Spring naar bijdragen

Maandag 7 januari 2013

kameleon

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgen allemaal,

Ben eindelijk weer in mijn normale ritme. Pas om 6 uur wakker geworden, voor mijn doen nog vroeg, maar beter dan 3 of 4 uur.

Een mooie tekst Kame, Dank je wel.

Irunalone, gefeliciteerd. Vier je het vandaag?

Ga vandaag mijn werkkamer weer eens bezoeken. Bijna een maand niet gewerkt, het is de hoogste tijd.

Tot latersssss, fijne dag,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes,

"Ik ren alleen",

van harte met je verjaardag.

:present:

Het is hier nog zo donker,

ik heb de lampen aan.

Even voor Yvonne,

een :heart: onder de riem.

Je bent wie je bent en daar is niets

mis mee.

Hier heb ik je leren kennen als

een standvastige vrouw die inderdaad

altijd een goed woordje voor iedereen

heeft.

En blijf vooral zoals je bent.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen lieve mensen,

Ben in haast, maar zal straks bijlezen....

vandaag dag 12 voor mij, en ik ben er blij mee!

tot laters!

enne, ik neem vandaag de eerste niet! kan ook niet want de antabus zit er al lekker in!

dus vandaag geen overdenkingen,, afwegingen en piekeringen voor mij!

Heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen,

@Yvonne, (EDIT zaken over de betrokkene toch maar weggehaald want als hij een ban heeft kan hij zich niet verdedigen.) Ik zat er zelf vooral mee dat er zaken verwoordt werden gebaseerd op roddels, alsof hij de spreekbuis was van een algemeen gedragen gevoel jegens jou. Maar daar is geen enkel bewijs voor en ik kan het me ook echt niet voorstellen. Ik geloof (ben naïef) dat mensen toch meer recht voor zijn raap zijn en dan was er wel iets van wrevel te lezen eerder en dat is er niet.

Maar aan de andere kant, als ik het eea minder naïef bekijk zou er op ADB dus een tweede circuit zijn via facebook en pb vooral waarin besproken wordt waar men te laf voor is om publiekelijk te delen. Dan heeft men het dus over Yvonne mij en iedereen. Van die wetenschap word ik heel voorzichtig. Ik deel vrij makkelijk denk ik van mezelf en denk niet zo na over wat er geroddeld wordt....als ik dit wel doe dan zou dit ten koste gaan van de mogelijkheid hier te delen wat me dwars zit.

Door hier publiekelijk uit te spreken wat je werkelijk denkt over iemand kan de boel minder veilig maken (zie gisteren in extreem voorbeeld) maar door zaken via pb onder de oppervlakte te doen maak je een schijnveiligheid. Ik kan het doen en laten van andere niet sturen, ik ben er voor mezelf weer een keer extra van bewust niet te gaan pb-en over iemands rug, de lijst van goede voornemens wordt steeds langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@truitje

Top dat je er weer voor gaat en dat je blijft opkrabbelen als het een keer niet lukt. Heel standvastig ben je daarin :)

@a3

jij ook de beste wensen

@dune

Time fly's when you are having fun....dag 12 alweer super. En grappig is dat he als je weer opnieuw komt dat je namen herkent en verhalen van jaren terug. Dat heb ik ook, vraag me dan ook vaak af of mensen mijn naam nog weten van vroeger. Maar ik was toen niet zo actief met posten als nu.

@Jane

Hoe is het op je werk, al feedback gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Mark het lijkt erop dat het daar thuis bij jullie er weer steeds leuker als gezin er aantoe gaat joh. Je schrijft in elk geval zo dat het lijkt dat het tussen jullie stuk beter gaat, of is het echt toch voorbij ? ja je hoef nie te antwoorden tuurlijk, maar kon ut nie latenquote>

Het gaat op zich idd beter dan voorheen. Maar ik ga nog steeds eerst op mezelf en dan kijken we wel weer verder. Heb nu eerst een rustige basis nodig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik,

ik vind het niet gepast om over iemand te schrijven

die zich niet kan verweren.

En ja er is hier wel degelijk een circuit via PB.

Alleen ligt het aan jezelf hoe je daar mee omgaat.

Je zou het kunnen gebruiken om te "roddelen"

over een ander maar ook op een andere manier,

namelijk ondersteunend naar bijv. een maatje.

En wat mijn persoontje betreft,

ik ben gesteld op mijn privacy dus

deel hier niet alles.

En ja, sommige forumleden daar heb

ik naast het forum contact mee,

in mijn ogen is daar niets mis mee.

