Jan1000 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 AR jammer, bijna een maand dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Zo is dat Eric. Doorgaans lees ik eerst het boek. Oké, jij geeft een goede kritiek;) dus ik ga 2de hands zoeken. Even Googelen naar Zomerhuis met... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Mijn mening Johan, is dat je hier niet voor je 'zweetvoeten' zit. Als het nu ook een beetje tegen de drank helpt, dan is je plaats hier. Weggaan is in mijn optiek niet echt nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Later zal ik dat doen Hannah. Ben moe en ga nu afhaken. Wellicht later weer. Koffie, daar heb ik trek in. Dus... groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Zoiefs bedoel ik Johan. Het houdt mij ook scherp. Geen terugkeer naar het inferno voor mij. Nu weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Sowhat tof. Ga het bestellen. De boeken in de reguliere boekhandel worden schreeuwend duur. dank en groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Avond allemaal, Alweer een paar dagen hier niet geweest, ben druk met mijn werk. Wel heel leuke dingen. Een show met verkoop erna a.s. dinsdag. En natuurlijk wil ik nog wat maken daarvoor. Verder bezig met mindfulness, het doet me goed. Kost wel tijd iedere dag, maar dat is dus de moeite waard. Ik nam trouwens daarnet per ongeluk een slok uit het verkeerde glas. Het was witte wijn voor mijn man i.p.v. alcoholvrije wijn voor mij. Bah wat vies. Wist niet hoe gauw ik het moest uitspugen en mijn mond spoelen. Prima ervaring dus! Ik vind rode wijn ook al zo vies ruiken. Hoe ik dat ooit heb kunnen drinken??? Denk wel dat als ik een glas opheb de fles zo leeg is. Dus daar begin ik maar niet aan. Fijne avond allemaal, Tot latersssss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik lees tegenwoordig op mn tablet.. zeer voordelig kan ik zeggen:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Erik; Ik heb al een aantal maanden zin in eigen gemaakte Lasagne, maar maak het nooit, omdat het altijd zoveel is (ondanks mijn kleine schaal) en ik het nooit lekker vind om het de dag erna nog te eten. Komt er altijd een beetje klef en gaar uit, smaak is niet meer lekker. En dus zonde van mijn geld. Maar door de zin, kocht ik dus kant-en-klaar-niet-te-eten Lasagne. En dus blijft de trek. En ik heb ze van alle supermarkten geprobeerd, in de hoop dat de trek zou zakken, maar nee. Dus vandaag er maar voor gekozen om het toch zelf te maken. Gigantisch mijn buikje rond gegeten, nog over voor morgen, laten afkoelen en toch maar in de koelkast gezet, maar nu is mijn trek naar mijn eigengemaakte Lasagne weer weg. Vorige keer eigengemaakte lasagne was November 2011. En ik kreeg zin in weer eigengemaakte rond December. Dus ik ben weer een jaar gered. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Uit de super never nooit niet zo lekker nie.... Maar met wat extra (oude) kaas en wat (diepvries) spinazie redelijk te doen. Maak ook wel eens 2 keer lasagne met een pakje wereldgerecht van rrnok:-) en gooi er dan paprika, ui, knoflook en wat fijne wortel bij... en mager gehakt natuurlijk.... Bedoel, gebruik dan de helft van de bladen en saus... is maanden later nog goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 @Madeleine Zal je iets geks vertellen; jou verhalen over zelfgemaakte lasagne werkte aanstekelijk. Toen je er een tijdje geleden over schreef dacht ik gelijk van ja dat moet ik ook maar eens maken in mijn nieuwe oven. Zag het staan in de supermarkt van de week. Dacht er toevallig aan. Heel vreemd vind ik dat dat ik midden op de dag plots aan het forum denk en dan helemaal lasagne...ja madeleine noemde het....ja best een goed idee.....kan ik ook wel weer eens maken. Dit forum heeft een enorme invloed op me, het doet me zelfs lasagne maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Haha, ik ben blij dat ik van dienst kon zijn. Zal ik binnenkort een tijdje gaan praten over eigengemaakte Groentesoep met stokbrood en kruidenboter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Dat staat nog in de vriezer. Het smaakte enkele weken geleden niet en ik durf het nog niet aan om te weten of het met een niet grieperige hoofd wel smaakt. Groentesoep smaakt altijd. Mijn vader maakte het vroeger elke zondag. Het was ook perfect tegen de kater (al had ik als 16 jarige al een kater van 2 pure Pasoa ). Mergpijp, gehakt, rundvlees, op zaterdagavond al opgezet en op zondagmiddag afgemaakt. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Lasagne klinkt lekker. madeleine wanneer maak je het voor ons allemaal. Komen we allemaal bij je eten. Gezellig (grapje). Allemaal bedankt voor de felicitaties. Stimulans om de maand zeker te halen. Nog 51 weken te gaan. Vandaag heerlijk gesport. Morgen Yoga en in de avonduren naar de biosk. Ben mezelf aan het verwennen. Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Moet morgen vroeg op yoga les begin heel vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Goedenavond,... wat een stilte hier,.. heeft niemand de moed om in de avond iets te posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 De moed wel, maar niets te vertellen. Dus aan jou de taak om de draad vol te praten, Dune. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Ha, ha, ha...... ik heb net opgezocht uit hoeveel pagina's een draad bestaat. Woorddomino 1 heeft er 739! Dus Dune, succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Sorry, ik begin flink melig te worden. Ik ga maar even opslomen voordat ik straks te hyper word om te gaan slapen. Morgen wil ik toch ook weer bijtijds opstaan. Heerlijk, zo'n vrije dag zonder alcohol. Welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Haaai Taat Haai Madeleintje, hoe is het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Sieraad, hoe gaat het met je? zo op Canvas mooie film; de valsemunters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Heeee Jane @Ietje,.. tja,.. wat zal ik erop zeggen,.. wat zal het bevreiden zijn dat het niet meer hoeft... Dat je zelf het volle glas neemt, heeeeel herkenbaar, ik nam altijd een grote slok uit het glas van mijn man als jij even naar de wc was.... ook zo erg.. Maar WEL een signaal dat jij dus een slaaf van de drank bent!!!!???? het betekend dus concreet dat jij jezelf, een alcoholist met drank laat spelen.. iets om over na te denken meis!! Ben benieuwd hoe je dit gaat evalueren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 n'avond Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 @Johan, Mag ik u vragen, als ik zo vrij mag zijn, hoe u alcohol de baas bent? een vraag uit belangstelling, omdat ik begreep dat u ook wel drinkt... we weten het hier allemaal van elkaar dus permitteer ik mij die vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Originally posted by: MadeleineDus aan jou de taak om de draad vol te praten, Dune. quote> ik ben inmiddels al bevorerd tot de draadopenaar...mag ik nu ook de eer van de boel aan elkaar babbelen,.. hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Houd het droog en de trots zal groter zijn dan de dorst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden