bolletje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Hartstikke goed gedaan Sandra. Akkie hoe is het met je hond? Laat even weten of het al weer wat beter gaan met hem of haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Gelukkig Akkie want je maakt je zo druk als je dier iets mankeert? Fijn dat het nu al weer minder is. Wat zal je vannacht slapen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Sandra, buik vol macaroni sporten en daarna sauna, klinkt als een heel strak plan tegen trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Sowhat is er iets gebeurd waardoor je een zware trigger hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Gunn, ouwe hypochonder! Gelukkig dat ze je min of meer gedwongen hebben om je nog eens te laten onderzoeken! Je bent dus gewoon gezond en nu morgen niet iets bedenken waarom het misschien toch wel eens anders zou zijn! Ik hoop dat je het gevierd hebt met een glaasje wortelsap. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 @ Sandra: een verdiende pluim op je hoed! Trek uitgezeten en niet gezwicht. @ Wijfie: gelukkig ben je gestopt met de alcohol. De volgende test wijst vast uit dat je lever zich al een stuk hersteld heeft. @ Akie: wat een geluk dat het beter gaat met je hond. Ik heb het gisteren gelezen, maar kon geen andere dingen bedenken dan er al stonden. Ik heb echt met je meegeleefd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 @ Sowhat: je bent sterk en de alcohol de baas! Je blijft rustig op je stoel zitten, want drank maakt alles alleen maar beroerder! Sterkte!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Vervelend dat je na zo'n lange tijd droog staan ineens weer zo'n rotgevoel krijgt Sowhat. Nog een half uurtje en dan zijn de winkels dicht meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Nog even sterk zijn Sowhat. Ik ga nog even bankhangen. Vandaag de vriezer ontdooid! Nu heb ik rust verdiend. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Sowhat helpt het als ik nog even online blijf? Kan je vertellen wat je zo dwars zat of is dat te persoonlijk? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Originally posted by: LytseGunn, ouwe hypochonder!Gelukkig dat ze je min of meer gedwongen hebben om je nog eens te laten onderzoeken!Je bent dus gewoon gezond en nu morgen niet iets bedenken waarom het misschien toch wel eens anders zou zijn!Ik hoop dat je het gevierd hebt met een glaasje wortelsap.Lytse.quote> Wortelsap??? He Gunn, man wat goed! Ik ben blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Ik ben ook wat down vandaag. Ik probeer maar tegen mezelf te zeggen dat dat nu eenmaal bij het leven hoort. Niet dat je daar dan vrolijker van word maar er zit niks anders op. Ik zal vast niet mn leven lang down blijven. Ook dit gaat weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Een beetje veel tegelijk he, Sowhat? Misschien eens vroeg in bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Sorry, wilde niet door Sowhat heen kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Sowhat: ieder op zich is het nog wel te overzien, maar alles bij elkaar is het knap zwaar. Aan de meeste dingen kan je zelf niets doen. Misschien hulp zoeken voor je vader en vriendin? Zonnebloem o.i.d. zodat hij eens een middag weg kan? Dat je hulpeloos voelen is nog het vervelendst van alles (volgens mij dan). Sterkte hoor! @ Mupke: ik zocht voor Gunn iets super gezonds!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 @Madeleine, mijn diagnose is sociale fobie. Ik heb het gevoel dat ik nu een beetje geholpen wordt door nieuwe medicatie en cognitieve gedragstherapie. Mij helpt het stempeltje net wél, omdat ik nu weet wat mijn beperkingen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Hahaha Sowhat, net toen ik op "beantwoorden" klikte, dacht ik "ja, dat moet jÃj nu zeggen". - zit luidop te lachen nu - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Toch maar bankhangen nu, want Sowhat is niet alleen hier. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Sowhat:heart: ik lees dat alles eigenlijk andermans leed is, dat jij je machteloos voelt en er moe van bent. Jij kunt hun leed niet verzachten maar het tot jouw leed maken lost ook niets op meid. Bewaar je energie maar even voor jezelf en wie weet ben je weer op peil als men je nodig heeft en anders ga je lekker zelf van je energie genieten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Mupke jij had toch ook zo'n led-lamp gekocht of was dat iemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Bollie, ik heb zo'n daylight-lamp. Maar die heb ik al een tijdje. Ik gebruik hem alleen zelden. Ik kan me gelukkig droog afmelden. Vandaag is mijn humeur niet heel veel beter geworden, maar ik weet nu zeker dat die morgen ook niet heel erg veel slechter is. Ik lees dat meerderen het moeilijk hebben. Voor iedereen een mini-slinger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Met mij gaat het wel redelijk eigenlijk. Heb mijn mond durven opendoen op het werk :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Originally posted by: bolletjeMupke jij had toch ook zo'n led-lamp gekocht of was dat iemand anders.quote> Nee hoor, ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 ennnnnnnnnnnn Jennnnnnnnnnnnnnn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 hoi Akelei, fijn dat je hond beter is! En niks speciaals jane, ik bedoel gewoon dat ik contact aan het leggen ben met mijn collega op persoonlijk vlak. - hm, dat klinkt raar - cf sociale fobie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden