haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Als ik t zo lees ligt Krekel mooi te slapen. Laten we daar maar van uit gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Tralala digeledidi tralala digeledi, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit... Wat een topdag heb ik vandaag gehad en hij is nog niet eens voorbij, lekker gewerkt, heerlijk gegeten met collega's en nu lekker op de bank hangen..... Fijne avond allemaal en hou het net als ik lekker droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Kijk, dat zijn berichten! De luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Daar doen we het voor hé Haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Zo is 't, waarde Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Nee. Ik mag beginnen vanaf 10 december, maar dan is mijn administratie met de ziekenkas wellicht nog niet in orde, dus ik vermoed dat het 17 december of 2 januari wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Wat fijn voor je Wijnand, Geniet nog maar lekker even na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Doodsbang eerlijk gezegd... 'k Heb al drie jaar en half niet meer gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 'k ben zó moe! Kortom, 'k ga nu m'n bed opzoeken. 'k was niet al te mededeelzaam vandaag. Wellicht morgen weer. Dag Één-en-twintig. Droog. Slaap wel, mensen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Jeetje Johan, waar woon je? Dan kom ik even langs om mee te eten:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ja dat lust ik ook wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Dat probeer ik ook tegen mezelf te zeggen Johan, maar ik heb een beetje last van faalangst. En: ik ben bang dat ik, als ik stress heb, in de drank ga vliegen. 'k Zal dus wel vaak hier blijven komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Kom me even droog afmelden. Net klaar met een lange opdracht en nu nog leren voor psychiatrie toets tot mijn ogen dichtvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Niet TE gek, Erik. stoppen net voor ze dichtvallen. Succes, jij trouwens ook Jen. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Dat was bij mij in het verleden niet zo Johan. Ik heb veel ziekteverzuim gehad omwille van drank, en dat wil ik nu natuurlijk niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Veel moed, Erik. Gaat het met de boosheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Dag 21 Gunn. Dat moet even gevierd worden hoor. :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: Geweldig kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Vijf-en-twin-tig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Originally posted by: Johan WIk weet niet hoe het met jullie zit, maar meestal lust ik wel wat rond deze tijd. Dus ik heb wat schaaltjes met tapas neergezet: pittige spaanse worst, olijven, anjovisbroodjes, gevulde dadels, knoflookgamba's met citroen en peteselie en gestoofde ossenstaart.Ja hallo! Ik bedoel virtueel, in deze Adb huiskamer! Tast toe en laat je smaakfantasie de vrije loop zou ik zeggen. quote> Zeg.... wat is het verschil nu met de koffie en brood en/of koek in de morgen???Hypocriet geval ben jij!Knuppels in het hoenderhok gooien en dan je eigen verkneukelen om de reacties?Je bent precies gelijk aan het gewone volk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Sieraad, wij gingen gelijk op maar nu heb je een voorsprong op mij van 23 dagen! Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Dag allemaal, Vandaag een heftige dag achter de rug. Het is onze 38ste trouwdag en een lief bericht van mijn man gekregen dat uit droogte iets heel moois kan groeien! Door een misverstand afgesproken om juist vandaag de stad in te gaan met mijn buurvrouiw in rolstoeltaxi. Alles ging leuk en goed en we wilden op tijd naar huis. Ging er bij de centrale iets mis en we hebben ruim 2 uur en een kwartier zitten wachten. Zij en ik doodmoe en ik had niet meer de kans om eerst naar bed te gaan, voor we vanavond uit eten gingen. Ik heb het gered, lekker gegeten en het droog gehouden. Nu op tijd mijn bed in want ik ben doodmoe. Ook niets teruggelezen. Welterusten allemaal en ook morgen nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Hey, sieraad, felicitados, rijgt als vanzelf, doet het niet? MM, er is geen voorsprong of achterstand, slechts gaaaaaaaaan!!!!!!! De banaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 gefeliciteerd orchidee in de woestijn! 38 jaar dat is een hele prestatie zeg voor een relatie; over 2 jaar komen we proosten met een jillz 0% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Geweldig Lytse en wat fijn dat je genoten hebt van deze dag. Ik hoop dat er nog heel veel mogen komen. Hoop dat je lichaam mee werkt. Sieraad proficiat joh. t'Is een hele ruk hé? 25 dagen. En nu op nar de 50 dagen. Ruik hiwer eens aan???? Lekker hé :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Als ik het goed heb zijn het er 25. Dat zal lekker ruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Felicitados, Lytse greatte, if ever there was loyalty! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden