Spring naar bijdragen

donderdag 10 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Draak, we kregen een tip dat hij ergens in een voortuin stond, wij in de auto naar het adres. Stond hij er niet. Eerst nog even eten afmaken, daarna nog een ritje.. en ja daar stond de fiets.

Twijfel, twijfel..zullen we hem achter in de auto gooien... toch maar langs het bureau gegaan, snel een aangifte doen, hadden we nog niet gedaan. En een melding van het adrs waar de fiets stond.

Toch nog even langs het adres gereden, kon het niet laten om aan te bellen.

Ik zei dat we de fiets kwamen halen, ze kregen de keus, de fiets aan ons meegeven of diezelfde avond nog politie aan de deur:D

Nou en toen kwam er een ... verhaal, ze hadden de fiets geleend van iemand, ze zouden nooit een meisje fiets stelen, blalbla..

Ik zei, nee dat kan ik mij van u ook niet voorstellen... ze vatte het gelukkig goed op, ik bedoeld het niet vriendelijk.

Kortom we kregen de sleutel en dochter kon naar huis fietsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, schitterend verhaal Kameleon.

En wat een toeval he dat je hem zomaar ergens ziet staan.

Hebben wij ook een keer gehad met fiets van oudste die gejat was.

Die fiets was ontdaan van het slot, want ze had hem op slot gezet, snelbinders waren er af geknipt en bel was er af gehaald.

Zijn direkt naar bureau doorgereden en met agent aangebeld op het bewuste adres.

En ook een heel verhaal vol smoezen ....

Maar het toeval dat je een gestolen fiets weer terugvindt... dát vind ik zo leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...