Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 maart 2013

Lenie

Aanbevolen berichten

@Jane, dankjewel. Realiseerde mij net dat ik op alle punten van H*A*L*T gisteren faalde.

Eén of twee kan ik nog wel aan, als ik op tijd ben tenminste. Nu was de trek/hunkering zo sterk

dat 'dr. Jackyl' het roer overnam en zijn bekende route naar de super wist te vinden.

Ik wil er ook sterker uit komen. dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Agnieta
....
Ik ben gekwetst geweest door Marika en dat vertelde ik haar.
Marika vatte dat goed en positief op vind ik en ik probeer het maar gewoon te vergeten verder.
Ik heb gedurende mijn drinken ook mensen diep gekwetst, daar ben ik me van bewust.
Maar iedereen verdient een tweede kans, Marika ook.
....
quote>

Kijk, en zo blijf je, zij het tussen de regels door, schuld bij een ander zoeken. Die krijgt zelfs een tweede kans. Toe maar!
Je bent niet gekwetst door Marika, maar door je eigen ( blijkbaar onjuiste) interpretatie van een bericht. Zo lees ik het althans.

Als er dus al gesproken moet worden in termen van "tweede kans", dan is het niet Marika die een tweede kans verdient maar ...... (vul die zelf maar in).

Verder vind ik de sop de kool niet waard en lijkt het me dat dit onderwerp verder beter kan blijven rusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Ja het is weer weekend en sinds lang is dat voor mij hetzelfde als door-de-week. Ik ben nu een AOW-er en zat daarvoor lang in de WAO. Geen extra triggers dus voor mij omdat het weekend is. Voor degenen voor wie dat anders is: sterkte met deze dagen en plan ze goed vol, zodat de verleiding zo klein mogelijk is.

@ Madeleine: dat is je al eerder overkomen, herinner ik me, dat je ineens een festiviteit voor je neus had. Wordt dat bij jullie niet aangekondigd in een huis-aan-huisblad?

@ HTS: ik hoop dat je je, afgezien van de kater, weer beter gaat voelen. De drank is weer uit je systeem. We gaan er weer voor. Vandaag rustig aan en morgen weer het normale leven.

Bij mij zijn fysieke klachten en de somberheid daarover ook de grootste trigger. Maar: drinken maakt het niet beter. :present:

@ Aggie: ik sluit me helemaal bij Jopie aan. Je krijgt een 10 voor doorzettingsvermogen. Hou vol meis. Marika gaat gelukkig ook hel goed en jullie verstaan elkaar!

Gezusters in de strijd verenig u!;) Ik doe mee.

@ Joris: je bent het levende bewijs dat het heel moeilijk is om na een tijd droog weer te stoppen. AR vertelt daar ook over.

Jezelf motiveren tot je een ons weegt en (soms struikelend) weer op naar AdB. Zet door hoor. Je hebt nog zo'n groot stuk van je leven voor je. Laat dat een goed leven zijn.

Voor Bol en alle anderen: maak er een goede dag van. Ik doe het ook.

Vanmiddag naar schoonma en hopelijk morgenmiddag eindelijk naar de film De Hobbit.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, huis aan huisbladen krijg ik niet. Dus ik word meestal verrast. Inmiddels weet ik wel wat het is en heb ik het ook gewoon eergisteren gelezen.... Het is voor de voedselbank. Ze zijn producten aan het inslaan i.c.m. muziek. Leuk initiatief en ik moet zo ook even wat gaan inleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik vind dat, als iemand iets op z'n lever heeft, hij of zij dit op een nette manier moet kunnen zeggen. Velen van ons hebben altijd irritaties binnen gehouden, of weg gezopen, ik vind het toch ook een goeie leerschool om dit hier te kunnen oefenen, en niet meer weg te drukken. Als dit met respect wordt geuit, vind ik het alleen maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer!

@AR: Bedankt voor op het dagpact zetten :heart:

@Agnieta en Marika: Jullie gaan er goed mee om en zoals Bol al zei, dit een mooie plek om een soort klein maatschappijtje te vormen waar dit soort dingen voorkomen. Een pluim voor jullie! :present:

Ik heb net heerlijk met manlief een behoorlijk stuk gewandeld en ga nu weer aan een warme bak koffie. het is echt lekker weer om uit te waaien!

Voor iedereen die de draad weer op moet pakken: Ga ervoor! Ik heb gemerkt dat in deze spannende tijd (met al dat gedoe van advocaten politie en engerds) droog blijven me echt helpt.

XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waren ze al een tijd samen Jane?

Ja das natuurlijk K... he.

Zeker als mama dan. Je wil sterk zijn voor je dochter maar je weet dat je haar toch niet kan behoeden voor zulks....

Die jeans.... toch maar bijhouden? Je weet maar nooit!

Verder heb ik een k. (ja sorry hoor weet er geen ander woord voor) humeur.

Toch nog maar es zeggen, ook al hebben we vaak "in strijd gelegen"

CHAPEAU Marika! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lekker gewerkt

al was het wat koud,

maar de binnenstad en speeltuintjes zijn

mooi opgeknapt. Wel schrikken hoe snel je 5 vuilniszakken volhebt.

Dochter is hard aan het leren met schoolgenootjemoeders

kon voor genoeg troosteten zorgen + gezonde salade erbij voor mijn geweten.

Ben benieuwd of die ook opgaat.

Ja en verdriet mag hier geuit worden hoor, ook door mij,

maar nu ging even de ander voor. Ik mocht gelukkig een knuffel geven

bij het afscheid, hopelijk zal de tijd het verdriet wat kleiner maken,

zo gaat het meestal he en ja ook dit hoort bij het leven.

Gek was wel dat ik toen ik net thuis kwam even de neiging kreeg

een fles drank voor de harde werkers nu te kopen. Ook een oud patroon: troost?

Ik schrok er wel even van hoe diep dat zit blijkbaar. Nu 2 plakken chocolade:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...