Spring naar bijdragen

donderdag 29-11-2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tralala digeledidi tralala digeledi, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit...

Wat een topdag heb ik vandaag gehad en hij is nog niet eens voorbij, lekker gewerkt, heerlijk gegeten met collega's en nu lekker op de bank hangen.....

Fijne avond allemaal en hou het net als ik lekker droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 21 Gunn. Dat moet even gevierd worden hoor. :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote: :light::musicnote:

Geweldig kerel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Johan W
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar meestal lust ik wel wat rond deze tijd. Dus ik heb wat schaaltjes met tapas neergezet: pittige spaanse worst, olijven, anjovisbroodjes, gevulde dadels, knoflookgamba's met citroen en peteselie en gestoofde ossenstaart.

Ja hallo! Ik bedoel virtueel, in deze Adb huiskamer! Tast toe en laat je smaakfantasie de vrije loop zou ik zeggen.
quote>

Zeg.... wat is het verschil nu met de koffie en brood en/of koek in de morgen???
Hypocriet geval ben jij!
Knuppels in het hoenderhok gooien en dan je eigen verkneukelen om de reacties?
Je bent precies gelijk aan het gewone volk hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Vandaag een heftige dag achter de rug. Het is onze 38ste trouwdag en een lief bericht van mijn man gekregen dat uit droogte iets heel moois kan groeien!

Door een misverstand afgesproken om juist vandaag de stad in te gaan met mijn buurvrouiw in rolstoeltaxi. Alles ging leuk en goed en we wilden op tijd naar huis. Ging er bij de centrale iets mis en we hebben ruim 2 uur en een kwartier zitten wachten. Zij en ik doodmoe en ik had niet meer de kans om eerst naar bed te gaan, voor we vanavond uit eten gingen.

Ik heb het gered, lekker gegeten en het droog gehouden. Nu op tijd mijn bed in want ik ben doodmoe. Ook niets teruggelezen.

Welterusten allemaal en ook morgen nemen we de eerste niet!

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Lytse en wat fijn dat je genoten hebt van deze dag. Ik hoop dat er nog heel veel mogen komen. Hoop dat je lichaam mee werkt.:heart:

Sieraad proficiat joh. t'Is een hele ruk hé? 25 dagen. En nu op nar de 50 dagen. Ruik hiwer eens aan???? Lekker hé :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Als ik het goed heb zijn het er 25. Dat zal lekker ruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...