Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 november


krekel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 445
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nee zo een ben ik er niet een navelstaarder;)

Maar wel gewoonteverslaafd, dus zeer onthand als de dingen opeens heel anders ingevuld moeten worden. Tis ook nog een beetje zoeken en weet uit ervaring dat echte concentratie er ook pas weer is als ik een maandje zonder drank ben....

Wil graag van dat binge gedrag af en dat is zoeken naar hetgeen me beter past. Geen zin meer om over dingen heen te hollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier heeft gisteren de tuinman i.p.v. snake fruit een echte snake gevangen en hem naar een andere wereld geholpen. Daar hebben jullie geen last van als je op je ligbedje in de tuin ligt.

Hoewel met de temperaturen bij jullie staat dat gelijk aan een vorm van S.M.

Of je moet heel veel hete koffieeee drinken.

Iedereen een pretig droog weekend gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krekel, of dat van die studie nou slim is weet ik natuurlijk niet, maar soms is omgooien best goed. Chapeau dat je zo ermee bezig bent joh. Al kon ik jouw probleem niet bij naam, je hebt me daardoor wel de ogen geopend en zie nu een achtergrond bij iemand in mijn omgeving, wat ik dus anders oo niet zo de vinger op had kunnen leggen, thnx meiz en hou je haaks he. Goed je te lezen joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ja sinterklaas. De Heilige Klaas of Nicolaas dus. Ik heb geleerd dat dit soort mensen niet zo kijkt naar wat we fout hebben gedaan maar waar we naar streven. Als we maar eerlijk en oprecht zijn. Die zak van zwarte Piet en gedreig met Spanje ik geloof niet dat dat in het oorspronkelijke verhaal zit.

Hier gaat het wel goed. Soms vechten om geen drank te gaan kopen. Maar gisteren was het geloof ik al 7 weken. Dag voor dag rustig doorgaan. One day at a time. Zo ga ik het vandaag weer doen.

Ik wens jullie allemaal een heel goede zaterdag!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moggeuh Romu, ach ik hoop nog steeds dat we hier in onze ven toch ruimte voor ringslangen kunnen creeren dat ze er kunnen leven hoor, als ze dat al niet doen hier in de streek, jij ben dan de eerste die het hoort hoor ;)

Ja he Hannah dat doet tie eigenlijk wel he met z'n gepraat over lekker eten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge mensen. Kranten zijn weer bij de bezorgers en abbonees, en PVD wat was het koud vanmorgen! Nu even aan het bijkomen met een bakkie warme choco. Vanmiddag even die ouwe vent binnenhalen met de meiden. Raar is dat het hele jaar geloven ze er niet meer in, maar vooral de jongste twijfelt nu weer haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Krekel, of dat van die studie nou slim is weet ik natuurlijk niet, maar soms is omgooien best goed. Chapeau dat je zo ermee bezig bent joh. Al kon ik jouw probleem niet bij naam, je hebt me daardoor wel de ogen geopend en zie nu een achtergrond bij iemand in mijn omgeving, wat ik dus anders oo niet zo de vinger op had kunnen leggen, thnx meiz en hou je haaks he. Goed je te lezen joh.quote>


dank je wel Diesel :D:present:

t moet toch eens een keer goed gaan ook:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Indonesië. Ik zit hier in Nederland tot over mijn oren in IndonesiË. Leg ik nog wel eens uit ivm privacy nu niet.

't Is nu dag 13 dat ik ben gestopt. Word sinds 2 dagen wakker met koppijn. Alsof ik een kater heb. Ook nog steeds moe, licht in het hoofd en veel behoefte aan slapen.

Hoe lang kan die ontwenning duren? Ach ja na 30 njaar stoned, dronken, raar zal het wel even duren voor alle zenuwen en mijn lijf weer normaal is. Bwoah...

Goed, iedereen een mooie dag eventueel met een sinterklaas intocht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Diesel: geen idee wat voor slang het was, in iedergeval geen tuinslang Gardena.

En als je lekker Indonesisch wil eten, wat let je om zelf de keuken in te gaan.

Ik kan je het Groot Indonesisch Kookboek van Bep Vuijk van harte aanbevelen.

Veder heb ik zelf legio recepten, hier uit Indonesië van mijn diverse kook lessen.

En ook van mijn Indonesische kok waar ik 20 jaar geleden mijn echte kookopleiding heb gevolgd.

Zo ik ga even zwemmen, hopelijk heeft de tuinman alle slangen gevangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...