Spring naar bijdragen

Zondag 17 februari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Yvonne!

Mmmmm, wat een lekker ontbijtje! Het water loopt me in de mond!

Bewaar maar wat voor stras, ik ga zo met de loopgroep op stap en moet dan niet te vol zitten :P, maar daarna houd ik me aanbevolen!

Wat zorg je weer goed voor ons!

Mijn ontbijtje was een simpel bakje sojayoghurt met verse frambozen, ook lekker.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed hoor Queenie, hoewel ik eigenlijk nooit voor het ontbijt zorg, ik doe meestal alleen koffie thee en cola, Igor is meer van de broodje en de eitjes, maar die ligt nog op één oor natuurlijk :P

Sandra, lekker eten hoor, het staat ervoor zou mijn moeder zeggen.

Lies, ik heb de boel een beetje afgedekt voor je, kun je straks zo aanschuiven.

Mensen, ik ga er vandoor, hoop te doen vandaag, aan beweging geen gebrek denk ik.

Maak er een fijne dag van.

Hoop dat het zonnetje er nog even door komt en anders denken we die er maar bij he?

Laterrrrrrrrrrrrr.

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi!

Ik ben weer terug en lekker gedoucht! Wat een fantastisch weer om re gaan rennen. Het was ook weer supergezellig met de anderen op de club, ik heb geen bier nodig, ik heb geen oxazepam nodig, ik voel me heerlijk!

Nog meer sportievelingen las ik, toppers!

Ik zeg: Ga allemaal naar buiten en geniet van het fantastische weer!

:present: Lieske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen/middag allemaal,

Het zonnetje schijnt en dat geeft mij gelijk de nodige vitaliteit.

Is ook nodig werd vanmorgen weer wakker met een kater, word tijd dat ik weer wakker word met een p..s.

Ook eerst even mijn longen los gehoest en de buren laten weten dat ik nog leef.

Maar voor nu iedereen een gezonde en zonnige dag gewenst.

DAGPACT

Sandra

Acer

Taurus65

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en kort berichtje hier.

Ik baal als een stekker omdat ik hartstikke verkouden ben en me erg beroerd voel. Heb al mijn activiteiten voor de volgende twee dagen al afgezegd, want dat wordt helemaal niets. Ook helaas mijn zijdeschilderen!!:angry:

HTS: het loshoesten lukte hier niet, dus maar Fluimidinges genomen. Hoesten is heel slecht voor mijn longen.

Maak er allemaal een fijne dag van. Ik ga terug naar bed!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lytse toch! Zal ik een sinaasappeltje komen uitpersen voor je? Beschuitje met honing? Kopje thee? Je laat het me maar weten hoor..

En iedereen maar vertellen over het prachtige weer en de lente die in de lucht hangt.

Nou, dan nodig ik jullie hartelijk uit om eens naar Zeeland te komen.

Vanochtend zat het pot- en potdicht van de mist. Die is nu langzaam aan het optrekken maarre, weinig lente in de lucht hier:angry:

DAGPACT

Sandra

Acer

Taurus65

rip Queenie

Deze dame gaat de kachel nog wat opstoken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Goeie morgen kanjers.:present:

Mensen vanavond om 22.00 op Nat. Geographic Channel. Drugged.
Een programma over alc. verslaving.quote>


Dat is dezelfde film als hier onder het topic video, waar we het vorige week over gehad hebben.
Bedankt Bol, want deze wordt ondertiteld en alhoewel ik engels kan verstaan is het toch wat prettiger om het te kunnen lezen. Er kwamen nogal wat moeilijke termen in voor.

Bedankt voor de tip, ik ga zeker kijken!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hottentottensoldaten, de humor is vaak ver te zoeken op een sportschool is mijn recente ervaring..

Nieuwe methodes om in een zo kort mogelijke tijd jezelf zoveel mogelijk af te peigeren..

Rooie hoofden, verbeten boze gezichten en veel blessures.

Alleen het clubje van de gym voor ouderen vond ik geweldig leuk maar het lidgeld was me veel te hoog om alleen daarvoor te blijven..

Goed idee om te gaan rusten als er huishoudelijke klussen gedaan moeten worden!

Tip van de week:)

Kunsie ; ik hoop dat iemand deze versie op de site kan zetten zodat ik (en anderen) er naar kan kijken met nederlandse ondertiteling.. Ik heb vanalles maar geen national geographic.

(Mijn engels is samen met m'n hersencelletjes flink minder geworden.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...