Spring naar bijdragen

Maandag 7 januari 2013


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tussen al deze zware kost door...... Johan het gaat goed met me!!

Wist je dat spa rood van de Aldi gewoon goed te zuipen is?

Wist je dat "Vitamine Water bestond?

Wist je dat ...................

enz

Vroeger zag ik bij de vocht-afdeling alleen welke merken bier gevoerd werden. Nu loop ik nog wel met een boog om het drankenpad heen hoor; tegenover het bier staan de crackers en beschuit-bende maar jammer voor ze, ik mijd het pad nu even.

En jij? Hoe gaat ie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog steeds droog. Morgen is het twee weken en wordt best een spannende dag, want morgen ook mijn verjaardag vieren. Maar volgen mij moet dat wel goed komen. We gaan uit eten en mijn moeder heb ik het verteld, maar moet wel zeggen als zij niet gaat veranderen( en nee dat staat hier lost van) gaat zij binnenkort voor bepaalde tijd in de ban. Ze bemoeit zich behoorlijk met mijn leven en heeft wel erg veel commentaar en merk dat ik het nu niet zo goed mee om kan gaan. Dan, maar even niet. Vanavond heb ik mijn eerste Krav Maga les gevolgd en denk niet dat ik morgen me nog ook maar enigzins kan bewegen. Was echt zwaar en ben bijna van mijn stokje gegaan. was extra zware les, maar was leuk, maar dan ook echt leuk. Voel me nu alsof ik ben overreden door een bulldozer, maar ik heb een nieuwe hobby en waarschijnlijk ga ik op vakantie naar Costa Rica, is nog niet helemaal zeker. Het zal mijn eerste vakantie buiten Europa zijn.

Dus ja, eigenlijk gaat het wel goed zo, was vandaag alleen weer super sjaggie en hoop wel dat het snel voorbijtrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Laura.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Krav_maga

Zelfverdediging dus. Ben het gaan doen om mentaal en fysiek sterker te worden. En deze techniek is vrij makkelijk inzetbaar. Heb ooit eens aan ninjutsu gedaan maar dat vond ik ingewikkeld met rollen en salto's. Denk dat het goed is voor mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld om me zekerder te kunnen voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...