igor Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 goede morgen frummels. het is nu echt tijd om op te staan. weer of geen weer. hup d'r uit. de koffie is klaar de T staat onder de muts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goedemorgen Iggy, Heeft de T het zo koud dat ie een muts op moet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Hier trouwens geen sneeuw of iets hoor gisteren 2 wassen kunnen drogen in de zon ja koud was het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goeiemorgen fummers, Hier ligt de sneeuw van gisteren nog eens lekker aan te vriezen. Verradelijk glad dus! Maar wat een luxe, ik heb vrij vandaag en moet pas om 09.30u. de deur uit.. Mijn wekkertje op 08.00u. gezet maar ik was klaarwakker. Ik wilde de krant lezen maar die is er nog niet. Ivm het weer zal er wel overal wat vertraging zijn en die arme krantenjongen moet (weer) over een ijsdek van adres naar adres slingeren. Laten we hopen dat het nu de laatste keer geweest is. Shahire, wasjes drogen in de zon? Hoe ziet die er ook alweer uit? Igor, lekker bakkie hoor, ik neem m'n tweede. Héé', daar is de krant! Fijne dag lieve mensen, Dagpact rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Originally posted by: rip QueenieShahire, wasjes drogen in de zon? Hoe ziet die er ook alweer uit?quote> Als je de was bedoeld moet je op de geur afgaan zeker met een 16 jarige puber in huis kan het haast niet missen waar de vuile was ligtmaar ik denk dat jij de zon bedoelde.Ja die is nog zeldzaam hoor daarom houd ik die maar een beetje in mijn eigen achtertuin,als ik bij ben met mijn was stuur ik wel wat richting jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Shahire ; kun je een beetje haast maken met die was???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik heb er nog 1 te gaan vandaag Queenie dus in de loop van de middag kun je wel buiten zitten. Ja nog wel met muts en sjaal om maar dat geeft een beetje Oostenrijk gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goede morgen Dagpact Queenie Miranda Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Acer van harte gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goedemorgen allemaal. Buiten lijkt hier allemaal mee te vallen. Het is een werkdag, dat betekend dat ik een half uur moet fietsen en dan de hele dag weer binnen kan zitten op kosten van de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 :present::present::present::present: Acer, gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goeie morgen, hoewel het stil is op de maandagmorgen. Acer gefeliciteerd meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goedemorgen bolletje en anderen, Even bijlezen. Me weer aansluiten bij de dagpact? Gisteren een beetje eenzaam en melancholisch, maar dat kwam waarschijnlijk door de deprimerende film 'Lore' die ik had gezien in een Filmhuis. Is er nog koffie? Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 goedemorgen! Dagpact: Queenie Miranda Albert Lytse Lydia2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Dagpact Queenie Miranda Albert Lytse Joris Acer, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 D'r is nog koffie hoor Joris. Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goedemorgen, ja ik hoor het al pruttelen. Sorry Lydia2... DAGPACT: Queenie Miranda Albert Lytse Lydia2 Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Vanmiddag weer schilderen hier. Moet morgen werken dus is het opgeschoven naar vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 DAGPACT: Queenie Miranda Albert Lytse Lydia2 Joris Acer Hartelijk bedankt voor de feleicitaties!!! Mijn eerste verjaardag, op deze manier, sinds.... heel lang. Hopelijk wordt het gezellig! Iedereen allemaal een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 goeiemorgen frummers en Acer wat een mooie dag om jarig te zijn wel binnen dus. Van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Zo, ik heb ook uitstel gevraagd vd belastingen dat geeft een stukje rust in mn donder en nu ga ik wel op de andere fronten even actief aan de gang zodat het niet voor niets was. soms zijn de leukere dingen even prioriteit tov de noodzakelijke. pffff, wat een zin he. spinnen nu en mn hoofd weer leeg maken. fijne dag frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Jij ook Acer. Goedemorgen Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Spinse Jane. Heb je zo'n ingewikkelde huishouden qua belastingen? Tegenwoordig is het meeste al vooraf ingevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Goedemorgen frummeltjes, Acer van harte gefeliciteerd! Hier schijnt voor het eerst sinds dagen ook weer eens de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 nou in 2012 zat ik in een overgangsjaar na een ingewikkelde scheiding Joris. Ik kan het niet overzien eerlijk gezegd. En ik begon me er te druk over te maken, dat is niet goed voor me. Maar uitstellen is ook een bekende valkuil voor me. Toch maar gedaan, want de tijd ging dringen. En dan deze week uitzoeken hoe en bij wie ik het beste hulp kan zoeken. Komt goed. en nu weg dus Heintje die ook vaak op het nippertje overal aan komt kakken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden