Spring naar bijdragen

donderdag 17 januari

fofies

Aanbevolen berichten

Advies gekregen om gel te nemen met ibuprofen. Gelijk gehaald en hopen dat het werkt want ik wil nog wel even schaatsen dit jaar :) Die pb's laat ik lekker rusten, het zegt idd meer over de verzenders dan over mij ;)

Leuke dag vandaag.. zo naar de tandarts om mijn gaatje en voor mijn dochter 4 gaatjes te laten vullen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat die vervelende PB's komen van mensen die heel graag het zaakje opnaaien. Of van mensen die eigenlijk jaloers zijn.

Heb het in het begin hier ook gehad. Iemand schreef me daarna dat deze personen eigenlijk jaloers zijn op mij omdat ze zelf te weinig aandacht kregen. Dat heeft me toen heel goed geholpen om er zo naar te kijken.

Toch blijf ik het erg laf vinden. Voor mij zijn dat erg zielige mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bolletje..

Voor mij zijn dat erg zielige mensen.

Zo denk ik er nu ook over, maar moest me er wel even overheen zetten, die denigrerende berichten kunnen namelijk wel keihard aankomen. Maar wat ik heb geleerd in mijn eerste opname komt nu van pas, ik kom hier voor mezelf en evt een ander te kunnen helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo

In ieder geval goed geslapen

Ik ga de komende weken leven van mn danslesgeld. Dan is mn normale boodschapppengeld aflossing. Nog niet genoeg want zoveel boodschappengeld had ik niet.

Dan heb ik nog 300 euro nodig.

Maar het is toch goed om deze stap te nemen. Zo moet het wel gaan worden uiteindelijk.

Dit financiele grapje komt door belastingfoutje.

+ daarbij twee onverwachte rekeningen en voilá dan ga je.

Als ik nu nóg een onverwachte rekening krijg ...

Dus. Vandaag weer werken aan kostenoverzicht en volgens mij heb ik er weer een leerling bij. Als zij blijft en het kleine meisje blijft dan heb ik geld om te eten. Basiseten. Geen luxe eten.

Koffie, lezen, werken.

Of een kostuum verkopen dat kan ook.

Dat gaat wat sneller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo.. boodschappen binnen en heb de verleiding prima kunnen weerstaan.

Althans, qua drank! Heb me toch een partij chips ingeslagen :$

En ben ook zo suf geweest om een pakje shag te kopen..

Niet handig natuurlijk, maar goed, ik heb GEEN wijn gekocht en ben stiekum toch wel beetje trots :)

Straks de kleine meid in haar bedje slingeren en dan zelf uitgebreid op de bank met een film.. ik heb tenslotte vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet stiekem trots zijn, Nicky. Het is iets om trots op te zijn, je hebt geen drank gekocht, geweldig.

Veel plezier met de film,en de chips. (Had het niet popcorn moeten zijn?);)

Kan vanmiddag antibiotica ophalen, heb blaasontsteking. Kreeg ook het advies om vit.c te slikken en cranberry's.

Ik heb gelukkig al minder last dan gisteren. Veel drinken helpt ook al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel gister x duidelijk kunnen maken dat hij niet de enige is met problemen.

Volgens mij is het kwartje nu gevallen.

Maar ik weet nu wel dat ik niet meer wil. Het gaat al heel lang niet zoals ik wil. Lamlendig tv kijken. Hij blowen en in slaap vallen natuurlijk. Gezellie.

Chillen noemt hij dat. Omvallen noem ik dat. Dat doet hij maar bij zn moeder. Of ga naar bed.

Als ik visite krijg gaat het heel anders.

Maar ja.

Tegen die tijd heb ik het loeidruk en geen tijd meer. Dus de oplossing komt vanzelf.

Maar het valt niet mee om grenzen te zetten. Mensen respecteren het niet.

Nou ja. Even weer gemopperd. Aan de slag. Veel te doen, en wie weet komt er ergens een geldwondertje uit de hemel vallen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat het nu mee gaat zitten Woman

je verdient het en het wordt tijd:)

Ik zit me toch wat op te winden merk ik,

weet niet of ik niet eigen rechter zou gaan spelen

en ik word er ook wat wantrouwig van

wie je hier dan niet helemaal kunt vertrouwen, zoiets.

En of de schrijver misschien het niet anders/goed bedoelt?

Dat zou ik graag willen geloven nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè wat vervelend zonnetjes, een blaasontsteking is geen feest. Maar fijn dat het nu al wat beter gaat. En vaak gaan met antibiotica de klachten heel snel over.

En bolletje, het is misschien verstandig om er iets tegenover te zetten ja, maar er moet al 20 kilo af, dat hoeven er ook geen 30 te worden haha

Ga wellicht eens meedoen op het kiloknallerdraadje. Kwaad kan het in ieder geval niet.

En dat roken pff... ook al zoiets waar ik moeilijk vanaf kom. Ik sta mezelf nu even zwakte toe (wat roken betreft dan, niet qua drank), maar ga er toch echt na het weekend weer vol voor.

Maandenlang ook niet gerookt, dus ook dat moet ik gewoon weer kunnen volhouden.

Woman, toch goed nieuws gekregen dus! Gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat het wat wordt!

Ik ga even "de bank'' op. Grote kans dat ik wegdoezel, was toch niet zo'n beste nacht. Maar dat is ook lekker toch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go, go, go Woman, aan het werk meissie!

Jane, je bent een heerlijke vreetzak:) maar ja, jij hebt dan ook al hard gewerkt.

Lelijke PB's. Er zit een blokkeer knop/functie op.

Nooit begrepen waarom mensen lelijke pb's schrijven.

Zouden hullie denken dat het gaat helpen???

Zulke Pb's zouden ze zelf ook ongetwijfeld niet op prijs stellen.

Mark, het siert je dat je niet gaat klikken. Ik weet alleen niet of men altijd kan spreken van klikken. Dat iemand het bij jou doet is al lelijk. Maar wellicht sturen ze dat soort berichten ook aan anderen. En daar mag men best op reageren via de kanalen die daarvoor open staan.

Eerlijk is eerlijk: Ik ben altijd razend nieuwsgierig wie die dingen schrijven...

Maar ja, het zou een korte bevrediging zijn en daarna ga ik weer over tot de orde van de dag.

Concentreer je op mensen die je ondersteunen, mensen die nuchterheid hebben die jij ook graag wilt, op positiviteit. Onderzoek het negatieve gevoel wat een rot pb je geeft en laat het dan achter je!

Je hebt een keus in de deze. Niet gemakkelijk maar toch een keus.

En mijn favoriete uitdrukking van de afgelopen week: 'Verbind je met de cirkel van welbehagen'!

Niet zelf bedacht, komt uit een boek. Wie het raad(t?) krijgt een ijsco!B)

Enne niet gaan googelen he....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...