zonnetjes Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: zonnetjes Originally posted by: kameleonGoed gedaan zon!:roseDank je, bij jou gaat het gelukkig weer beter he. Fij om je weer te lezen.En nu Lenie, ik kan nog steeds niet goed quoten. Wanneer moet ik nu die drie keer enteren? Ben niet blond, maar toch.Oh ja, weet niet meer wie het vroeg, maar hoedje staat nog te drogen. Foto volgt later.Zo dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: zonnetjes Originally posted by: kameleonGoed gedaan zon!:roseDank je, bij jou gaat het gelukkig weer beter he. Fij om je weer te lezen.En nu Lenie, ik kan nog steeds niet goed quoten. Wanneer moet ik nu die drie keer enteren? Ben niet blond, maar toch.Oh ja, weet niet meer wie het vroeg, maar hoedje staat nog te drogen. Foto volgt later.quote> huh?, ( volgens mij vergeet je 3x te enteren)..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 whaaaa..ik ook! heel apart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 fijn he Zonnetjes en nu weten we nog niet of je er een hoedje bij hebt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @ Jane...wrom hebben ze hier niet een "vindikleuk"knop!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: zonnetjes Originally posted by: kameleonGoed gedaan zon!:roseDank je, bij jou gaat het gelukkig weer beter he. Fij om je weer te lezen.En nu Lenie, ik kan nog steeds niet goed quoten. Wanneer moet ik nu die drie keer enteren? Ben niet blond, maar toch.Oh ja, weet niet meer wie het vroeg, maar hoedje staat nog te drogen. Foto volgt later.quote> huh?, ( volgens mij vergeet je 3x te enteren)..hahahaquote> Drie x enteren moet na de allerlaatste [ /q] ("unquote") (zonder spatie ertussen, maar anders ben ik bang dat het niet als schrijftekst gezien wordt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: Tatum Originally posted by: Lenie Originally posted by: zonnetjes Originally posted by: kameleonGoed gedaan zon!:roseDank je, bij jou gaat het gelukkig weer beter he. Fij om je weer te lezen.En nu Lenie, ik kan nog steeds niet goed quoten. Wanneer moet ik nu die drie keer enteren? Ben niet blond, maar toch.Oh ja, weet niet meer wie het vroeg, maar hoedje staat nog te drogen. Foto volgt later.quote> huh?, ( volgens mij vergeet je 3x te enteren)..hahahaquote> Drie x enteren moet na de allerlaatste [ /q] ("unquote") (zonder spatie ertussen, maar anders ben ik bang dat het niet als schrijftekst gezien wordt)quote> Zo doe je dat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 oh het hoedje is er was ik net aan het vragen benieuwd naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: Lenie@ Jane...wrom hebben ze hier niet een "vindikleuk"knop!!quote> Ik wil ook een "vind ik leuk" knopje hier (nee Lenie niet gelijk weer bellennnnnnnnnnn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Het is er wel, Jane;) Maar als ik het nu van de mal haal, is het er niet meer. Althans de vorm gaat eruit, zakt als een plumpudding in elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 en ook een knop "vind ik niet leuk" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Wat ik wel erg triest vind is dat na gisteren Hannah nu verplicht vakantie heeft. Hannah's humor moet niet iedereen om lachen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zon, ja ik ben er weer, gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Bedoel je dat Hannah een ban heeft Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 ben ik weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Marcel... proest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: Truffel Originally posted by: Lenie@ Jane...wrom hebben ze hier niet een "vindikleuk"knop!!quote> Ik wil ook een "vind ik leuk" knopje hier (nee Lenie niet gelijk weer bellennnnnnnnnnn)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: jane4Wat ik wel erg triest vindis dat na gisteren Hannahnu verplicht vakantie heeft.Hannah's humormoet niet iedereen om lachen:Dquote> what?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @ Sofie, waarom denk je dat ik ( probeer) de Joker uit te hangen?? soms heel soms...moet er even een luchtigheidje doorheen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: jane4Wat ik wel erg triest vindis dat na gisteren Hannahnu verplicht vakantie heeft.Hannah's humormoet niet iedereen om lachen:Dquote> Begrijp ik helemaal niks van.En vink ook niks.De gebelgde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 oohhh Had, echt??? een Belg??? ooohh sorry, wist ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Dit vind ik heel erg voor Hannah en voor ons. Ik snap het ook totaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 niet dat het wat uitmaakt haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goedenavond luitjes, ik vind het ook erg, zelfs meer dan dat. Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden