Spring naar bijdragen

zaterdag 15 december 2012

zonnetjes

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lenie van harte meid. Wat ontzettend goed van je. Voor jou een grote bos

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh, Ha Tante, o en Jackie, ik zou het niet weten, bemoei me er ook lekker nie mee. Zelf vind ik het niet "slim" en minder persoonlijk en afstandlijker van de dagdraad en minder uitnodigend voor "nieuwe" mensen die er op zouden willen of om hen over te halen daar kracht uit te putten. Zo duidelijk ;) Fijn weekend allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rosa45
Goedenmorgen allemaal:rose:

Dagpact:

kunsie
Rosa
quote>

Er is bedacht om de dagpact een losse thread te geven en niet meer dwars door de dageraad heen. De datum bij de dagpact geeft dan aan voor welke dag die geldt. De eerste die een nieuwe aanmaakt moet dan even de datum erboven zetten. Kunsie en rosa heb ik er net bijgezet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet zoveel last meer van niet drinken en een nieuw alcohol vrij huis is erg fijn. Ik zat door omstandigheden hiervoor op de zolderkamer bij mijn ouders en in dat huis was altijd drank en vader drinkt best veel. Waar ik nu ben is gewoon geen drank of sigaretten in huis en dat ga ik ook niet kopen. Bezoek mag eigen drank meenemen en weer mee naar huis, van mij mag men drinken in mijn huis maar ik ga geen bier of wijn inkopen.

Dag drie niet roken gaat tot nu toe beter dan de eerste dagen. Af en toe denk ik een uur niet aan willen roken. Ben wel onrustig, als trek krijg ga ik heel druk opruimen en bezig zijn en dan gaat de trek wel minder worden. Nadeel is dat ik dan maar door ga en nooit rust neem. Dat is wel vermoeiend.

Heb mijn hardloopschoenen en spullen ook in mijn nieuwe huis, ga vanavond lopen en dan hoop ik met endorfientjes beter te slapen dan afgelopen nacht. Nu boodschappen doen, ik begin helemaal opnieuw en heb dus bijna niks in huis en alle meubels e.d. zijn nieuw. Voelt heerlijk dat met een schone lei beginnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Even een korte posting. Vandaag weer een min dag, maar ik voel gelukkig geen aanvechting om te drinken. Straks maar weer eens naar bed.

@ Zonnetje: veel plezier in Bangkok en verder.

@ Rudy: beterschap.

@ Bor: moet de rest van de dagdraad van gisteren nog lezen. Sterkte.:present:

@ Sofie: goed dat je ermee aan de slag gaat. Niet te hard van stapel lopen.

Ik vind het kaal zonder dagpact op de dagdraad en inderdaad voor nieuwkomers moeilijker.

We zullen zien.

Allemaal een fijne dag toegewenst.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...