Jen Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Oeps... al zo laat. Ik ben ervandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 En ik ga lekker aan de poets. Vanmiddag bezoek. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Lieve frummels! Even een melding van mij en dan ben ik weer in bed. Nadat ik zaterdag veel gedaan had ondanks dat ik me ziek voelde ben ik daarna gecrasht. Nu echt goed ziek. Blegh! Hou het wederom droog en tot gauw! Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Jaap, van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Dank voor de felici's Ik ben Jarig ja, Ik ben weinig hier, maar nu mag het even op mijn werk. De vorige bewoners van mijn nieuwe huis hebben de hoofdkabel van de telefoon doorgeknipt dus al de moeite om het internet aan te sluiten waren tevergeefs. Toch maar een monteur laten komen en die zag het na wat doormeetwerk. Vrijdag komt de grondploeg. Dus wie weet kan ik dan weer wat meer hier zijn. Wel lekker rustig hoor zo zonder internet leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Goedemorgen! Ontbijt gehad, koffie staat voor mijn neus. Rot wakker geworden, rothumeur tot gevolg. 'Het' heeft me nog steeds in zijn greep. Maar vanmiddag mag ik weer een pil. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Goedemorgen frummers, Is er nog koffie over? Hier is het koud met af en toe lichte regen. Ondanks dat toch maar een tochtje door de bergen gemaakt voor de conditie op peil te houden en de kilo's eraf te werken. Jaap van harte gefeliciteerd, jij bent mij 4 dagen op voor. Maak er fijne dag van. Allemaal een fijne droge dag toegewenst en werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 @Madeleine, Hoe rot is je rothumeur? Heb je last van droogdrinken of zijn er externe omstandigheden die jou dat humeur bezorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ha, ha, mijn schatte me net op 33 jaar! Dat drinken je persoonlijke ontwikkeling remt wist ik, maar dat het je ook jong houdt, dat wist ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 goeiemorgen mensen ik voel me 80!! zenuw bekneld of spit maar ik kan niet op of neer zit al 1 uur te zoeken naar lendekussens en realiseer me net dat er aan mijn fakirmatje een ideaal klein kussentje zit met klittenband en precies goed voor mijn onderrug. pijnstiller genomen, de 2e al dit jaar, en dan straks maar eens ofefeningen doen. En een lange wandeling maken, want als ik eenmaal loop gaat het prima. Maar eerst eens bijlezen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Goedemorgen allen, Voor het bijlezen eerst een felicitatie voor Jaap. Ik zie dat hij aanwezig is nu. :camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera: Als je wilt, zet dan eens een foto van een stukje nieuw huis op het hobbydraadje, als je weer internet hebt! Vele goede, droge jaren toegewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Romualdus, het was weer het droogdrinken. Gevoel van schaamte, gevoel van niet weten wat er gisteravond is gebeurd, slecht voelen over mezelf. Allemaal kul, want ik heb gisteren niets fout gedaan en al helemaal niet gedronken. Wilde wel, maar dat is wat anders en blij toe dat ik dat toch niet heb gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 @Madeleine, Dat had ik ook in de eerste maand, geen zucht/trek maar wel de gedachte eraan. Vooral momenten waarbij ik anders dronk, zoals klusje gedaan even lekker zitten en een biertje. Nee dus, nu een glas bronwater. Het is een aanpassingsprocess waar je door heen moet. Ik sta nu ruim 3 maanden droog en heb er geen last meer van. Sterkte en goed dat je er niet aan toe geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Japio van harte jong~! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Romualdus, ergens sterken de gevoelens mij wel. Want hoe ik nu wakker ben geworden, is toch wel een van de redenen om niet meer te drinken. Een bepaalde vorm van met beide benen op de grond worden gezet. Waarom doet de geest dat eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 @Madeleine, Een mens is een "gewoonte dier" en maakt zich bepaalde gedragingen en ritme's gauw eigen waardoor het een gewoonte word. Het afleren/vergeten van de gewoonte kost tijd en inspanning. Goed dat je zelf voelt dat het leven zonder alcohol voordelen bied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Dat zal ik doen Lytse. Da's minder Jane. Maar 2e pijnstiller van dit jaar valt toch wel mee. Ik heb gister ook een genomen, misselijk en hoofdpijn, dacht bijna griep te hebben, maar dat valt dus weer mee. Eerder wat te weinig rust genomen de laatste tijd denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Jane meid: je raakt nog verslaafd aan de pijnstillers ! Trouwens wel rot dat je je zo voelt hoor. Ik las gisteren een stuk over etalagebenen (iets heel anders) maar daar stond bij dat het beste advies is, door de pijn heen bewegen. Bij jou ook zoiets dus? Op het jaarpact heb ik een slinger voor je gezet. Ik ga maar weer eens wat doen. In onze wijk wordt alles opgehoogd. Vorige week zijn in de straat al 4 bomen omgezaagd en vandaag zijn de krentenboompjes eraan gegaan! Overal is het een kaalslag. Je weet niet wat je ziet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Jaap van harte man!! goedemiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Romualdus, zo had ik mezelf nog niet gezien, als 'gewoonte dier', maar wel heel erg logisch. Gelukkig zie ik steeds meer voordelen. Niet altijd makkelijk om de drank te laten staan, zeker niet, maar wel steeds blijer als ik niet aan de trek heb toegegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 @Madeleine, Een mens voelt zich goed als hij of zij beloond word. Vergelijk het met een complimentje wat je krijgt of een schouderklopje of bedankje. Het streelt je ego waardoor je een goed gevoel krijgt, je beloningssysteem wordt getriggerd. Jij beloond jezelf door niet toe te geven aan het drinken, een overwinning die jouw beloningssysteem triggerd en een blij gevoel geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ik geloof ook om door de pijn heen te gaan Lytse niet altijd natuurlijk, maar wel bij het soort kwaaltjes dat ik heb. Maar ik kon echt helemaal niets vanmorgen; nu werkt de ibuprofen dus ik ga naar buiten. De zon schijnt en daar kan ik me altijd alleen maar beter van voelen. Er gaan jaren voorbij soms dat ik niets slik aan pijnstillers, dat zijn de betere jaren dus, ha ha Maar ik realiseer me wel dat ik geluk heb wat mijn lijf betreft, dat is echt geen verdienste. Maar het onderhoud is mijn verantwoordelijkheid dus dat ga ik maar eens wel een verdienste maken. gezonder eten weer en hopen op voorjaar en strandweer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 DAGPACT: Albert Lytse Snoepie Rip Queenie Sandra miranda Acer Ietjefietje Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Originally posted by: GunnDAGPACT:Albert Lytse Snoepie Rip Queenie Sandra miranda AcerIetjefietje GunnDunequote> heb verder even niets te melden,..moet ook nog bijlezen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 @Gunn, hoe is het nu met je? Je zou deze week de uitslag krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden