Dune Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Goedenmorgen.... kan het bijna niet geloven,.. 2 x achterelkaar de dagdraag openen ;-) enniewee... ik ga maar in de weer met koffie en thee. heb een schaal met appeltjes en sinasappeltjes neergezet, denk aan de vitamientjes! verder wens ik iedereen een mooie droge dag toe.. en voor een ieder die het kan gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 was een beetje te snel... (tja nog niet helemaal wakker) Dagpact Dune zal zo de avond nog even bijlezen... liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Baaaaaaaah Dune! Loop ik de officiële opening van de dag weer mis! Wil iemand ook een klein berichtje op mijn dagdraad zetten? Hihi. DAGPACT Dune RL Ook even bijlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Goede morgen, ik pak een bakkie mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik ben een maand droog WHOEHOE! Ik mag een extra bakkie! (Zonder suiker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 ga er toch nog even snel in,.. als t meezit is mijn bedje nog warm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Goedemorgen, Dune, heb op jou sprankelende opening gewacht:D Pak eerst even een mok koffie... is altijd een goed begin van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Goedemorgen, ik las eerst de avond van gisteren en kwam daarna pas hier. Kan iedereen aanraden om gewoon vandaag fris van start te gaan en de soap de soap te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 goede morgen frummels. RL super van je ja ik ben d'r nog. meestal lees ik de ochtenden mee. de avonden trekken me niet zo met dat gehak op elkaar. ik sta bijna 8 weken droog, soms valt het mee soms is het moeilijk. maar ik ben iedere ochtend blij dat ik met een nuchter hoofd opsta en verder....... ik doe de dingen die ik moet doen. ik wil van alles maar er komt niets uit m'n 'handen'. en voor dieseltje hopelijk lees je mee, ik mis je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Hee, Igor, ik miste je al... je gaat goed...bijna twee maanden, dat pakt niemand van je af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Laat de fouten van gisteren de schoonheid van vandaag niet bederven. Iedere dag heeft zijn eigen beloften. En verder wil ik over gisteren geen woord meer lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Dune alweer mooie opening. Ingor en RL gefeliciteerd. Ga zo door. Vandaag me 7de dag dus bijna een week vol. Ik sluit me aan bij de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Goede morgen DAGPACT Dune RL Sandra Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 RunningLiesje van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Igor ook van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Sandra :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik heb gisteren weer gedronken kan bijna een maand weer op mijn buik schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Goeiemorgen allen, Voor iedereen die weer een persoonlijk record gehaald heeft ; PROFICIAT! AR ; jammer, het was een vergissing en nu de schouders er weer onder, wees niet boos op jezelf! Tja, soms heb ik de moed om eens te lezen welke onderwerpen er de avond voordien aan bod gekomen zijn.. Jammer, is het eerste wat me dan te binnen schiet. Verder moei ik me er niet mee maar het weerhoudt me om 's avonds naar de huiskamer te komen. DAGPACT Dune RL Sandra Albert Lytse rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 @Dune, Is jouw dak lek, tweede keer op een rij de dagdraad openen. Of zet jij je wekker? Wel makkelijk voor mij, hoef ik geen thee te zetten. Ik neem een lekker bakkie van je, dank je wel. Neeee, de koekjes sla ik over denk aan mijn lijn. Nou vooruit omdat je zo aandringt neem ik een sinaasappeltje. Runningliesje gefeliciteerd, de kop is eraf de rest volgt Igor jij ook met je bijna 8 weken van harte en de energie komt vanzelf weer terug Sandra nou die week heb je vandaag in de pocket, mooie prestatie en nu doorbreien Voor jullie alle drie een champagneglas bronwater met bubbels grand cru 2012. Verder iedereen een fijne droge dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 RunningLiesje van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Igor ook van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Sandra :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: goeiemorgen mensen ik leen Alberts slingers maar even lees straks wel het hoe en waarom:) leve de kringloop! Igor een paar dagen spijbelen en het doucheputje is bagger. Volgende keer wel ff delegeren he, Snoep steekt hier ook geen hand meer uit. zo volleyen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Hanneke meis; je eerste maand samen met Liesje dat er nog vele mogen volgen :light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 goeienmorgen voor iedereen een jane ..ik ben assepoester hier niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 ar jammer..meer kan ik niet zeggen ben zelf nog geen week droog..en weet hoe moeilijk het is ..elke keer weer maar kom op..we gaan er weer voor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Goedemorgen AR jammer maar je hebt zelf dat glas aan je mond gezet hè volgende keer even bedenken of je die eerste slok wel wilt nemen Snoep, stoppen is verrekte moeilijk ja ga je het dit weekend ook droog houden? zou voor jezelf denk ik ook heel fijn en prettig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Mornink. Vandaag in de Volkskrant een stukje over hoe onlinegedrags-training, in combinatie met reguliere gedragstherapie alcoholisten kan helpen de alcohol te laten staan. Check it out! test.uva.nl/toptrainingen 'Omdat het gaat om onbewuste breinprocessen is volgens Wiers het niet mogelijk vooraf per individu vast te stellen wie baat heeft bij de training'. Bron Volkskrant 1 februari 2013 Heee, wie niet waagt, wie niet wint. Be careful out there. Liefs BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Goeiemorgen allen. De felicitaties voor alle jubilarissen!! @ BamBam: die toptraining heb ik gevolgd, ik zit nu in het natraject. Ook Mupke, Rosa en Marc waren daarmee bezig, volgens mij. Er was indertijd ook een draadje daarover gestart op Thema's rondom alcohol, ik heb het weer even omhoog gehaald, voor eventuele geïnteresseerden. Er lopen nu trouwens twee dagdraadjes door elkaar, deze maar volgen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden