Spring naar bijdragen

1 februari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

Igor Sandra en RL., allemaal van harte meiden. Mooie prestatie, jullie zijn een voorbeeld voor velen die nog gaan volgen. Het kan.

:heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote:

Ap das verrekte jammer joh, ja en ik kan wel zeggen, bek op het stuur maar het is toch iedere keer weer een litteken op je ziel. Das zo jammer.

Sterkte kerel.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een hele late goedemorgen vanaf hier luitjes.

Voor alle 'jubilarissen' een welgemeend boeketje

:present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present:.

AR, hoe zegt Soothe het ook al weer?

"Bek op het stuur en kop ervoor? "

Of een welgemikte trap met de schoenen van Tasseke?

Of een klets op de poep van Fleurtje?

In ieder geval: gewoon opstaan en weer verder gaan hoor, je kunt het, dat heb je vaak zat bewezen :present:

En voor Haddock een dikke ((:heart:)).

Moet gelijk weer weg ook, een mens kan het maar druk hebben met van alles en nog wat.

Meld me snel weer.

Luitjes, maak er wat van he? :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra en Ietje, jullie gaan goed, zet 'em op!!

Goed dat je een strak plan hebt gemaakt voor jezelf Ietje,

ik las het net op je voorsteldraadje. En goed, dat je er ook eventuele

concequenties aan verbindt mocht het niet lukken.

Je moet maar zo denken, het is niet: ik mag niet meer,

maar ik HOEF niet meer (quote van Niwi).

En die gedachte geeft mij in ieder geval rust...

Gunn, alles goed vandaag? Heb je een betere dag? Take it easy, he?

rip Queenie, wat een mooi verhaal over je hondje! Ja, ook dieren kunnen

zóveel voor je betekenen, fijn dat je die ervaring met je mee kunt dragen!

Bolletje, ga je nog wat leuks doen vandaag? Hoe gaat het met de DA?

Ik volg het met veel interesse..'t is toch wat, doe je notabene vrijwilligerswerk..

Ik heb bewondering voor je, hoor!

Miranda: leuk dat je online bent! Hoe gaat ie nu??

Yvonne, jij ook een prettige dag gewenst! Ik zal toch eerder moeten opstaan om tegelijk met jou online te zijn..

Hoewel, ik was vanmorgen om 7 uur al aan het strijken, die pc kwam gewoon niet in mijn hoofd op...:D Ik heb dus de koffie en de broodjes gemist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goeie morgen Nancy.

Ik ga vanmiddag weer proberen om mensen te leren schilderen. Ja de dierenamb. Ik heb besloten om het toch nog een keer te proberen.

En zolang wij nog genoeg vrijwilligers hebben of er bij krijgen, is een stukje blijheid dat we er zijn, ver te zoeken. Pas als het bestuur zelf moet gaan doen wat nu de vrijwilligers doen, dan pas zullen hun ogen open gaan.

En. Heb jij nog iets leuks op het programma vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bolletje: O ja, wat leuk, die schilderlessen geef je ook nog!!

Jij bent erg veelzijdig, leuk!!

En dat je bij de DA maar weinig waardering vindt, wat jammer toch, jullie doen zulk goed werk!

Je moet maar zo denken, die waardering krijg je wel van alle dieren die je kunt of probeert te helpen!

Ik heb vandaag eindelijk eens een rustdagje, ik ben de laatste tijd weer teveel als een razende Roeland door het leven geschoten, nu tijd om maar even pas op de plaats te maken. Een boog kan niet altijd gespannen staan, toch?

Dus nu even forummen, komt er bijna nooit van, straks wat administratie, alvast lekker koken voor vanavond en dan met een goed boek op de bank. En dit keer even geen studieboek!

