Yvonne Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Morgen luitjes. Heb even zitten peinzen wat voor diepzinnige subtitel ik vanddaag mee kon geven. Ben uiteindelijk uitgekomen bij gewoon een bakje koffie. Eerst maar even gewoon wakker worden dus. En dan is er altijd nog meer dan genoeg ruimte voor diepere gedachten.... Goedemorgen, de dag is begonnen en de koffie staat klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik denk ook nog niet en lust wel koffie. Morgen Yvonne en mensen die nog komen gaan. Ik moet zo weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik mag ook zo weer naar mijn werk Erik, anders had ik nog wel even lekker liggen knutteren in mijn warme bedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goedemorgen Yvonne en Erik, Ik ben gewoon een vroege vogel vandaag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Dat kan natuurlijk ook Kameleon, ook goedemorgen. Lekker geslapen? Neem lekker een bakje koffie hoor, het is trouwens inmiddels al kwart voor zeven zie ik, hoooooogste tijd voor de douche voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 goede morgen frummels. is de koffie nog te drinken? ik neem aan dat yvonne al naar het werk is, nou werk ze dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goedemorgen Akelei, mooie bloem, Hoe is het met jou? Lang geleden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 goede morgen Igor, Aakie en Myriam.... Douche gehad, hond uitgelaten, tis koud en het waait.... erg koud dus:P Knutteren... hm, beetje nog liggen soezen en genieten van je warme bedje... En nu dus trommeltje voor tussen de middag klaar maken en richting werk gaan. Gelukkig hoef ik niet te krabben, dat scheelt weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goede morgen Hot, klinkt goed allemaal, voor jou ook een mooie dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 goedemorgen Yvonne, ik hoef dus niet alleen naar mijn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ja ik moet er ook door, gelukkig geen 50 tinten grijs buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 En ook niet op mijn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goedemorgen! Volgens mij is mijn ritme weer aardig op peil. Al heb ik wat slecht geslapen vannacht. Ach, niet zo erg. Vannacht beter. Eerst even koffie zetten en een boterham voorzien van smeersel. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 goeiemorgen frummers. Het komt zelden voor dat ik nog op de 1e blz van de nieuwe dag beland. Iedereen nog lekker aan het knutteren dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goeiemorgen allemaal, inderdaad rustig hier. Ik heb ook heerlijk lang geknutterd vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Mogguh Lekker lang inbed gelegen..ben ik niet gewend maar is ook weleens goed En met koude weer ligt dat bed wel lekker Nu een groepslesje op sportschool mee doen..al een paar dagen niet geweest Kan merken dat ik het mis...mijn humeur word dan iets minder fijne dag nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goedemorgen Ik heb goed geslapen en ben nu op zoek naar de dagpact. Ik zie dat die nog niet is gestart, dus bij deze: DAGPACT: Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik mag zo te fietsen woensdag moest maatje naar het ziekenhuis. Gelukkig goed weer, maar vast wel koud. dikke wanten aan dus. Dagpact: Tatum AlbertRemmo Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Jane, waar haal jij de dagpacters Albert en Lytse vandaan? En succes met fietsen. Ik laat hem vandaag lekker in de schuur staan. Mag die bikkel ook eens uitrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goed idee Tatum, mijn bikkel is ook hoognodig aan rust toe. En de versnelling doet het nu toch ook niet; vastgevroren. Niet echt goed geslapen, voel me nog heel moe en ben vreselijk sjaggie. Bah. Ga zo eerst nog maar even slapen. Lekker puh. Hoe kinderachtig kan een mens zijn he.....hihihi Goedemorgen overigens. Heb een fijne dag. Of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Fijne dag Bammie en slapen is gewoon goed dus duik er maar lekker in hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angie Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Net pas wakker.. Ik kan nog wel even slapen. Maar ik moet teveel doen vandaag. En dan heb ik straks ook nog het hele hok vol zitten. En ik moet nog een taart bakker. En nog...en nog....en... Ik wordt er al moe van als ik eraan denk haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Meuh... (Goedemorgen in 't Chagrijns), Dagpact: Tatum AlbertRemmo Lytse Gunn Zo, genoeg gedaan voor vandaag, dus... M'n nest weer in! Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden