Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 november


krekel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 445
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goeiemorgen :)

Voel de warmte van de :rose: hier de bovenkamer (maisonette) binnenstromen. Een wandeldag wellicht?

Oh, en de I-Pad wordt vandaag afgeleverd...nooit gedacht dat het Jobs zou lukken mij over te halen :huh:

Ach, contract van Oxxio verlengd, krijg het ding erbij zonder al te veel extra te betalen.

Wel handig voor bij mij thuis. Ben elke keer over de limiet van 1,5 Gb op mijn mobiel omdat ik 'm aansluit op mijn desktop...ga dus nu verbinden met de I-Pad.

.....ik heb trouwens géén idee waarom ik dit nu aan jullie vertel...... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ze gaan hier hun eerste winter buiten in, kan nu nu m'n ouwetje er niet meer is.

a sommige echtn ijsbeertjes dan he, maar ze moeten dan wel al tijd buiten hebben gezeten hoor. Als z de hele tijd binnen hebben gezeten kan je ze niet zomaar buiten zetten ook al lijkt het dat ze een goed wintervacht hebben is dat niet zo.

Want dan hebben ze geen buitenvacht, dus een korter ondervacht erbij. Binnenfretten kunnen dus op het oog ook een mooi wintervacht hebben, maar wat geen buitenvacht is.

Wat geef jij ze eigenlijk te eten Kameo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja sommig frettenvoer is duur en beter voor cavia's helaas :(, maar kuikentjes is al goei, muizen nog beter hoor.

Als je goed voer voor ze wilt is ook Hill's kitten erg goed, beter dan het meeste soorten frettenvoer, alleen tottaly ferret is goed frettenvoer eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...