Spring naar bijdragen

zondag 10 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Lenie, een dikke hieperdepiep! En net zo'n mooie slinger!

Ik graag een stevig bakkie pleur, als iemand nog heeft.

En HTS: Ik wil je baas wel zijn, als je beloofd jezelf uit te laten, en je behoefte doet op het balkon van de bovenburen. Die maken zoveel herrie dat ik mezelf niet meer hoor denken...

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Ik ook graag koffie.

Lekker geslapen alleen wat kort vind ik zelf

Lenie van harte gefeliciteerd

:heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon::heart::sun::heart::light::rose::light::musicnote::present::musicnote::moon::P:moon:

Vanavond komt W hier en gaan we stamppot zuurkool maken en eten natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, niet zo lekker geslapen vannacht. Afgelopen donderdag een uitgebreid neuropsychologisch onderzoek gehad i.v.m. vervelende geheugenproblemen. Vooral de geheugentestjes vielen me dan ook vies tegen maar daar was ik al bang voor. Behoorlijk confronterend allemaal. En straks (ja, op zondag) naar het ziekenhuis voor een m.r.i. en dan maar wachten tot 2 april voor de uitslag. Maar goed, met zoals wel meer dingen, berouw komt na de zonde. Afwachten dus, maar nog wel steeds alcoholvrij, al bijna vier maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...