lady jane Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 oeps ik was al te laat:D hoi Fleur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nee, het is niet Emmaroos. Ik ben gestopt: 1 juni 2005. Mag op het jaarpact, hoor, maar ik weet zelf niet hoe ik dat erop moet zetten. En ik lees nog af en toe de berichten hier. Vind ik leuk. Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 @ Marc: ben je nu thuis of nog in het ziekenhuis? Red je het een beetje? @ Roos: heb je een leuke dag gehad? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 ja duidelijk inmiddels... ja Lytse... schrok eigenlijk een beetje..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Fleur ik zal het proberen. Heb je veel moeite gehad met AdB te worden en is je leven sindsdien erg veranderd? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Het stoppen op zich was niet zo moeilijk, het volhouden wel. Best vaak trekmomenten en af en toe toch een uitglijder, omdat ik dacht: eentje kan toch wel, wat maakt dat uit, ik heb het nu onder controle. Niet dus. Maar echt, het kan en het leven is ineens toch ook nog mooi. Ik heb nu helemaal geen trekmomenten meer. Het is uit het systeem. Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Lytse, ik heb wel een leuke dag gehad. Niet veel uitgevoerd. Toen ik aan mijn freelance werk wilde beginnen kwam mijn moeder langs. Toen mijn moeder weer weg was waren we alweer een paar uur verder. Dat vond ik een goede reden om vandaag maar geen freelance werk meer te doen. Morgen weer "echt'' werken. Hoe was jouw dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Fleur, ik lees regelmatig dat de trekmomenten minder worden. Dat is toch wel hoopgevend. Dat heb ik nu even nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Fleur wat een plezier om dat te horen. Het geeft de burger moed! Je staat op het jaarpact. Jan zal het wel heel netjes maken. Het jaarpact is zijn kindje. We zijn al met velen. @ Roos: op donderdag is het bij mij vaste prik: mijn hulp komt en we doen boodschappen. 's Middags lig ik dan in bed. Ik zal proberen vanavond nog wat verstelwerk te doen, want mijn werklijst is zooooo lang! Tot nu toe elke dag eraan gewerkt. Het is één van mijn goede voornemens van dit jaar. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nu journaal en eten koken. Tot ziens Fleur en voor de anderen tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Lytse, verstelwerk, bedoel je daarmee sokken stoppen, ritsen vervangen? Stukkende sokken gooi ik weg. Of het moeten die geitenwollensokken zijn die mijn moeder voor mijn man heeft gebreid. Die geef ik aan haar mee, zij stopt ze dan. Mijn moeder wil ook gelukkig stukkende ritsen in jassen vervangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Lenie, als de fitting stuk is doet ie het niet meer ?? Hihi Ik voel me beter. Na een doos pijnstillers , van me af mopperen en veel rust heb ik toch schoon kunnen maken en beetje gezelliger en lichter gemaakt weer. Gedouched en nu gaat het best okay. Vanavond rustig aan met dansles en dan morgen weer pijnloos hoop ik. Dat was me weer een dipje wel. Sjongejonge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 even inloggen voor Woman... ja hij doet het wel..de draadjes zijn niet stuk ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Woman, fijn dat je je al weer wat beter voelt. Je hebt toch hopelijk niet een hele doos diclofenac opgesnoept? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nee hoor hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goei AAAAAAFFFFF. Vandaag lekker in m'n huisje bezig geweest. Ziet er weer schoon uit, alleen morgen de ramen wassen, daar had ik geen zin meer in. Ja Woman vanavond heel rustigaan doen hé? Anders moeten ze maar kijken hoe jij het doet op you tube. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 B)succes vanavond met je dansles! Ik ga even eten. Getver witlof. De warme avondmaaltijd kan mij meestal niet bekoren. Maar ik moet het goede voorbeeld geven aan mijn kinderen door zelf toch wat te eten. Ovenschotels vind ik wel lekker maar dat lusten mijn kinderen weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goedenavond Bolletje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik eet pasta met vega gehaktballetjes en een lekker sausje uit een potje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goeie avond :present:sa:) ik las dat je het vandaag een beetje rustigaan gedaan hebt. Heel goed hoor, want adb. worden kost een hoop energie;) Woman nou gaan we er toch geen potje van maken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Avond allemaal, Hele dag geluisterd over wat je allemaal zakelijk met FB kunt doen. Het duizelt me, maar krijg er ook inspiratie door. Nu nog uitvoeren. Ga ff lezen en wat eten, Tot laterss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goeienavond allen! Lekker Woman, ik hou van vegetarisch!! Ben alleen de enige hier in huis, maar ja, met een beetje fantasie valt alles te maken met het vlees apart. Ik eet overigens wel vlees hoor, maar niet vaak. Rosa, hier ook witlof, maar dan dus lekker uit de oven!! Over die persoonsverwisselingen: we hebben Fleur-Fleurtje Rosa-Rosa45 Sofie-Miss-Sofie Jane-Jane4 Marc-Mark-Marq en wss nog wel meer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Wat is het relatief stil hier overigens, de laatste tijd.. Zelfs Tactive heeft ons geen Goedjaar gewenst dit keer.... Ik mis ook de toeloop van nieuwe mensen met goede voornemens, was vorig jaar toch erg merkbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Jawel Nancy d.m.v. ons allemaal te feliciteren met onze verjaardag om één januari. Dit is hun manier om ons een fijn jaar toe te wensen. o en volgens mij is Jane en Jane 4 één en dezelfde. Toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nou, ik stond er anders niet bij, hahaha! En nee, er bestaat een Jane, af en toe logt ze in, maar ze is toch echt een andere persoon dan Jane4. Ik hoop niet dat het haar weerhoudt om hier te posten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden