Spring naar bijdragen

Arresleepact 24-12-2012


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zal ik 'm dan ook maar even omhoog gooien?

Ik wil aan de ene kant op de lijst, aan de andere kant niet, ik twijfel nog en bekijk het liever op de dag zelf denk ik. Als ik er nu aan denk dat ik dan niets mag drinken van mezelf krijg ik het een beetje benauwd.. ik heb de feestdagen nog nooit nuchter mee gemaakt..

Als iemand hier nog wat zinnigs over te zeggen heeft tegen me sta ik ervoor open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Voor wie nog mee wil doen. Het kan nog mensen. Het is zo fijn, terug te kijken op een droge kerst. Niet twijfelen maar doen. Het zou zo jammer zijn als je deze dagen laat verpesten door die drank, voor een paar uurtjes zogenaamd plezier. Kom op, zet je er over heen, denk aan de kater waar je last van krijgt. Het is het niet waard, echt niet.

Zorg dat je trots kan zijn op jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13-11 zag ik op dag 1 van het stoppen ook dit draadje. Toen was het idee van helemaal tot en met de feestdagen niet drinken iets wat ik wilde maar onmogelijk JA op kon zeggen. Nu ben ik best een beetje trots dat ik er mijn naam bij ga zetten omdat ik weet dat ik het fris ga houden. Leuke traditie dat pact, ik twijfel of het mijn tweede of derde keer is....Maya's ijs en weder dienende natuurlijk :)

Bol

Apple

Marc

Har

Gaby

Jane

Made

Tine

Gwen.

Sammy

Krekel

Ekstertje

Sowhat

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve kanjers.

Het kan zijn dat iemand het toch erg moeilijk krijgt hé, toch weer die strijd van wel of niet drinken. We zijn maar mensen. Maar probeer toch van te voren, voor je het eerste glas aan je mond zet, even op het forum te komen, dan kunnen we er met z'n allen over praten.

Vraag jezelf af wat de voor en nadelen zijn van het drinken, en die zijn er heel veel. Denk aan de kater. Denk aan hoe fijn het is om te zeggen tegen jezelf, ik heb het deze kerst droog gehouden.

We kunnen het, zeker weten.;)

Sabine ??????????????? Kom op meid ook jij kan het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol

Apple

Marc

Har

Gaby

Jane

Made

Tine

Gwen.

Sammy

Krekel

Ekstertje

Sowhat

Erik

Tina.

witte

Meiske

Romualdus

Albert

Zonnetjes

Nancy

Ook ik ga graag mee, ik zie nog een plekje achter Romualdus vrij,

ik ben er maar alvast gaan zitten, dekentje mee, is dat goed??

Nog warme chocolademelk ergens onderweg??

Weet je wat, ik neem wel een thermoskannetje of 3 mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...