Spring naar bijdragen

donderdag 17 januari


fofies

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Eindelijk bijgelezen en het drama met Krekel gemist. Ja, een spiegel voor ons allen.

@ Bol: ik merkte geen verschil in uitwerking bij de soorten drank die ik innam. Ze gingen er allemaal vloeiend in!:o

@ Huttula: hoe is de ingreep verlopen? Merk je snel resultaat?

@ Will: hoe is het op het thuisfront? Sterkte in de kou. Gelukkig dat je warmbloedig bent.:D

Verder zal ik niet veel over nichtje melden hoor, als jullie wat willen weten pb me dan maar. Ik vertelde het nu, omdat na een paar dagen van onzekerheid het oordeel is gevallen. Het legt een enorme druk op ons allemaal en veel herinneringen aan de tijd dat we haar bijna kwijt waren. Het duurde erg lang voor ze erachter waren wat ze had.

Nu is het in het beginstadium en wordt er meteen actie ondernomen. Dat moet verschil maken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lytse sterkte met alles. Wat een rot nieuws.

Vandaag heb ik mijn intake gehad bij de kliniek. Volgende week word ik gebeld hoe de behandeling eruit gaat zien, want dat ik behandelt ga worden is wel bijna zeker, want zei hij, dat ze hier wel wat mee kunnen.

Verder zei hij wat jullie ook zeiden dat de rusteloosheid, prikkelbaarheid, vermoeidheid echt minder moet gaan worden. En ook dat je weer betere nachtrust gaat krijgen. Dat laatste hoop ik echt, want het is nu echt niet goed. Hij gaat wel een lichamelijk onderzoek adviseren ( volgens mij alleen bloedprikken) Het was duidelijk dat ik er rekening mee moet houden dat mijn leverwaardes niet in orde zullen zijn. Verder vond hij het goed dat ik sinds tweede kerstdag niet meer gedronken heb.

Dacht laat ik het mijn zus maar vertellen want geen zin in lastige vragen en zie ze vaak en het gaat toch opvallen als je opeens niet meer drinkt, reactie, maar je drinkt toch geen 10 biertjes op een avond? Hoe zo ben jij verslaafd? Hoe kom je daarbij? Kortom het was allemaal onzin volgens haar.

Weet meteen weer waarom ik dit soort dingen ook niet met haar moet bespreken.,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jen: jammer! Ik geloof dat maar weinigen het in één keer halen. Zelf ben ik er niet eens aan begonnen, want ik heb erg slechte ogen en ben nachtblind! Gevaar op de weg dus.

@ Rickert: ook voor jou is het forum er. De moeilijkheid is dat het geschreven woord soms anders overkomt dan je bedoelt.

Goed dat je steeds stappen vooruit maakt!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Johan W
Hoi Rickert. What is it to you my friend?quote>


Nou eigenlijk het punt dat jij elke dag drinkt maar wel de adviseur uithangt naar anderen. Ik vind dat gewoon vreemd. Je vraagt daarnaast aan anderen wat ze drinken en hoeveel, wat hun problemen zijn etc. maar zelf blijf je knap op de vlakte..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Diana: er wordt ook gekeken of je voldoende vit. B hebt.

Als je zegt dat je stopt confronteer je een ander ook met zijn drankgebruik. Ik weet niet of zij veel drinkt, maar in dat geval zou ze zichzelf ook eens moeten afvragen of ze soms een probleem heeft en dat is moeilijk.

Knap van je dat je juist met de feestdagen gestopt bent en het hebt volgehouden. Ik ben blij voor je dat je waarschijnlijk een behandeling krijgt. Je kunt dan spijkers met koppen slaan!

Je laat het ons wel weten hè!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga zo even eieren halen en daarna naar mijn benedenbuurvrouw ( waar ik super tegen op zie) want ze op leeftijd en nogal doof en heeft de tv daardoor dusdanig hard aanstaan dat ik er niet van kan slapen.

En met dit soort zaken heb ik het tact van looien deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sowhat
Rickert,op dit soort opmerkingen zitten we absoluut niet te wachten!
en Johan hoeft zich tegenover jou of ons niet te verantwoorden of hij wel of niet gaat drinken.
So back offquote>


Welke opmerking bedoel je? Wie zijn we en ons.... Ik bedoel het niet negatief maar zoekend.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niets gelezen van je Krekel, maar Krekel, het maakt me verdrietig dat je het weer zo ver hebt laten komen.

Probeer voortaan weg te blijven van het forum als je al zo ver heen bent.

Zoek voortaan alsjeblieft hulp op het forum voor je de eerste neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lytse,

Ben niet meer dagelijks op het forum, maar probeer er nog wel regelmatig te melden hoe het gaat.Ook om mezelf scherp te houden.

Ik houd jullie wel op de hoogte hoor. Mijn zus drinkt volgens mij dagelijks, maar ik weet de hoeveelheid niet. Mijn moeder had ik het al verteld , want houd niet van verzwijgen en zij vindt het wat overdreven en denk dat mijn gebruik erg meevalt, maar als ik iedere dag me voorneem om een dag over te slaan en ren 's avonds dan toch naar supermarkt dan ben gaat er toch iets niet goed en ik heb toch ergens zoiets of het nu om een biertje gaat of om een fles wijn op een avond. Ik vind het moeilijk om er buiten te kunnen. En vandaag was ook weer duidelijk dat ik te lang te veel heb gedronken en dat is dan ook de reden waarom hij mijn bloed wil laten onderzoeken, want blijkbaar is dat niet standaard.

En nu echt naar de buurvrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb hier ook het eerste half jaar drinkend geschreven.

Daarna hier en daar een uitglijder met adb

Daarna heb ik 2,5 jaar droog gestaan met adb

Daarna 1,5 jaar droog zonder adb.

Toen weer een half jaar drinken zonder adb

Nu weer droog met adb

Je ziet, het kan alle kanten op !

We zijn hier allemaal drinkend begonnen toch....

Ieder zn eigen tempo, ieder zn eigen weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...