Zolang derden maar buiten spel blijven,

ik heb wat dat betreft genoeg aan mezelf

en ga ervan uit dat men oprecht is.

Is men niet oprecht dan denk ik,

neem je jezelf wel serieus?

Het komt er vaak op neer dat men zichzelf dan bedriegt

en daar dan ook zelf de consequenties van moet dragen.

Zo simpel zie ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Albertina

Hoe kan ik weten dat de betrokkene zich niet kan verweren? Waar kan ik zien dat iemand een ban heeft? Ik wil hier best rekening mee houden maar dan moet ik het eerst kunnen weten toch? Ik weet niks van een ban, weet jij meer dan ik dan?

EDIT toch maar aan het poetsen geweest omdat sommige dit blijkbaar belangrijk vinden en wat ik schreef vond ik geen halszaak dus maar weggehaald. Toch blijf ik wat ik schreef hierboven belangrijk vinden. Ik vind het heel gek dat je rekening moet houden met dat iemand een ban heeft misschien maar er nergens een lijst is van wie van Tactive welke sanctie opgelegd heeft gekregen. Of ken ik deze functie in dit forum niet?

En het is vanzelfsprekend dat er niks mis is met persoonlijke zaken via pb te wisselen, dat is het doel van een pb. Het leek me duidelijk dat ik het over het roddel circuit had en niet over ondersteuning. Er werd gesuggereerd dat er een tweede roddelcircuit zou zijn dat groter is dan 1-2 mensen....ik schreef al dat ik daar zelf niet echt in geloof. zoals A3 schreef zou dat vrij dodelijk voor dit forum zijn. Zo is het exact; als ADB je waardevol is moet je beseffen dat meedoen aan de roddels op termijn dit hele forum ondermijnt. Dit is imo de angel van het conflict van gisteren, niet zozeer iemand die wild om zich heen schopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen krekel, A3, erik, hannah, mark, truitje, albertina...

ik denk dat we vooral niet moeten vergeten dat we hier allemaal maar 1 doel hebben,.en 1 vijand, dat schept een band...

verder zou ik zeggen dat het makkelijk is dapper te zijn op afstand, en iemand die in de rondte gaat meppen verliest elk doel uit het oog,..

jammer, en een gemiste kans..

aanval is de beste verdediging, en vaak is die persoon simpelweg boos op zichzelf.

dat is trouwens menselijke trekje is vast niemand vreemd in het algemeen, en ik denk dat dat zeker geld voor een alcoholist in het bijzonder...

het gaat erom wat doe je ermee, en hoe ga je er mee om.

Laten wij vooral respect hebben voor onze medeforummers!

Voor velen is het een hoge drempel die is genomen, dat an zich verdiend al zoveel respect!

fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik,

ik begrijp je intentie.

In de jaren dat ik hier schrijf heb

ik geleerd zo nu en dan te denken,

"wat niet weet wat niet deert".

Ik kom hier om mijn nuchterheid

in stand te houden, lees anderen

en probeer daar een positieve lering

uit te trekken.

Voor het overige probeer ik toch wel

wat te filteren, ruzies, roddel en achterklap,

beschuldigingen, ik ga er zo weinig mogelijk op

in, het helpt mij namelijk niet.

Ook daar is een weg aan vooraf gegaan,

ik heb mezelf ook regelmatig boos gemaakt

(en soms nog) als iets mij oneerlijk of niet

terecht overkwam.

Ik probeer de negatieve "fibes" zoveel mogelijk

te vermijden, voor mijn eigen welzijn maar ik

zie het ook als een oefening en da's lang niet altijd

makkelijk.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik er was druk mail en belverkeer

ook de coaches leren hiervan; zaterdag

wordt het op de bijscholingsdag behandeld ook.

Vannacht weer nachtdienst, dus extra spannend weer.

En ja (Han) morgen daarna naar de sauna om in mijn ritme

te blijven en als beloning, ha ha. Bol had ook gelijk want net

na de spinning er ook meteen in gedoken in de sportschool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal vergeten Iraluna vandaag te feliciteren. Ze is jarig. Nog even gauw een slinger en dan echt weg.

:light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon::light::light::present::sun::moon:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jane4

Niet naar Houten gaan, die is voorlopig dicht. (zie nieuws over brand)

@Ira, ik ben slecht in felicitaties maar natuurlijk ook namens mij van harte :musicnote: :musicnote: :musicnote:

(eerst zag ik de cadeauverpakkingen altijd aan voor bierpullen met schuim en rechts het handvat, ik vond het altijd zo ongepast ;) zal wel een vorm van wishfullthinking of fata morgana pullen zijn geweest)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...