@ A3: goeiemorgen, vanwaar die spinrag? Leuk om hier eens tegelijkertijd te zijn met jou, ik lees je graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik was al even wakker, ontbijt en koffie heb ik al gehad. :)

Ik heb zelfs al met de gemeente gebeld over een rekening die over een maand gepland staat. De beste ambtenaar lachte me uit. Want meestal bellen ze pas als ze een rekening krijgen, ik belde al voor ik de rekening kreeg. Hij kon me ook niets vertellen, want de rekening moest nog uitgedraaid worden. :P

En waarom ik bezig was met de gemeentelijke belastingen? Omdat ik me in mijn eigen kasboekje heb vergist. Ik dacht dat er vandaag nog een incasso gepland stond voor de gemeentelijke belasting. Ik bleek vorige maand al aan mijn verplichting te hebben voldaan. Voordeel voor mij, maar daar ben ik helemaal hyper van.

Zo, weer even rustig worden.... :o

Fijne dag alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, ben er weer even,...

@Lies :heart: hoe is het nu met je?

Super goed igg van je maand! die heb je zelf verdiend! wees lekker trots hoor

@Igor, super goed meid! de vorige keer toen ik hier postte was je een minderaar.. nu dus een stopper! TOP!

@Sandra,.. lekker hoor, de week is bijna om!

weer een mooi begin toch?!

gewoon stug doorgaan ;-)

@Albert, jammer man!

De kater word nog zwaarder als je weer opnieuw kan beginnen met tellen...

toch zou ik dat niet zo zien..

ik had op een gegeven moment baat bij een andere telling...

30 dagen droog, 1 dag gedronken zag er dan zo uit: 30-1

dan is die 29 dagen niet helemaal voor niets geweest..

misschien kan je er wat mee :present:

RQ, ha meis, jammer dat je de huiskamer savonds niet bezoekt...

blijf niet weg voor een paar hardpratende mensen, er blijft genoeg leuks over, denk ik..

@Romualdus

je zit wel dicht bij de waarheid hoor, mijn dak is idd lek, al is het dan wel niet recht boven mijn bed, maar in de keuken,,.. een zorgenpuntje,, maar ik ga het (laten) regelen

@Jane,

Lekker sporten! Enjoy it!

Hi Sowhat.. alles goed?

@Snoepje :heart:

@Bambam, ook een heel goede mornink, ken nog nét ;-)

Bolllieee :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieverds!

Dank jullie wel voor alle lieve felicitaties! Voel me helemaal trots en blij en extra gemotiveerd!:sun:

Ik post maar kort, want het (buik)griepje heeft toch doorgezet. Vanmorgen leek alles nog goed te gaan, maar ineens barstte het hevig los. Ik blijf vandaag dus maar in bed in de buurt van de plee...

Ik zou jullie graag allemaal persoonlijk nog wat melden, maar daar voel ik me nu even te beroerd voor. Ik kom later nog wel even langs wapperen!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nancy: welverdiende rust vandaag. Is ook belangrijk, voor het broodnodige evenwicht. :)

@ Igor: blij dat het goed met je gaat. Voor jou en Sandra alvast een groot boeket rozen.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ Jootje: we gaan er weer voor!

@ AR: jammer man. Wat was deze keer de trigger? Zag je hem aankomen?

@ Ietje: ik ga op je voorsteldraadje lezen en reageer daar.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yajala en Jootje!

Ja, idd pestweer, ik heb de verwarming hoog, niet eens nodig maar voor het idee,

en maar lekker met een boek en een pot thee op de bank.

Ik zou gaan winkelen, niet mijn hobby, maar af en toe wel nodig. Dat wordt dus morgen.

Jootje, dat is een tijd geleden! Ik lees dat je nu maatje bent met Wijfie en dat het goed gaat, toch?? Fantastisch! Ik ben blij je hier weer te lezen!

Lytse, bedankt voor je lieve berichtje, ik hoop dat jij ook een fijne dag hebt.

Wijfie, he wat lekker dat je je nu weer wat beter voelt, toch? En vanavond ga je het redden hoor, ik weet het zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...