acer Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Goeiemorgen allemaal! Man wat heb ik weer gerookt en gedronken vannacht in mijn droom..... DAGPACT Dune Sandra Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Goeiemorgen allen, DAGPACT Dune Sandra Acer rip Queenie Het is wat he Acer?? Die dromen toch. Ik droomde dat ik in het ziekenhuis lag en dat de zuster vroeg wat ik wilde drinken. Eerst vroeg ik koffie, nou, dat kon niet want het was al avond. Toen vroeg ik limonade, ja, dat kon wel. Maar toen zei ze, : je mag ook een wijntje hoor! (Heel enthousisast) Toen zei ik dat dat niet hoefde omdat ik dat niet meer drink... Kijk, da's de eerste keer dat ik alco weiger in mijn dromen, en reken maar dat de verleiding groot was want haar karretje stond er vol mee. Gaat de goeie kant op he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Jij ook al Acer en Rip? Ik voor de verandering ook weer eens. Bovendien was ik m'n hondje kwijt geraakt door dat gezuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Ach, Bolletje toch.. Hondje kwijt? Da's geen droom hoor, da's een nachtmerrie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Ietje, Amen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Even een hartelijke zondaggroet voor iedereen. Maak er een mooie en nuchtere dag van. Nu ga ik er weer vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 goeiemorgen mensen gaap gaap wat een slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: rip QueenieGoeiemorgen allen,DAGPACT Dune Sandra Acerrip Queenie mirandaAlbertLytseJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 en weer bijgelezen dus actie nu fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Goedemorgen allemaal, Vandaag is mijn vrouw jarig en morgen haar moeder. De hele familie plus aanhang komt dit vanmiddag en vanavond bij ons vieren. Wordt dus een natte, gezellige maar voor mij, droge dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 gefeliciteerd Octavia! gezellig en gestaag genieten dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Goedemiddag allen, Ik ben nog gammelig, maar ga vanmiddag wel weer naar schoonma. Verder zie ik wel. Het zonnetje moet hier vandaag van binnen komen en er zit een gordijntje voor. Hup, hup, in de benen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Goedemiddag lieve mensen, Queenie, Dat is al een megastap voorwaarts, dat je alcohol afsloeg in je droom. Ik heb het eerste jaar in sobriety elke(!!!) nacht gedroomd over drank. Soms dronk ik wel, soms niet, maar altijd ging het erover. Toen heb ik een reis naar India gemaakt, en op de Ganges heb ik gevraagd de dromen van me af te nemen... Guess what? Een samenloop van heel veel gelukkige omstandigheden! Een fellow van me had het er vandaag nog over; Omdat hier om ons heen zoveel gedronken wordt droomde ze weer vaak van alcohol, ze is al 2 jaar droog. Kan allemaal.... Maar het wordt minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Fijne, droge zondag lieve allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Goedemiddag! Dat ging even mis; Slapen tot na twaalven. Ik werd wakker om zeven met enorme buikkrampen. Nou ja, valt wel te raden waar ik naartoe moest. Daarna mijn bed weer ingedoken, snel in slaap gevallen en dus veel te laat wakker geworden. Blugh! Nu zit ik alleen maar aan vanavond te denken, of ik mijn ritme niet om zeep heb geholpen. Triggermomentje. Fijne dag iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 goedenmiddag, Ben een week niet hier geweest, had afstand nodig van alles wat met alcohol te maken heeft, had niets met jullie te maken, er zijn vervelende dingen gebeurd, nu gaat t weer oke, ik ben de alcohol zat, ik verwoest mijn leven, dat is t niet waard, niet meer. hoe gaat t met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 acer bedankt voor 25-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Hoi allen, Madelaine hoi, Soms doe je mopper mopper. Maar ik vind dat je megagoed bezig bent. Rustig aan hoor. Ik weet dat alles niet op stel en sprong één groot feest wordt. Maar met drank wordt het nooit wat. Het is een progressieve aandoening en wordt meestal slechter. Dat willen we niet. Keep up the good work! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Even een pluim voor Igor. Ga zo voort. je wil het en KAN het. Voorwaarts. Groet uit een koud Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 een hele goedenmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Lieve Gwen, Het is wat met die dromen he? En ik eerst maar denken dat ik de enige was met dat probleem.... Wat goed dat jij de steun gevonden en gekregen hebt bij dit lastige onderwerp. Waar je nu ook bent en wat je nu ook doet, ik wens je veel geluk, inspiratie en inzicht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Soothe, voor jou ook een Ik heb veel aan jouw bijdragen. Het mooiste heb je onlangs geschreven, is zeer herkenbaar en voor mezelf confronterend als ik denk aan alcohol: Het kenmerk van een verslaving is dat men wil meerderen, niet minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 Hey Jane4 en Dune , en alle anderen die ik nog niet zo goed ken.. Kunsie, lees je ook mee toenvallig? Gaat 'ie goed? Genieten van een luie zondag? Of hebben jullie ook een vreemd idee over zondagen? Ik wil heel graag positief blijven op dit forum maar als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik een hekel heb aan zondagen.. (Schaam, schaam). Ligt nogal diep verankerd in mijn jeugd maar ook daar werk ik aan zodat ook ik over een aantal jaren kan zeggen ; "Hee, joepie, het is zondag". En nu een lekker bakkie koffie doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 DAGPACT: Dune Sandra Acer rip Queenie miranda Albert Lytse Jane A3 Wijfie Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden