Spring naar bijdragen

1 februari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Madeleine: Dat geeft niet, hoor, Madeleine, neem je tijd.

En je zegt echt geen domme dingen hoor, dat kan ook niet, ieder zegt hier zijn ding!

En er is niet zoiets als een commissie die bepaalt wat gezegd mag worden.

Dat bepaal jezelf, dit is een openbaar forum...

Ik vind je verhaal van de duifjes ontroerend. Het doet me denken aan mijn Amsterdam van vroeger.

Och jee, nee, ik word niet sentimenteel (dus wel) , maar je beschrijft het wel heel beeldend, mooi!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey A3 hoe voel je je nu? Want voor mijn gevoel zit je nu flink te balen, dus is het helemaal niet fijn om nog door te gaan. Het is heel moeilijk om te stoppen met drinken als je bezig bent maar denk eens aan die kleine dreutel van je. Die is nog zo afhankelijk van je joh. Kom op, probeer te stoppen.

Het is zo moeilijk voor een kind om te begrijpen waarom pappa iedere keer toch weer gaat drinken. Je verandert zo naar je kind toe en dat is niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3, zonde. Maar dat weet je zelf ook wel.

Ik ben terug van de supermarkt. Ik eet vanavond eigen gemaakte lasagne. En ik heb nootjes meegenomen, mocht ik vanavond ergens trek in krijgen. Nu snel terug naar mijn gehakt. Geen bier hier. Wel gekeken of er van mijn merk ook alcoholvrijbier was, maar nee. Dus niets meegenomen. Cola is ook net zo lekker, of eigenlijk is dat pas mijn echte verslaving. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kwam ff langsvliegen Nancy om te spieken, jaa hier nog niet zo goed, ff uitzieken enzo. komt wel. Maar zag toevallig brichtje van A3 en moest ff wat laten weten, klauw maat komop trekken we elkaar er weer ff bovenop joh.

Tuurlijk ininker maar dan moet er ook weer gelijmt en gesjort worden maat. heel veel sterkte he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha Tante Boll, jah moet vlug hier met me dieren aan de slag, maar moest ff gedag zeggen hoor, ook Gwen natuurlijk, pff zag net dat me zussie ook voo India geboekt heeft, nieuwe rage ? ;-) Ach is al volgens mij ook overal geweest :-)

Herr Soothe hoop alles goei met je en hou het hier een beetje bijelkaar he, is jou zeker toevertrouwd, klauw waarde vriend

Knuff dames, zo kom ik nog wel ff overvliegen hoop ik , knufff

O Iggy:present::sun:(stiekum ;-) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeee Diesel, wat naar, het duurt maar en duurt maar. Heb je nog penicilline of zo??

Zit er enig vooruitgang in?

Wat vriendelijk van je dat je ondanks je eigen misere inlogd voor A3, het siert je!

Toch maak ik me wel zorgen om je, ik wens je heel veel beterschap en wel snel,

want dit duurt toch al een tijdje!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...