Spring naar bijdragen

vrijdag 21 december 2012

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Bol,

Fijn dat je je al weer wat beter voel, de trek komt vanzelf wel terug.

Eet er ook wat fruit bij, zoals banaan en kiwi.

Met mij gaat het uitstekend.

Door de baclofen heb ik vanaf het moment dat ik ermee begonnen ben geen enkele keer trek/zucht of zelfs de gedachte aan een biertje gehad. Verder ben ik ook vrolijker, gewicht neemt af en geen krampen meer in mijn kuiten. Het is voor mij gewoon een wondermiddel.

Ik zal zoals ik mij nu voel de toets gedurende de feestdagen cume laude doorstaan wat alcohol betreft.

De invulling voor de feestdagen?

Ik denk een beetje wandelen, t.v. kijken en lezen.

Ons restaurantgedeelte van het bedrijf is dit jaar gesloten anders had ik het altijd druk in de keuken.

Door de crisis en de slechte wegen (sneeuw) liep de laatste 2 jaar de klandizie terug zodat het de moeite niet meer loont om open te gaan met de feestdagen.

Wel lekker rustig zo, ik moet bij wijze van spreke nog bijkomen van de drukke zomermaanden. Ieder avond een nagenoeg vol restaurantgedeelte.

Ik kook altijd met plezier voor mijn gasten, maar deze zomer voelde ik mij een instellingskok.

Bol, jij ook prettige feestdagen gewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse 7 maanden! Megagoed is dat.:present:

En weer zijn de wonderen de wereld niet uit.;)

De kracht van het forum.

Groet en ga zo voort.

Ik wilde eerst naar de Pic de Bugarach gaan,

maar mijn gevoel zei dat de aarde gewoon doordraait.

Dus bleef ik lekker thuis.

De burgervader daar gaat helemaal uit z'n bol.:)

Hij zal me niet missen.

Wat een circus allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heey hoi pipelepoi!

Ik ben weer thuis!

Ik heb vanmorgen mijn advies gekregen voor vervolg opname, en dat was ook precies zoal ik het in mijn hoofd had. Dat betekend 5 dagen intern in de kliniek, en in het weekend naar mijn meiden. Het is ontzettend fijn weer thuis te zijn en mijn meiden in eigen omgeving te kunnen knuffelen. Zelfs mijn ex doet nu relaxt, voor zolang het duurt ;) Ik ga nu even van mijn meiden genieten, en vanaf morgen weer actief hier aanwezig, want ik ben er natuurlijk nog niet, en jullie verhalen en steun gaan mij er vast doorheen trekken! Oant morn, bij het ontbijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark, fijn dat je weer even thuis bent! Geniet van je meiden.

Sofie, lekker he, alles op tijd in orde maken voor de kerst.

Zelf houden we het vrij klein, zowel met versieringen als kerst zelf. 1 dag naar de schoonfamilie en de andere dag lekker niks, gewoon thuis.

A3 gefeli met je 3 maanden!

Ga je op een zandbank zitten dat je nergens bereik hebt :D

Geniet er van!

Bol je bent er pas bovenop als je weer trek hebt in lekker eten. Hopelijk voor de kerst toch.

Ik ga zo met de auto naar de stad, mannie komt daar ook naartoe uit zijn werk.

Lekker een bakkie doen en een hapje eten.

Fijne avond!

Oh en in Australie en Nieuw-Zeeland is het al zaterdag, en ze leven nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sofie,

Grappig hé Sofie die menshonden die vechten om een "been".

Natuurlijk niet als je zelf tussen die menigte het laatste doosje kerstomaatjes probeert te pakken te krijgen. Na de kerst zullen de groene containers voor het GFT vuil weer afgeladen zijn met de teveel ingekochte kroppen sla, tomaten, bloemkool etc. en zullen de vogels zich weer tegoed kunnen doen aan de tulbanden, stollen en kerstkransen. Nou ja hebben die vogels ook nog een beetje een kerstgevoel in hun buikje. De meeste mensen zullen ook een raar gevoel in hun buikje hebben en een katterig gevoel in hun hoofd.

En maar klagen over de crisis en dat het leven zwaar is. Maar wij als ADB-ers zullen na de kerst trots kunnen melden dat wij geen crisis opname kennen en dat wij geen raar opgezwollen lever hebben. Laten we dus allemaal de kerstdagen toe treden met "alcohol, nee drank je wel"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gauw weer even hier kijken voor het eten. Iedereen heeft het druk!

Manlief had mijn hulp nodig bij het ontwarren van de snoeren kerstverziering voor buiten e.d. Ik snap dat hij het nu wilde doen, omdat het droog was (behalve de bomen zelf dan :D), maar ik kan maar één ding tegelijk. Ik schiet wel aardig op, maar moet steeds even pauze nemen. Als het vanavond maar klaar is, toch?

@ Mark: fijn dat je de kerstdagen thuis doorbrengt en

@ A3: veel plezier op de Wadden.

@ Lavendel: hebben jullie al meer details gekregen over je cadeau-zoon?

@ Lenie: al wat gehoord van je adoptiehond?

@ Draak: wanneer hoor je nu de uitslag van die onderzoeken en scans? Viel het mee vandaag? De belangrijkste wens aan jou, naast het AdB zijn, is natuurlijk dat het binnenkort beter gaat met je gezondheid!

@ Romeo: ergerlijk hè, dat weggooien van eten. Ik probeer dat uit alle macht te voorkomen. Gelukkig heb je er vrede mee om niet te werken met de Kerst. Het lijkt me de eerste keer toch een raar gevoel! Hopelijk is het financieel geen al te grote terugslag.

Nu weer aan de slag. Tot vanavond.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lytse,

Wat gaat de tijd snel!

Je bent alweer 7 maanden droog.

Een diepe buiging voor jou.

Altijd helpend naar anderen,

en zelf weinig ruimte nemen hier.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Ook in RL ben je een vrouw die ik graag iets dichter bij mij in de buurt had gehad.

Maar ja, we kunnen geen dorp gaan bouwen met alleen maar ADBers he?;)

Een dikke knuffel van me.

Wens je fijne dagen toe.

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen.

Nog geen letter gelezen,

maar dat probeer ik vanavond wel te doen.

Mijn leven staat een beetje op de kop.

Ik zit midden in een intensieve therapie.

Het gaat inmiddels al vruchten afwerpen.

Omdat dit nogal wat tijd en energie vergt,

ben ik hier ook niet vaak.

Zo nu en dan lees ik wel mee.

Fijne avond!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sofie,

Gelukkig was het het oude huis wat

spic en span opgeleverd moest worden.

Het is zò strak geworden.

In een vol huis is het moeilijk werken...

Haha, wat er niet bij komt, hoeft er ook niet af.

Voor mij wordt het dit jaar een sobere kerst,

en daar ben ik heel blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...