Spring naar bijdragen

zondag 24 maart 2013

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nien lees het berichtje van Jane maar. 16.51.

Hé verdorie ik zit in het donker te pielen hiero. Mijn lampje is kaduc. Dat is zo'n halogeen ding met twee pinnetjes eraan. En denken jullie nou dat ik het voor elkaar krijg. Ik weet niet hoe ik hem erin moet steken.:(

Had ik het nou nog maar vanmiddag aan maatje gevraagd. die is met zijn ex op bezoek geweest en ik heb nergens aan gedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blond, Lytse? :) Wat gek, ik verwar je natuurlijk helemaal met je avatar.

Ik heb tegen mijn verwachting in een rustig weekend gehad. Zaterdag lekker vroeg gaan slapen, en vanmorgen een heel interessante sessie in mijn leesclub. Voedsel voor de ziel. Mijn enige verdere voornemen voor vandaag is: op tijd mijn bed in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien zeg ik het wel helemaal verkeerd, maar om het niet te zeggen, daarmee zou ik een ander te kort doen. Dus ik doe het even zoals ik het denk en dan hopen dat het goed uitpakt.

Gunn! Het zat er al een hele tijd aan te komen, de uitglijder en misschien daarna een terugval, maar wat heb ik een respect voor je. Telkens als je zei dat je het ging doen, ik ook zeker wist dat je het ging doen, pakte je jezelf weer op, krabbelde je weer op en ging weer verder zonder drank. Wat heb jij veel te verduren gehad en heb je jezelf op het goede pad gehouden. En nu heb je toch, ik zou bijna zeggen onvermijdelijke terugval, en lijkt het misschien even hopeloos, maar ik weet zeker dat je het weer redt! Je hebt al bewezen zonder te kunnen, sterker te zijn dan! Kop op en schouders eronder!

Ik moet nog veel doen, maar ik heb geen zin meer. Het zijn van die laatste minuut dingetjes en je zou denken dat ik alles voor het slapen gaan wel klaar wil hebben, maar nee... Eigenlijk niet. Ik ben meer gefocust als ik mezelf een klap onder de kont moet geven, omdat ik 'gisteren' de dingen had moeten doen. Tja, aard van het beessie zal ik maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnita die dingen heb ik altijd zelf gedaan maar het lijkt wel of dat het nu allemaal wat ingewikkelder is. Is niet zo hoor maar ik ben gewoon denk lui.

Heb al op You Tube gekeken maar daar krijg je dan een optreden van een band, of bepaalde soort schoenen te zien maar hoe je dat lampje moet vervangen, ho maar. Maar ik zal morgen nog wel eens goed kijken. Kom er wel uit hoor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het is eenmalig. Al mag je het altijd een jaar later nog eens proberen.

Het is iets waar je niet voor kunt leren en ondanks dat ik mezelf voorgenomen had om het toch iets te leren, heb ik niets gedaan. Daarnaast dacht ik dat het portfolio het moeilijkste zou zijn, dat heb ik zo gemaakt. Ik heb gewoon weer het gevoel dat ik niet het meeste uit mezelf heb gehaald. Maar ik hoop dat ik morgen toch iets positiefs achterlaat. Voorheen zou ik mezelf bezuipen vanavond, want dan wist ik zeker dat ik het niet zou halen, dat heb ik nu niet gedaan. Heb het gevoel dat ik meer had kunnen doen, dat heb ik niet gedaan, maar ik moet er maar het beste van hopen. Misschien ben ik gewoon niet slim genoeg om hogerop te komen. Geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grmbl! Ik wil net de bladen mooi in het mapje doen. Wilde het juist niet doen bij pap, omdat hij niet zo'n mooie perforator heeft als ik heb. Met zo'n mooi uitschuifdingetje. Blijkt er een prop papier vast te zitten in één van de gaatjes, perforeer ik alsnog scheef. Nou ja, laat het maar scheef, want als ik nu nog een keer moet, dan wordt het zo'n warboel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ikke? Boos???

Nee hoor..

ik kan alleen niet zo goed tegen hypocrazy etc..

en dan ga ik "groffe" "niet toegestane" woorden gebruiken enzo..........

en daar kan "men" blijkbaar niet tegen maat ey, interesseerd mee ook al gene f he ha nee oei,, mag niet hier ook niet.

Ik denk dat ik dan maar es naar de zeemeermin van barbie of naar bambi ga kijken ofzo denk k....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...