik wil het', om de hoek kijken. Maar ik ga zo goed en zo kwaad mogelijk proberen te spelen dat mijn wens van vandaag eens niet wordt uitgesteld door het kind van later. Zijn trouwens niet veel schulden hoor. 250 euro. En nog niet eens schulden, want er is een betalingsregeling getroffen. Maar wil ze nu in één keer gaan voldoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Jopie, waarom zeg je sorry? Dit houdt je bezig dus mag je er over praten! Wees blij met complimenten en nee het is geen wedstrijd maar wees blij met waardering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Hallo lieve frummels Ik denk ik kom de nachtploeg nog even vervoegen zit hier nog keiveel volk op de draad. Leuk! Heftige en droevige verhalen gelezen vandaag. @Madeleine, Of je nu veel of weinig ervaring heb met Excel rekenformulieren het brengt jou op het einde van de maand toch niets meer op. @Jen: is dat ook bij ons in het nieuws geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Wat fijn dat het goed gelukt is, Kirky. Stuiter maar fijn even na! Is je gegund! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Slaap lekker allemaal, ik vond het een bijzondere dagdraad vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Originally posted by: Frodo@Jen: is dat ook bij ons in het nieuws geweest?quote> Ja Frodo, ze hebben er tijd voor gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 slaap lekker Tina en joepie:lips: ik werd er even blij van dat mensen ook fijne berichten doorgeven aan de helpdesk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Originally posted by: kirkyzit eigenlijk een beetje na te stuiteren over mijn tekening. mijn vrouw lag al te slapen, ik heb haar er zelfs voor wakker gemaakt:$haar reactie: '' die is schitterend, sprekend .............. ''( de naam zal ik hier niet noemen) .Lijk wel een klein kind nu.quote> Herkenbaar Kirky. Ik zit na te stuiteren omdat ik op mijn sollicitatie-examen geslaagd ben. Ja Jen, je kan het! Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Wat een heerlijk meditatief talent Kirky ben er gezond sjaloers op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Mooi Kirkje. Lieffff dat je zomaar geld uit mocht geven aan potloden. Je gaat goed man. Isse fijn. Al veuls te laat voor mij, ik ga mn mandje in. Beetje druk gehad, enigszins gestresst, na ja, morgen is er weer een dag. Toch? Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik ben het kleuternivo van tekenen nooit ontstegen. Jammer, heel erg jammer. Maar ja, een mens kan niet alles hebben nietwaar? Waarom dat eigenlijk niet kan weet ik nog steeds niet:huh: Doeiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Het mag best, Kirk. Als je de link maar net zo snel als je hem hebt neergezet weghaalt. En ja, ik ben nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ja en niet stiekum die speen in de jenever dopen he. Haha. Ja, jammer dat je die tekening niet op internet kan zetten. Teken nog maar wat anders, dat gaat ook vast heel mooi worden. Nu opslomen Kirkje anders leg je de hele nacht wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 denknivo ook nog wat achtergebleven misschien? geef BB dat speentje maar Kirk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik ben ook nieuwsgierig Kirk. Scan wat in voor ons! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden