rip Queenie Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goeiesmorges frummers, De koffie loopt. Ik ben al fris gedoucht. Klaar voor een nieuwe dag zonder gezever.. Na een slapeloze nacht na een zeer onprettige AA meeting heb ik veel om over na te denken. Mijn clubje is het niet meer en ik ben dan ook zeer teleurgesteld. Niet in het programma overigens!! Ach, je hebt zo van die mensen die de wijsheid in pacht hebben en zich als een soort goeroe gaan gedragen. Jammer, jammer, jammer. Fijne dag aan allen met Veel positiviteit.. (En lekkere paaseitjes.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 19 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Nog iets belangrijks vergeten! Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goedemorgen, Rip Queenie, Teleurstellingen horen erbij. Ook bij AA. Het zijn ook maar mensen. En soms loopt er een goeroe rond. Dat is jammer en zeker niet de bedoeling. Bij het programma hoort ook verdraagzaamheid. En geduld. Het gaat om de verandering in onszelf. Niet de ander. Goed dat je zegt dat je niet teleurgesteld bent in het programma. Het programma is veelomvattend en begint met onszelf veranderen zoals ik schreef. Iedereen een heel goede dag. Ik houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goedemorgen saam, Lekker de koffie loopt al. Eerst even een bakkie om wakker te worden. Ik heb me gisteravond niet afgemeld voor het dagpact. Ik had een drukke dag (gewerkt tot 20.30 uur) en ben het gewoon vergeten. Maar heb het wel droog gehouden. Fijne dag allemaal vandaag! Dagpact ; rip Queenie Suzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goedemorgen luitjes. Lekker bakkie Queenie. Hier ook geen regen, sneeuw of iets in dien aard momenteel. Beetje zon zou toch wel heel heel leuk zijn zo langzamerhad . Zo, en nu eerst mijn beschuitje maar eens oppeuzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Nou, iedereen aan het uitslapen? Ik heb er maar even een verse pot koffie bij gezet en voor de liefhebbers staat er thee. Ik ga er vandoor luitjes. Hou je aan de regels van Hot en 'alles sal rech com' Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goeiemorgen allemaal! Bedankt voor het heerlijke bakkie RQ! Wat naar van je AA-meeting! Helaas gaat dat zo in groepen, ik ken het. Sterkte, hoop dat je de dag goed doorkomt! Ook aan de rest natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goedemorgen. Ik ben er uit. Eerst koffie. Ik heb ontzettend diep geslapen. Ik ben blij dat ik nog tijd heb om eerst goed wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goede morgen wel goed geslapen, en dat snotteren is denk ik iets minder. Dagpact ; rip Queenie Suzie Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Lekker gedouchet en nu een dagje boodschappen doen, verslavingszorg, fysio en mijn broer komt op bezoek. Hij neemt altijd een biertje, maar dat haal lekker niet in huis, lekker puh! Mijn koffie is ook lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goeiemorgen allemaal, heeft iemand mn zonnebril gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goeie morgen allemaal. Dadelijk belastingpapieren laten invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goedemorgen, Ga eerst maar eens douchen, yoga, en dan aankleden en hier weer aanschuiven voor de koffie. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Hey Chrisje, ik ben mijn bikini ook al kwijt in dit tropische weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Originally posted by: chrisjeliefGoeiemorgen allemaal, heeft iemand mn zonnebril gezien?quote> Die heb ik omgeruild voor een regenjas, een stuk nuttiger accessoir. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Ik vind dat juist leuk belastingen, daar zal ik dan wel weer de enige in zijn. Die is dan ook al lang op de bus. Spreekwoordelijk dan want het moet met DigiD tegenwoordig. Ook al zo'n geweldige uitvinding. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 goeiemorgen, eergisteren in coma gelegen en vanacht vanaf 1987 tot 2013 aan een mij onbekende rechter uitgelegd in etappes van 2 uur. De film gings op mijn fakirmatje door. Gelukkig uitrusten in de sauna. en morgen beginnen aan de belastingen en als het tegenvalt ook uitstel aanvragen. Ik hoorde dat je digitaal lekker kunt oefenen Aak, dus daar ga ik mee beginnen. Maar laat me de kop niet meer gek maken om geld. De zon schijnt~!!! hele fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Suzie Albert Lytse miranda Lissy Acer Goeiemorgen allemaal, en een mooie dag gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Suzie Albert Lytse miranda Lissy Acer RL Ga goed lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Originally posted by: JaapIk vind dat juist leuk belastingen, daar zal ik dan wel weerde enige in zijn. quote> Als ik geld terug krijg vind ik het enig, maar andersom??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Ook belasting betalen vind ik een goede zaak, daar kan de overheid (en dat zijn we uiteindelijk zelf) goede dingen mee doen voor het land. Banken opkopen bijvoorbeeld. Maar ook gehandicapte kinderen helpen. En asielzoekers een menswaardige opvang bieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Goedemorgend frummers, Hier even een kort berichtje, ben veel te veel tot pulp geslagen binnenin. Mijn vriendin (bijna ex) is gaan tekenen voor haar app. Dikke tranen en zo, veel emoties, ook hier. Een halve nacht liggen kreunen en zuchten. Wat een pijn toch. Maar beter voor ns beiden, ik hoop dat zij dat ook met de tijd gaat beseffen. Heb gisteren haar borg betaald en zondag al een volledige eetkamer besteld. Mijn manier om de pijn wat te verzachten (alsof dat helpt). Ik steek me er zelf voor in de schuld, maar plicht is plicht vind ik. De veranda wordt vandaag afgewerkt, zonder scheidingsmuur natuurlijk. Die is nu niet meer nodig:huh: En straks de nacht op. Ik blijf nog wel even in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Welke pijn verzacht je dan? Ik snap er eigenlijk niets van. Verdriet is toch niet af te kopen. En om je daarvoor in de schulden te steken. Of voel je je schuldig dat je haar dumpt? En krijgt ze een oprotpremie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 hup, zonnebril weg, sneeuwschoenen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Jaap misschien zit jij niet zo lekker in je vel, maar kuur niets op anderen uit. Ik vind dit niet kunnen joh. Merkte gisterenavond ook al iets. Wat Will doet, is zijn zaak, en ik vind niet dat je daar een oordeel over kan hebben. En zeker niet iets invullen dat er misschien helemaal niet is. Ben weg mensen. Belasting papieren laten invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden