Dune Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 nou wijffie, dan ben ik toch weer een beetje gerustgesteld... ik ga ervanuit dat een verslavingsarts meer weet dan een huisarts, die van mij vind alles prima, want ik vroeg er ook expliciet om... maar aan zijn oordeel ging ik twijfelen door de berichten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 he Dune ik gebruik ook 20 mg seroxat maar nu nog effe over de Baclofen het stopt je trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 die Kate! als mannie thuis komt hoort het eten bijna klaar te zijn meis, niet dat je dan ineens de keuken in moet duiken nog. (of moet hij meehelpen?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Succes met hondje Dune. Maar dat de operatie al gelukt is enzo is toch al een goed teken. Dat ze em nog een nacht ter observatie willen houden zal wel normaal zijn Vriend heeft een mops. Beest is al een jaar of acht, negen. Oud dus. Onlangs bleek een levensnoodzakelijke operatie nodig . Een long weghalen. Twijfel, twijfel... Toch laten doen , en nu rent dat mopske terug vrolijk rond. Wij gaan nog es een zwempoging doen... Latersssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 zwemse VM!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 goeie avond allemaal ik ben weer thuis. Vandaag niet zo lekker gegaan bij de D.A. en had bijna gezegd dat ik er mee zou gaan stoppen. Maatje is wel gestopt door een hele hoop problemen en daar baal ik van. Hij zegt dat het niet meer om de dieren gaat maar om het heel gauw en heel veel geld binnen halen. We hadden vorige week een Jack Russeltje opgehaald en ik had al gezegd dat ik haar graag zou willen hebben als het baasje niet zou komen opdagen. Nu krijg ik hem niet omdat hij dan weer terug komt. Ik schijn dus dieren mee te nemen en ze naderhand weer terug te brengen. Waar ze die onzin nu weer vandaan hebben weet ik niet maar ik ben daar heel kwaad over. Heb m'n twee katten gekocht daar en das zo'n 5 jaar geleden en die dieren heb ik nog steeds. Dus loop nu echt serieus te denken om daar maar eens te gaan stoppen want er is altijd wel ergens gedonder. En als ik het diertje koop en het zou echt niet lukken met mijn diertjes kan ik haar terug brengen maar krijg dan die E95,-- niet terug. Daar heb je nu 11 jaar voor gewerkt. Gratis en voor niets. Vanmiddag nog wel even gesproken met iemand van daar en die zei dat er mensen rond lopen die het erg leuk vinden om te stoken en mensen tegen elkaar op te zetten en dan in een hoekje gaan zitten genieten van de ruzie. Nou eten en dan op de bank want ik wordt hier toch erg moe van. Woensdag blijf ik thuis en ga niet naar de D.A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Veel plezier met zwemmen VM. Ik ben net terug van lopen. Zooo mooi al dat wit en schaatsende kinderen op het ijs of met de slee van een talut af. Voel me altijd als herboren na zo even intensief bewegen. @Dune Kan me voorstellen dat een leek dat niet kon volgen, tekst was ook niet van mij maar van het F. kompas, is geen makkelijke tekst, vandaar ook mijn link naar apotheek.nl die is makkelijker maar minder uitgebreid. Er zijn hier zat mensen op ADB met een medische achtergrond die het wel kunnen lezen. De werking van baclofen is ook niet makkelijk; feitelijk is het een spierverslapper die vooral direct op het ruggenmerg werkt (spinaal niveau) hoe dit cravings beinvloed is mij ook niet duidelijk. En ik lees ook van een studie van succesvol gebruik bij stoppen met roken dus het lijkt erop dat het werkt op verslavingen in het algemeen en niet alleen specifiek alcohol alhoewel het specifiek voor dat doel sinds 2012 goedgekeurd is (tot zover mijn rondje google) Het punt dat het direct op spinaal niveau ingrijpt en de onthoudingsverschijnselen van stoppen met baclofen lijdt voor mij tot de conclusie dat het een zwaar middel is. Te zwaar voor mij. Dit terwijl als ik het baclofen draadje lees ik het idee krijg dat het een wondermiddel is zonder nadelen. Maar het zijn zeker geen snoepjes en het zinnetje mechanisme is niet geheel bekend stemt mij ook niet helemaal gerust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Goeienavond Hier vanavond stamppot spruiten Met draadjesvlees in Indische rendang saus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Pfff ? Tante Boll, laat je niet gek maken he, nu ff rustig afkoelen .......kopje koffie ? Wat een eikels zeg, ging toch allemaal al anders dan toen Wilma, ach enzo he. Maar snap dat je kwaad bent zeg, zeker met dit soort argu's . Maar niet je kop gek laten maken hoor, want juist mensen als jou hard nodig, maa snap je erg hoor, brrrr waar ken ik dit van doodmoe. Ja sommige mensen in dit werk kennen dit zo ongelooflijk uitgekookt spelen en eigenlijk waarom ??? Weet niet, dit soort vampiers moet je proberen te elimineren zeg, vreten je kaal kwa energie en lopen lachend weg met een uitgeleefd durp achter zich latend naar een volgend "goed" doel Sterkte lieverd en laat je niet gek maken he, maar ook niet over je heen lopen hoor ,Knufff en brede schouder altijd voor jou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Originally posted by: marjoGoeienavond Hier vanavond stamppot spruiten Met draadjesvlees in Indische rendang sausquote> Doe maar zonder Indische rendang saus, lekker Hollands lekker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Bol wat vervelend, je hebt er altijd zoveel plezier in. Maar je hebt wel gelijk het moet wel plezier blijven, je steekt er toch al je tijd en energie in nietwaar? :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Wat is draadjesvlees eigenlijk? Goh Bol, wat is dat nu voor onzin. In jouw plaats zou ik verschrikkelijk boos zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Runderlappen of sucadelappen Jen Stoofvlees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Dank jullie wel lieverds voor de reactie. Ja ik merk dat ik best nog kwaad ben. Ze kunnen veel over me zeggen, dat doet niet zo'n pijn maar zeggen dat ik om een of andere rede niet goed zou zijn voor dieren, dat raakt me erg. Maar goed we kijken wel hoe het nu verder gaat lopen. Het werken daar is al een hele tijd niet leuk meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Mmmmm stoofvlees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ik heb de registratie van mijn asielhondje ontvangen. Blijkt ze anderhalf jaar te zijn i.p.v. zes maanden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Zou dat nu een opzettelijke vergissing zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Dag allemaal, Weer terug! Vanmiddag op bezoek geweest bij buurvrouw en leuk bezig geweest. Ook nog kort op mijn kamer, maar nu is de koek weer op. @ Bollie: wat voel je je ondergewaardeerd door dit soort gebeurtenissen. Rot voor je dat je D.A. maatje er nu mee ophoudt. Even laten bezinken maar! Als je boos bent kun je misschien geen wijze beslissingen nemen. Wat vindt je papegaai eigenlijk van de winter. Heeft hij nu een truitje aan? @ Dieseltje: ligt er veel sneeuw bij jullie? Wat vinden jouw honden daarvan? @ Jen: geen idee of dat een opzettelijke vergissing is. Is je hond nog zo klein dat je zou kunnen denken dat hij pas een half jaar is? Misschien wel moeilijker met opvoeden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Mijn hond is een klein ras Lytse - patterdale terriër - , en eigenlijk ziet ze er nog wel als een pup uit ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ik vroeg me wel eens af patat/frites stoofvlees is dat nu Belgisch of Hollands. Vooral te koop bij de Vlaamse frites zaken in NL maar die zijn nauwelijks echt Vlaams. Weet jij dat Jen, is dat van bij jullie of is het van bij ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Haha Lytse nee hoor Olle geen truitje aan want hij zit met z'n snufferd bijna tegen de verwarming aan. en als Puck een plasje buiten gaat doen verdwijnt het het kontje in de sneeuw en zie je alleen nog maar een staartje heen en weer gaan. Wat vervelend Jen dat de geboortedatum van het diertje niet klopt. En wat nu????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Dank je lieve Hottie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Volgens mij, en ook volgens wikipedia, is het Belgisch Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Goh nu niks he bol. We kunnen ze daar toch moeilijk voor terugbrengen? Alleen moeten we nu op een later uur naar de hondenschool, wat minder goed uitkomt. Maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Mensen ik ga even wat anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden