Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 ein bietje??..hihihi ik ga me maar even met wat anders bemoeien. ik ben te ............ ( vul dat zelf maar in) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 @Nancy, Geeft niet, dan kan ik een tijdje geen duimen draaien en voor duimen ben ik te oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 ja denk het Nancy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Nou Sowhat, blij dat jij het vraagt, ik zit dus alle dagen terug te lezen, zie niks, behalve laptoppie, Lenie? Maar idd, hoe gaat met je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Sowhat en Nancy... ik heb werkelijk nog geen idee... ik heb hem al 3 dagen niet gezien of gesproken. en als ik er over begin dan zegt ie : je hoort het wel. maar volgens andere berichten die ik krijg/lees...word ik oma...zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 ennuh..laptoppie vind ik wel wat om te vieren hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Nou, dat is het ook, Lenie, ik zou niet zonder willen zitten!!!!! Ennuh...voor de rest maar afwachten, toch? Moeilijk hoor, voor je. @ Romualdus: nog bedankt voor je steun, volgens mij heeft het echt geholpen!! Ik ga de keuken maar eens in, er moet toch wat op tafel komen zo, laterssszzzz....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 ja baal wat dat betreft stevig! waarom niet met mij praten? laat mij niet in het ongewisse...toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 maar volgens andere berichten die ik krijg/lees...word ik oma...zuchtquote> Lenie niet zuchten, ook al is het niet gepland en ietwat ondoordacht van je zoon en aanstaande schoondochter, maar helpen wat binnen je bereik is. Er is al genoeg kinderleed op deze aardkloot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 nou ja... ik ga me even verdiepen in m'n Lapje.. tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Maar het valt niet mee als ze nog zo jong zijn en ze elkaar net een paar maanden kennen Romu. Bij BNN is een serie over jonge moeders en die brengen het er best heel goed af. Wel met veel hulp van hun ouders en BNN natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Avond, Nance, jammer je bent al weg denk ik, blij dat t je goed gaat. ja leen, wat ze al zeiden he, als t zo is dan is t zo en ben ik er zeker van dat jij gaat doen wat je kunt, eenmaal die kleine der is.. andere kant, ik zou niet weten , als k binnen een jaar of zes met die boodschap thuis kwam... idd, studie nog, huis, centen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Lieve Lenie, ik sluit me helemaal bij Sowhat aan. Wat moet dit moeilijk voor je zijn, het gevoel aan de zijlijn te staan als moeder en toekomstige oma. Geef het de tijd. Het contact herstelt zich wel weer. Heel veel sterkte in deze zware periode! Ik ben er voor je, net als jij zo lief voor mij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Wie weet hoe je een bepaalde wiskundige term noemt Over herhaling Wat je overal terug ziet Ik meende iets met fab... Nee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Vlaamsche, dat weet jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Iteratie????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Nee, natuurlijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Nee, ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 @Kunsie, Natuurlijk is het niet niks, het programma op BNN ken ik zijdelings. Je vraagt je soms ook af wat er van sommige terecht moet komen. Maar je kan het niet van je afschuiven en moet je verantwoording nemen, hoe moeilijk en zwaar dat vaak is. Uit mijn familie weet ik dat het, ondanks dat ze jong en onervaren zijn, ook goed kan gaan. Voor Lenie natuurlijk een hele belasting en had het graag ook anders gezien net als ieder ouder. Maar het feit is er dus moet je met elkaar proberen, desnoods met hulp, het beste ervan te maken. Jammer dat haar zoon het communicatie kanaal heeft dicht gegooid. Dat maakt het voor Lenie ook niet makkelijker, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 @marjo, fractal misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dat komt me bekend voor Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben Ik ga verder zoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goeie avond. Zit hier heeeeerlijk te smikkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 en wat schaft de pot Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Marjo, ben je bezig met een cryptogram? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden