zonnetjes Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Madelief, denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 dikke knuffel zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Zonnetje, En ik aan jou ! En ik begrijp je gevoel heel goed. Je reactie is netjes verwoord. Ook ik heb moeite met het bericht, maar ik dacht, niet meer reageren. Maar ik sluit me nu toch wel aan bij je. Alf, Mooi posting, thanx. Jopie, Werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Lavendel, denk ook aan jou hoor. Antwoord je nog, maar dat lukt me nu niet goed. Madelief, thanks, Zo, ga naar buiten. Kijken of ik laarzen kan scoren. EN wat Sintcadeau's. A.s. zaterdag komt Sint hier aan. Is een heerlijk kneuterig geheel. Kleinkids komen hier om te kijken, horen toch wat presentjes van de Sint bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Goedemiddag, lieve mensen, Dag veertien. Én chagrijnig! Écht niet te genieten! De sociaal medewerkster komt straks. Nou, die gaat wat meemaken! Arm mensje. Ze doet ook maar haar werk. 'k hoop dat 'k me enigszins kan gedragen. Zoals 'k me nu voel, oh boy...! Goed, 'k zal jullie verder niet genaken met m'n bitse bravoure. 't ga u allen goed, Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 DAGPACT Albert Lytse Krekel Gunn Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Originally posted by: GunnDAGPACT Albert Lytse Krekel GunnMadeleineMMquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Gelukkig hoef ik vandaag ook de eerste weer niet te nemen. Heerlijk! Dag 18 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Originally posted by: zonnetjesIk werd nl. vanmorgen geraakt door een posting van Spike gisteravond. Aarzelde om te reageren. Wil nl. geen discussie oproepen. Toch kies ik er nu voor om te antwoorden. Spike, ik word gekwetst door jouw bericht. Als moeder, als mens. Je merkt op zeg je, ik voel er een oordeel in. Misschien niet naar mij, maar toch. quote> +1+ nog ene maar dan van op de achtergrond, want namen noemen van gebanden mag niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Zonnetjes, prima hoor! Ken dat gevoel. Belangrijk is je niet te forceren, doe ik ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisje+ nog ene maar dan van op de achtergrond, want namen noemen van gebanden mag niet!quote> Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Wat komt er een boel haar van een hond in de rui af, tjemig niet normaal meer. Net heerlijk met de hond gelopen, prachtig weer buiten, hij blij ik blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Iedereen bedankt voor de felicitaties. Aicha, jij ook gefeliciteerd en mooie dag gewenst. Gaat met mij nu iets beter. Wil nog niet veel kwijt hier. Lees soms mee en kom zeker terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Dank voor het plaatsen op de dagpact! Moederbord blijkt stuk. Einde laptop. Ga zo eens op jacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Hoi Suikertje, Jij ook gefeliciteerd hè. Een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Lieve Frummers, Sorry dat ik niet zoveel meer laat horen. Ik zit de hele dag op dagbehandeling en daarna wil ik alleen maar uitpuffen op de bank, koken, eten en gaan slapen. Ik meld me af en toe wel en wens iedereen heel veel sterkte, kracht en wijsheid toe! Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 middag, net 1,5 uur met m'n (ex) schoonmoeder geskyped. het is goed zo...zij gaan lekker overwinteren, maar sjee wat zal ik ze missen. even eten maken nu ...(Spaghetti), mijn vriendin komt straks langs. en ze blijft logeren, hoe gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 oeps Jarigen...gefeliciteerd!!!:musicnote::musicnote: RL, geeft toch niets..lekker aan jezelf denken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Goedemiddag allen, Voor ik ga bijlezen even de jarigen feliciteren: Aicha, Suikertje en LadyN. Hierbij een mooie bos bloemen: :present::present::present::present::present::present::present::present: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 @ Bor: mooi nummer dat je geplaatst hebt. @ Diesel: ik ken het gevoel uit eigen ervaring. Het wordt toch minder scherp op den duur, weemoediger. Hoe is het trouwens met je gezonbdheid? Ik hoor je er de laatste dagen niet meer over en ik vrees dat je helemaal niet naar de huisarts bent geweest. Klopt dat? @ Alf: mooie posting. @ Mark: blij dat ik je weer zag. Hou vol. Nog 14 dagen! @ RLiesje: gaat het goed op de dagbehandeling? Geen wonder dat je moe bent, want het is erg intensief doorgaans. Voor allemaal verder een goede dag en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Goedemiddag allen, Suikertje Gefeliciteerd! Aicha,ook Gefeliciteerd. LadyN, natuurlijk ook gefeliciteerd Zie je niet meer op het forum, geloof ik he. Rare middag\avond om thuis te zijn. Gisterenavond gewerkt i.p.v. vanavond. Moest voor een vervelend onderzoek naar het ziekenhuis vanmiddag. Maar alles is 100% meegevallen Alles zag er goed uit,volgende week officiele uitslag, maar men zag geen reden tot zorgen. Ook bijwerkingen van onderzoek nihiel. Voor niks vrij genomen dus. Nou ja, zal er dan maar van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Hallo, Alles goed hier. Bijt mijn tanden soms stuk. Maar ik drink niet en dat is het voornaamste. Alle goeds voor iedereen. Heb verder niet veel te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Rapilos en Hanneke: ook een prettige dag verder. Rapi: fijn dat het meeviel. Hanneke: ook vandaag nemen we de eerste niet, ook al kost ons dat misschien ons gebit. Nu echt weg. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 'k ga inkopen doen. M'n koelkast is behoorlijk leeg. Geen fruit, groente en zuivel meer. Hoi, Lytse! Wat ben je toch attent! Iedereen beantwoordt je of geef je een opbeurend woordje. Heel prijzenswaardig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Goeie middag allemaal. Zo ik ben al gaan eten. Had er zin in. Och en mijn buufje heeft weer last van haar allergie zeg. Heel haar snuitje is rood en opgezet. Akelig om te zien. Ze is er een beetje ziek van. Misschien komt het van de olieverf. Dan moeten we gaan omschakelen naar acrylverf. Zou vervelend zijn want daar heb ik en ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden