Lenie Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Mensen ik heb de hele nacht liggen chatten. dus in mijn wakkere toestand heb alles alvast klaar gezet. geniet er van... ik ga slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Sjongejongejonge, iedereen nog in diepe rust?? Shhhhjjjjt dan maar, anders maken we Lenie nog wakker.... Ik pak even snel een bak koffie en spring dan onder de douche. Laatste werkdag van deze week voor mij (meer zitten er ook niet in geloof ik ) Jen weer boven water zag ik in de gauwigheid, Wil zijn ex op weg aan het helpen, Iru ook weer de knietjes afgeveegd, Tatum op de valreep aan het oogsten geweest en Marika aan de wordfeud... Luitjes, maak er een mooooooie dag van. Hier is voor de verandering alles weer eens wit Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ik bied gewoon mijn excuses aan Yvonne. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Iedereen die dit leest een hele goede zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Agnieta hoe kwam het nou dat jouw berichtjes zo anders waren als dat ze gewoonlijk zijn? Ik kon er niet zo goed wijs uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Oké Angieta. Ja ik dacht dat het te maken had met zo'n I-pad of hoe heet zo'n ding. En dacht ook gelijk, zo'n ding wil ik never of nooit niet in huis hebben. Akkie dan maak je er zelf toch les één van. Is ook helemaal geen hobby v oor mij hoor, hardlopen. Nooit geweest. Als ik Jane zo zie die op en top sportvrouw is, brrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Morgen, zwemmen dus............ wie verzint het in godsnaam om op zaterdag ochtend om tien uur zwemles te geven.......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Moghu Hottie:sun: Hoe is ie kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goedemorgen mensen, @ Agnieta: Ten eerste, niemand is verplicht om hier iets uit te leggen. Laat dat voorop staan. Merkwaardig is het wel wat je schrijft over uitleggen. Ik heb nooit hoeven uitleggen waarom ik dronk. Was het maar waar dat mensen telkens om uitleg gevraagd werd hierover in het dagelijks leven. Dan zouden er heel wat minder snel in de problemen komen. Wanneer iemand hier berichten schrijft die plotseling heel anders van toon en schrijven zijn is het toch niet raar dat men aan alcohol denkt? We zitten hier tenslotte op een alcoholforum dus het zou merkwaardiger zijn wanneer het anders was. Van mij zul je zo snel niet zoiets te horen krijgen, maar, nu ik het er toch over heb, ik dacht ook: "Die is weer aan de zuip". Wanneer er dan ook nog eens, met name door mensen die hier veel schrijven NIET naar gevraagd wordt en er dus geen opheldering of iets dergelijks komt, blijft zoiets hangen. Of je wilt of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goeiemorgen frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goeie morgen Lissy en Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 ff ook my 2 cents, want ik voel me wel aangesproken omdat ik het voor Marika opnam Agnieta; zij had uitgelegd hoe een poos terug dingen mis waren gegaan, heel kwetsbaar vond ik. Donderdag bood ze extra naar jou excuses aan. Vond ik ook integer en zorgzaam. Jij reageerde vreemd, en ook ik dacht aan drank. Het is adb hier he. Maar ik wist ook dat jij altijd eerlijk "biecht" hier, dus ik hield een rare twijfel over. En laten we wel zijn, erg vriendelijk postte je niet. Dat mag, zeker nu ik snap dat je vol zat, maar dat kunnen wij dan weer niet weten, want dat schreef je er niet bij. Zo zijn hier vaker misverstanden helaas. Wat mij betreft zijn jij en Marika beiden kanjers; jullie werken hard, hebben zware tegenslagen te incasseren en blijven trouw hier komen. En nu verder met de dag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Maar hoe bedoelde je gisteren jouw berichtje dan Hottie? Want ik heb dat gewoon goed opgepikt hoor. Bedoelde je er iets anders mee dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Hots ik snapte dat je juist Bol complimenteerde hoor:heart: en ja dat je ff een hekel hebt aan dat deel van jou dat moest drinken, snap ik helaas ook. In iedere wedloop kom je hindernissen tegen. Zie dit maar als een zware even, en gewoon door met je run for life:present: en ik hoop weer lang van je humor te genieten ook (beetje eigenbelang dus, jouw adb worden:)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Maar Hot. blijf je vandaag een beetje hier rond hangen? Blijf er niet alleen mee zitten hé? Je bent mens dus maak je soms andere beslissingen dan die eigenlijk goed voor je zijn. We gaan er weer voor. Pak de draad gewoon weer op en ga verder met je groeiproces van eergisteren, want overnieuw beginnen is niet aan de orde, gewoon weer verder gaan. Nou dan heb ik het berichtje van je toch goed begrepen en was daar gisteren en ook nog vandaag erg blij mee. Het geeft me een heel fijn gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Agnieta Je doet het goed joh! Ik had gisteren ook nog even voor je gepost, maar je was al offline denk ik. Hou je goed! HTS, zoals ze tegen mij altijd zeggen, knietjes afvegen en doorgaan! Je kunt het! Ik heb net koffie op en ga nu met mijn lieve vent een wandelingetje maken. Goedemorgen frums, ik neem vandaag de eerste niet! Is er al een dagpact? Zo ja kan iemand mij er op planten, daar groei ik van Nu op weg! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goede morgen DAGPACT Runningliesje Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Lekker geslapen en lekker lang was er om 10 uur uit mag op zaterdag hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goedemorgen adb forummers, Ik heb mij gisteren niet afgemeld op de dagpact, want heb namelijk een fles wijn gedronken. Heb een terugval sinds begin februari, na een bijna 7 maanden droog periode. Zit nu in de nasleep van een sombere periode en ben nog vaak zwak van wilskracht. Ik had een dubbele trigger, waar ik verder niet over wil uitweiden. Maandag heb ik een afspraak met een GZ-psycholoog, omdat ik denk dat er structureel iets aan de hand is. Wilde dit meedelen, omdat sommigen van jullie mij hier zo af en toe eens zien inloggen. Nu vooral schaamte en schuldgevoel... o zo overbekend bij velen van ons.. zucht. Fijne zaterdag. Ga vanmiddag hardlopen, een krantje kopen en weer de draad van niet-drinken oppakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Goedemorgen! Ik werd wakker van keiharde muziek. Was het de onderbuurman? Nee. Was het de kroeg? Nee. Het is een activiteit in mijn dorp. Er staat een vrachtwagen voor mijn deur met daarin twee Groningse zangers. En ik kom er via internet niet achter wat ze hier doen. Dus zo maar even douchen en beneden kijken waar dit voor is. Maar eerst nog even koffie. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 DAGPACT Runningliesje Albert Lytse Joris ps: ik had vannacht wel een plezierige droom: ik lag in bed met Katja Schuurman. Het was vooral gezellig! Gelukkig maar, want daarvoor had ik een nachtmerrie: inbrekers en veel lawaai (bleek een feestje bij de buren te zijn). Mensen, ik ga douchen en aankleden (ahum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 ff terug voor Joris (3pinter; gaat over melk he:D) Joris, je bent ook op een hindernis geknald, ik hoop dat je via de GZ-psych die hindernis leert nemen je komt hier uiteindelijk sterker uit weer he! Sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 ik ga even vreemd op de markt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden