Yvonne Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Morgu Bor. Heb inderdaad lekker geslapen, maar lijkt wel of ik moeier wordt naarmate ik meer slaap, haha, nog even en ik om mijn bed niet meer voor twaalf uit . Maarruh... doe maar niet he, husband op die manier op zijn plek zetten. Denk wel dat jullie, als die verwijten blijven komen, daar gewoon eens goed over moeten praten. Op een moment dat er geen ruzieachtige of verwijtende sfeer is. Aangeven dat je dat moeilijk vindt en proberen af te spreken om dingen uit het verleden ook af te sluiten, van beide kanten. Want als een één met verwijten uit het verleden begint haakt de ander vaak net zo makkelijk aan....'oh, maar dan kan ik jou ook nog wel wat vertellen over....' ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Lekker Diesel, kus op je bolle kop daarvoor En nou heb je ook nog eens twee vrouwen die je op je kop zitten hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goedemorgen allemaal, Woman, CPAS, van harte gefeliciteerd! Jen, je was er vroeg bij op het forum en leek me volledig nuchter (dit zou mij niet gelukt zijn). Succes met de voorbereidingen! Myriam7, proficiat met je jubileum! DAGPACT Sabine Albert Lytse Mark Amber Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 En jij bent een echte vrouw Bor ;) Luitjes, ik ga er weer vandoor. Heb weinig bijgelezen. Wel in de gauwigheid gezien dat Hannah het gewoon hartstikke moeilijk heeft op het ogenblik. Hannah, ik denk aan je hoor En nu... koffie is op, ik ga mijn lijstje voor vandaag maken. "things to do" staat er op de vookant van het schrijfboekje.. Allerlei kleine dingen die de laatste tijd zijn blijven liggen omdat ik het zo druk had of de fut niet had ze op te pakken. Het zijn maar kleine dingen, maar alles bij elkaar een hoop. Nu heb ik ze op een grote lijst gezet en elke dag streep ik er een heel stel weg. Op mijn dooie gemak, maar wel doen dus... En dat ruimt op, met name in mijn koppie. Luitjes, maak er wat van vandaag. Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal,Woman, CPAS, van harte gefeliciteerd!Jen, je was er vroeg bij op het forum en leek me volledignuchter (dit zou mij niet gelukt zijn). Succes met de voorbereidingen!Myriam7, proficiat met je jubileum! DAGPACTSabineAlbertLytseMarkAmber Marcquote> Krekelgoeiemorgen allemaal,kom me even op de lijst zetten en iedereen een goeie dag wensen!liefs Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goedemorgen allemaal, Zo het ontbijt zit achter de kiezen, de zon schijnt dus het blijft een droge dag (ook voor mij). Voor een ieder die vandaag moet werken, sterkte. Ik vertrek straks naar Indonesië en ruil het klimaat hier voor een tropisch klimaat. Vanuit Ind. zal ik jullie volgen en schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: borretjeDraakje is trouwens een echte man.Lastig en niet te begrijpen:)Ik zou niet weten wat wij, vrouwen dus, nu overdrijven hoor.quote> Nou dat heb ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: krekel Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal,Woman, CPAS, van harte gefeliciteerd!Jen, je was er vroeg bij op het forum en leek me volledignuchter (dit zou mij niet gelukt zijn). Succes met de voorbereidingen!Myriam7, proficiat met je jubileum! DAGPACTSabineAlbertLytseMarkAmber Marcquote> KrekelMMgoeiemorgen allemaal,kom me even op de lijst zetten en iedereen een goeie dag wensen!liefs Krekelquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 moogeuh Romualdus, Ach ga je naar Indonesie? vakantie of je schrijft het of je definitief daarheen gaat. Eerst dan nog een bakkie kopi belanda? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 DAGPACT Sabine Albert Lytse Mark Amber Marc Krekel MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ach ja het is ook maar wanneer je een relatie kreeg met elkaar he en hoe dingen groeide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Borretje, ben ik niet lastig genoeg om een echte kerel te kunnen zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goeiemorgen allemaal! Vandaag wordt mijn 6e droge dag!! Ik heb echt heel goed geslapen en voel me een stuk rustiger, evenwichtiger en zelfverzekerder dan wanneer ik drink. Daar denk ik dan aan als ik fris aan mijn ontbijtje zit. En dan gooi ik er voor de zekerheid nog maar eens een antabusje in want ondanks een nu sterke motivatie, ken ik mezelf en weet ik hoe ik het afgelopen jaar heb lopen klooien. Lieve mensen, ik ben zo blij dat ik dit forum gevonden heb!! Het helpt me echt enorm. Door de weeks heb ik niet zo veel tijd om uitgebreid te schrijven maar ik lees wel steeds even mee. Indrukwekkend, in alle opzichten: solidariteit, wijsheid, liefdevol, tragisch soms ook... maar alles helpt. Heel erg bedankt aan iedereen! Dit weekend zal ik proberen wat meer deel te nemen. Fijne dag allemaal. MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 SabineAlbertLytseMarkAmberMarc KrekelMMLavendelquote> Goedemorgen iedereen!Jullie gaan wel weer snel!Ik zit hier met elke posting ja of nee of oh of weet je..te knikkendus ik geef het op om te reageren Gewoon een dikke hug allen van mij maar voor MM een super dikke, zes dagen, olé!Wel even dit, iemand nog iets van Dinah gehoord of heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 mooi hoor MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Diesel, Helaas niet definitief naar Indonesië. Mijn jaarlijkse vakantie, 1 maand zwerven over Bali, Floris en Lombok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Yogaklasje, AA meeting, beetje bijklussen in de keuken.... The works. Daarom neem ik vandaag de eerste niet. Want dat zou een enkele reis afvoerputje betekenen... Geleefd gaat er worden! Goede droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 goeie morgen. Ik hebvresleijk lang geslapen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopske wat voelt niet goed in dat huis? Want daar had je het van de week ook al over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ach heerlijk joh, Floris ben ik nog steeds niet geweest, misschien nog eens met me broertje gaan doen. Tjah Lombok is voor mij al 25 jaar geleden, is veel veranderd daar nu. Gili trawangan was toen een heerlik rustig eilandje , nu partyparadijs heb ik gehoord. Maar dus je gaat er vaker heen, mooi hoor. Maar geniet ervan hoor, had je wel plaatsen waar je heen wilde dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Goeiemorgen allen, vanuit de ziekenboeg ff snel inloggen. Wat een gepriegel op zo'n mobieltje! Maar goed, Hannah, heel veel sterkte gewenst, ik lees dat je behoorlijk down bent, ik hoop dat je toch snel weer wat lichtpuntjes zult zien. @Romualdus: een hele goede reis gewenst, ik hoop je snel weer te kunnen lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Of aarstralen Jop. Je kan daar eens iemand voor laten komen, of zelf kijken met een pendeltje:) Ja je kan niet achter het adres van de mensen komen die daar eerder gewoond hebben hé? Dan zou je eens kunnen vragen of zij daar ok last van hebben. Of mensen die op bezoek komen bij jou. Als het niet prettig aanvoelt is dat niet fijn te wonen. Hoelang blijf je daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopie of eens reinigen met kruiden branden, witte salie en holy grass zou ik doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 nee Jopie, is serieus hoor, zal eens kijken of ik link voor je kan vinden as je dat wilt. pff of ik nooit serieus zou zijn joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Of Lavendeldruppels. Das vaak heel frapant Jopske. Als het "schoon"in huis is, ga je het ruiken. Gewoon wat druppeltjes op een schoteltje met een heel klein beetje water. Helpt goed hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden