Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 november 2012


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 413
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen frummers,

Hier ook een grijze dag. Helaas niet kunnen wandelen, maar in ieder geval voldoende geslapen.

@ Har: jouw verhaal over alles of niets herken ik zeer. Bij mij ging/gaat dat ook steeds samen met de belangen van anderen hoger inschatten dan die van mezelf. Ik ben al jaren aan het oefenen. Inderdaad burn-outs, depressies en onvoldoende luisteren naar mijn lichaam tot gevolg.

Nu ik dit schrijf bedenk ik me, dat ik dus ook niet goed geluisterd heb i.v.m. met de te organiseren collecte. Andere mw. heeft het ineens veel te druk en daarom heb ik een deel van haar werk erbij genomen! Maar ja, zo zonde als de collectemogelijkheid voorbij gaat zonder resultaat.

Ik heb wel dingen afgezegd er omheen, maar het is toch weer meer werk dan ik dacht. Vroeger nam ik er ook een borrel op, om mijn moeheid e.d. niet te voelen, maar dat doe ik niet meer. Ik luister nu, ja, ja!

@ Woman: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat. Vertel je het hier een keertje?

:):present::musicnote::moon::):present::musicnote::moon::):present::musicnote::moon::):present::musicnote::moon::):present::musicnote::moon::):present::musicnote::moon::):present::musicnote::moon::):present::musicnote::moon:

Eerst nu verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Sabine

Albert

Lytse

Mark

Amber

Marc

Krekel

MM

Miranda

Lavendel

Truitje

Madeleine

Kwam er net achter dat ik de afgelopen week probeerde weg te lopen van het forum. Om mijn probleem in stand te houden. Maar ik moet niet weglopen... Helpt niets. Dus vandaag weer op het dagpact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rose
Niks nagelezen (geen tijd) dus misschien dubbel.
Vannacht vroeg ik me af hoe het kan dat Madelief ( ik gun haardit van harte) gelijk naar een opvang kan en dat anderen hier lang moeten wachten.
Hoe wrang is dit voor de personen die een tijdje moeten wachten om in een kliniek terecht te kunnen.
quote>



Tja rose, ik denk dat het een privékliniek
is, Madelief schreef dat ze naar Solutions
ging en dat is een privékliniek.

Maar ik begrijp je gevoel ten opzichte van
anderen die heel lang moeten wachten.
En natuurlijk, niets ten nadele van Madelief.

@aanp. letter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: MM
Ik wilde in de quote antwoorden maar is niet gelukt. Wat een onhandigheid!:-)

Jij ook gefeliciteerd Sabine!! We doen het toch maar mooi. Ik wilde je nog iets vragen over dat feestje: gaat daar niet iemand heen die je in vertrouwen zou kunnen nemen? Dat helpt namelijk enorm!

Ik heb het inmiddels aan al mijn vrienden en familie verteld en over het algemeen (ook al stuit je soms op ongeloof, raar maar waar, alsof je zomaar zou zeggen dat je alcoholist was) heb ik vele lieve en positieve reacties gehad. Het is voor mijn zo dat het veel makkelijker is erover te praten met "ervaringsdeskundigen" maar als je omgeving het weet duwen ze ook niet zo makkelijk een glas wijn in je handen en dat kan heel erg helpen.

Ik weet niet... 't is maar een idee.

quote>


Bedankt! :D

Iemand op mijn werk in vertrouwen nemen ga ik niet doen, als dat uitlekt.. daar wil ik niet aan. Vooralsnog doe ik mijn werk goed (ja zelfs met katers) en dit is sinds deze week alleen maar beter aan het worden en daar wil ik het voor dat deel bij laten. Ik vrees dat het alleen maar tegen me zal werken.

Verder qua mensen om je heen ben ik het mee eens! Ik kreeg namelijk te horen dat iemand een hoop drank "over" had en dat ik dat zou krijgen. Ik durfde niet te zeggen waar ik mee bezig ben dus ik haal het wel gewoon op en geef het aan een vriendin. Ging om een hoop sterke drank etc. wat die persoon gekregen heeft en niet drinkt.

Het is wel grappig.. of juist niet, heb het gevoel dat ik getest wordt. zoals hierboven dat iemand gisteren belt dat ze een hoop drank voor me hebben.
Van de week een vriendin die mededeelde dat ze er een lekker wijntje op ging nemen en ze zei proost!
Zojuist een vriend die vanaf 12.00 uur vanwege groot feest in de kroeg zit vandaag en dat ik hem moet vergeven als hij gekke berichten stuurt.

Dus.. het dringt nu wel tot me door hoeveel alcohol bij heel veel mensen aanwezig is. Ik moet het even laten bezinken.



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Jopie, als er nare energieen of geesten zijn, zeg ze dat ze naar het licht gaan. Het heeft mij wel eens geholpen, dus zeg ik het toch maar, al zullen sommigen het maf vinden.

Rose, volgens mij is de kliniek waar Madelief het over had niet gratis. Ik heb gisteren een kijkje genomen op de site van die kliniek. Een dure aangelegenheid, tenminste als ik het goed begrepen heb.

Hannah ik hoop dat de zon weer gauw een beetje voor je gaat schijnen. :heart:

Goed, ik ga nu toch maar weer eens blad vegen, voor de zoveelste keer.

Het loopt zo naar binnen steeds. Onder de schoenen dan he.

Toedels!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, het valt me op me op dat er zo vaak gequoot wordt, ook hele persoonlijke ontboezemingen. Stel dat iemand dat later weer weg wil halen, in verband met privacy, om het niet voor eeuwig op internet te hebben staan, dan heeft een ander het doodleuk nog een keer neergezet, of zelfs meerdere keren.

Dat lijkt me niet zo prettig dan.

Afgezien nog van de hele lappen herhaling die er zo komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Jootje hoe is ie? Vannacht een beetje goed kunnen slapen?quote>


Ja hoor Bolletje. Heerlijk geslapen. Wel paar keer wakker voor plasje, maar ja.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar was aant bijlezen.
Ik zou beter eens wat eerder naar bed gaan en wat vroeger uit bed.
Dan hoef ik zoveel niet bij te lezen.
Alles goed met Bol?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...