Spring naar bijdragen

1 februari 2013

Dune

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou moe, kom ik net weer binnen, gaan Jane en Aak weg? :huh:

En eerder was ik vergeten dat er verschillende mensen een mijlpaal bereikt hebben. Niet vergeten, maar niet op gereageerd. :$ Ik was vanmiddag even teveel met mezelf bezig.

Een slinger lukt niet met mn Ipad dus een roosje is alles wat ik te bieden heb. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Kom ik toch nog even terug Mupke.

Owh en wie het kleine niet eert is het grote niet weert.

Wat is de'r aan de hand, of is het gewoon van alles en nog wat?
quote>

Wat lief Aak. Dat waardeer ik echt :heart:
Ik heb wat piekerzaken, wil er hier niets over kwijt want veel te herkenbaar anders. Je weet maar niet wie hier meeleest.
Vanmiddag had ik mezelf bijna toegestaan bier te kopen. Terwijl ik onderweg was naar de Appie. Ik was bij voorbaat al teleurgesteld in mezelf omdat ik echt dacht dat ik met bier de winkel uit zou komen.
Maar ik heb niks gekocht hoor. Dus nu, na het eten, word ik daar weer een beetje blij van.
Dag Aak, bankhangtijd voor je.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Kate
Ja ik kon het ff niet laten natuurlijk.

Dat heb je goed gedaan Mupke!
Drank lost problemen niet op. Krijg je alleen weer een nieuw erbj.
quote>

Helemaal waar Kate. En toch, soms kan ik het gevoel van even wegvluchten zo missen. Maar 't is niet anders.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sowhat
Ik moest soms wel 5 dagen tot een week bijkomen,maar dan had ik ook een week lang meer dan een fles vodka per dag op,zonder te eten.
quote>

Pfffttt Sowhat hoe hebben we het ooit weg gekregen zeg. Ik krijg spontaan braakneigingen als ik er aan denk.
Ik vind jou een echte kanjer hoor.:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eten is weer op.

@ Bollie: vanavond weer darten!

@ A3: nu in bed en morgen weer er tegenaan!

@ Gwen: slaap lekker. Hoe bevalt het in het verre Oosten?

@ Mupke: goed gedaan! Zonder drank thuisgekomen. Hiep hoi!

Voor de anderen: fijne avond. Ik ga bankhangen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo bijgelezen;

@A3 wat spijtig voor je. Hoop dat je snel weer opkrabbelt. Zat je iets dwars al een tijdje behalve het jaargetijde en het rotweer?

@Diesel goed om van je te lezen zat me al af te vragen hoe het met jou zou zijn

@Madeleine; ben jij zo'n lasagne liefhebber, ik heb er bij jou al meerdere keren over gelezen. Heb het zelf ook net op, een wereldgerecht is voor mij 3 dagen eten. Dan eet ik er gewoon iets vers bij voor de vitamientjes

@Mupke ik dacht er ook aan vandaag supermarkt biertje....heb zin,....mag wel weer eens een keer....je kent de smoezen wel. Wordt je achteraf blij van he als je het toch niet gedaan hebt. Ik ben express niet naar de winkel gegaan. Had gelukkig nog wel genoeg in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Sowhat dat kent iedereen wel, dat rotduveltje. Ik ben wel blij dat het minder wordt.

Ja wat is nou Ć©Ć©n wijntje, het begint pas (erg gezellig:angry:) te worden met een fles.

Ik ben ook zo blij dat het van mijn niet meer hoeft. Heb in het begin ooit nog wel eens gedacht "misschien in de toekomst"Maar waarom, ik vind alc. helemaal niet lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
'k Ben blij dat ik snel gerecupereerd ben. Maar 'k moet er wel mijn les uit trekken.quote>

Jen, dat vind ik ook.
Probeer die rotdrank is een tijdje weg te laten.
Zorg voor rust en regelmaat.

Zo loopt het toch niet echt lekker.

Dat doordrinken maakt ook steeds downer.
Drank is geen medicatie.

Je hebt een goed stel hersens, dus doe er wat mee.

Groet.:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Soothe
Dit lijkt mij een goed boek.

de helaasheid der dingen.quote>

Is het ook.... Maar zou wel eerst het boek lezen en dan de film pas kijken. Lach en traan.. en ja doordrenkt van drank en de onmacht, niet willen, wel moeten en dan....

Zit nu Zomerhuis met zwembad te lezen en in het begin schrijft de hoofdpersoon zo mooi hoe hij omgaat met patiƫnten die teveel drinken.. boek zelf gaat niet over alcohol.. maar ben pas halverwege en is lastig weg te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...