Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Voor jou ook een heel goede morgen Igor, je beker staat al klaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 En ook voor Dune een grote beker koffie schat ik in? Goede morgen Dune... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 En toen werd het stil..... Dan ga ik ook maar wat doen. Mensen , maak er een mooie dag van. Laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Zo, een week droog, nog zo'n 2000 te gaan. Gunn, fijn dat je weer helemaal drbij bent koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goeie morgen allemaal. Het sneeuwt hiero. Lenie van harte meis en dat je maar een lang adb. leven tegemoed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 DAGPACT Dune Acer Wat is dat voor wit spul buiten....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lenie van harte gefeliciteerd, als je appeltaart hebt gebakken: rond 11 uur? met slagroom graag:P die Yvoenne kan toch sulke mooie slingers maken, bij Adam en Jan in de leer geweest, denk ik. tnx meis voor de recycle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 en goeiemorgen frummers hier ligt geen witte deken. morgen tochtje Veluwe gepland als iemand weet of het daar erg is graag een waarschuwing, dan stellen we het uit nl. Maar via weeronline lijkt het mee te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: acerDAGPACT Dune AcerAlbertLytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 heb ik ook eens 4 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Allereerst: :musicnote::D;:sun: Lenie, van harte gefeliciteerd :musicnote::D;:sun: En nu ga ik goedgehumeurd en uitgeslapen bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 lekker die koffie Yvonne, was ik aan toe.. ik ga even iets anders doen maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goedemorgen! Lenie, een dikke hieperdepiep! En net zo'n mooie slinger! Ik graag een stevig bakkie pleur, als iemand nog heeft. En HTS: Ik wil je baas wel zijn, als je beloofd jezelf uit te laten, en je behoefte doet op het balkon van de bovenburen. Die maken zoveel herrie dat ik mezelf niet meer hoor denken... Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goede morgen allemaal, Ik ook graag koffie. Lekker geslapen alleen wat kort vind ik zelf Lenie van harte gefeliciteerd :light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon: Vanavond komt W hier en gaan we stamppot zuurkool maken en eten natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goedemorgen allemaal, niet zo lekker geslapen vannacht. Afgelopen donderdag een uitgebreid neuropsychologisch onderzoek gehad i.v.m. vervelende geheugenproblemen. Vooral de geheugentestjes vielen me dan ook vies tegen maar daar was ik al bang voor. Behoorlijk confronterend allemaal. En straks (ja, op zondag) naar het ziekenhuis voor een m.r.i. en dan maar wachten tot 2 april voor de uitslag. Maar goed, met zoals wel meer dingen, berouw komt na de zonde. Afwachten dus, maar nog wel steeds alcoholvrij, al bijna vier maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 sterkte ermee Octavia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Octavia, heel veel sterkte deze periode En wat duurt dat lang voordat die uitslag komt? Is dat altijd zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dank jullie wel allemaal.. ik heb net koffie gepakt en snel terug m'n bed in...brrr wat is het koud. eerst maar eens warm worden in de kamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Octavia, goed dat je het volhoudt en je lichaam zo alsnog de kansen geeft die het verdient. :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goeiemorgen allemaal. Wat is uitslapen toch een zalige bezigheid, is echt een hobby van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Octavia wat vervelend dat de uitslag veel later komt zeg. Dat zal een spannende tijd gaan worden voor je. Heel erg veel sterkte met alles. Hey die Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lenie, van harte gefeliciteerd!!! :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lenie van harte gefeliciteerd met je verjaardag :DB) Octavia, hou vol, ondanks die testjes niet leuk waren Tante Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Wakker worden en weer omdraaien en dat 4 x is nog lekkerder hoor;) morguh Jop, Witte en Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden