Spring naar bijdragen

woensdag 23 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen allemaal,

Zo vandaag gelukkig een rustige dag. Gisteren moest ik met de trein, hmmm dat duurde wat langer dan normaal. Ik heb medelijden met de mensen die dat iedere dag moeten doen voor hun werk!

GIsteravond wel wat gelezen, maar ik was te moe om te reageren.

Over lezen gesproken, las in de trein een artikel in de Elle over alcoholgebruik en vrouwen. Werd dit forum uitgebreid in genoemd. DUs wie weet krijgen we een hoop aanmeldingen, de 2000ste aanmelding zal van de week nog wel gehaald worden.

Lenie, wat een rot bericht. Hun wereld maar ook de jouwe staat stil. Sterkte he.

Snoepje, gefeliciteerd met je zoon. Cadeau's al uitgepakt?

Ga nu vlug aan het werk, tot laterssss

Fijne dag,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze koude morgen frummers:rose:

de moeder van maatje mailde gisteravond dat we

vandaag maar niet moeten gaan fietsen met deze koude

en gladheid. Jammer, het is prachtig weer. En ik heb niet

genoeg discipline om dan maar zonder hem te gaan, helaas.

Verplicht binnen rauschen dus straks maar.

Maar eerst zo'n mooie mok even omdraaien, ik ben rechts, mmm koffie:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie RL ingelogd.

FIjn je weer te lezen, en vooral dat het goed met je gaat.

Ben je weer helemaal genezen van de knieoperatie?

En Bolletje. Geen DA vandaag dus. Balen joh dat je maatje gestopt is. Daar reed je toch altijd mee op de ambulance.

ZO werken is niet leuk meer he. Weet je al wat jij gaat doen? Stoppen of het nog even aankijken?

Tatum, leuk vanavond uit eten met je dochter. Veel plezier.

En nu ga ik echt aan het werk. Vanmiddag een lesklant. Maar vraag me af of het doorgaat, vorige week belde ze af ivm het weer. Ik verwacht nu ook nog een telefoontje. Ik zal het zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal!

Lief van je Zonnetjes, dat je het vraagt!

Door een nierbekkenontsteking ben ik nog niet naar de fysio geweest, maar zodra ik daarheen kan zal mijn knie steeds beter gaan.

De chirurg was na de operatie iig zeer positief! Het zou helemaal goed moeten komen, woehoe!

Ik ben nog niet bijgelezen, heb nog wat weinig energie, maar wens iedereen weer veel succes en een droge dag toe!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

Dune

rip Queenie

Snoepje

Albert

Lytse

Droefie

miranda

truitje

Tatum

RL

Toch maar even op het dagpact, omdat ik vanavond mijn eerste moeilijke moment ga krijgen na nu alweer een behoorlijke tijd droog. Ik ga naar de hardloopclub voor de gezelligheid. Daar wordt altijd veel gedronken. Maar ze zijn superlief voor me geweest de laatste tijd, dus wil ik wel even mijn gezicht laten zien. Maar aan de koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dahag allemaal.

Goed geslapen en het is stil.

Daar word ik gelukkig van. want dan krijg ik ideeen :)

Ik ben achteraf heel blij dat x op oudejaarsavond niet met me mee is gegaan in de drankflow....die avond zelf dacht ik daar heel anders over. Beter geen vriendje hebben die hem ook te graag lust.

Vandaag wat kleine dingetjes doen, cash regelen, naar de apotheek. Dan is de boel weer beetje op orde.

Vanavond komt een leerling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat we dat gevoel allemaal wel hebben (gehad). Je wordt op het laatst zo onzeker omdat je helemaal geen houvast meer hebt aan jezelf.

Nu ik merk dat ik een keuze heb gemaakt en me daar voor 100% achter heb gezet is het gemakkelijker geworden maar dat geld niet voor iedereen. Ik heb durven afscheid nemen, en dat is niet makkelijk. Ja en ook de gedachte "ach één keer dat kan toch geen kwaad? Je leest het hier zo vaak.

Gisteren zag ik op de tv. een programma waar een jongere vreselijk ziek was omdat ie gedronken had, hij kotste z'n darmen uit z'n lijf. Ik schrok want ik voelde hoe ziek hij was. Dat kotsen kon ik me ineens zo goed herinneren, als of het gisteren gebeurd was. Was even een rotgevoel zeg.

Nog gefeliciteerd meis met je zoon hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

@ Dune: je hebt het mooie servies weer tevoorschijn gehaald! :D

Als je eens tijd en zin hebt, schrijf dan eens over al je honden: fokster, uitlaatservice, hondentraining? Mag ook per pb.

@ Snoepje: blij je weer te zien meis. Hoe gaat het? Je jongste alweer 9!

@ Kameo: ouderwets even een kop koffie halen. Geruststelling voor mij!

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja daar heb ik het op gezien Snoepie. Klopt. Vreselijk als je ziet dat mensen zo dronken zijn, en weten dat je dit allemaal zelf tig keren mee gemaakt hebt

nee dan is mijn zin in een paar uur je anders voelen, heel gauw voorbij.

Goed mensen ik ga afsluiten voor nu. Maatje komt vanmiddag even praten.

Tot vanavond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...