Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 maart 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Midje, lijsters.

AR sterkte met je bekkie, ik spoel altijd gewoon met zout water, bevalt me prima.

Was volgens m'n vader altijd al het beste, nou zei m'n tandarts het laatst ook!

Leuk, Joop, Berlingo! Heb meissie ook, je weet niet wat daar in kan!

Haalde 'n ouwe motor op op de veluwe, beetje onderhandelen, oke, opladen.

Wou die vent 't voorwiel eruit halen.

Bejje gek, zei ik, en we duwden 'm er zo in, scheetje beef, maar recht overeind.

Touwtje eraan, klaar is kees.

Voor Bollie:

http://www.nu.nl/opmerkelijk/3...eisje-van-pitbull.html

Groets, Haddock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Tatum
Albert, zolang je een ontsteking hebt zal de tandarts niets doen. Dat was toen bij mij het geval. Hij wilde zelfs niet rondom die plek schoonmaken om de ontsteking niet te verspreiden. Eerst moest ik die pelicilinekuur innemen en afmaken.quote>


Nou ze kunnen met een ontsteking ook niet trekken omdat het niet verdoofd kan worden. Bij mij is er toen wel getrokken, nou daar was ik helemaal niet blij mee. Een kies trekken zonder verdoving. poeh.

Ja Jopske jouw tandarts zou jou nooit zoveel pijn doen hé? Die geeft gewoon een kusje op de zere plek.:P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Haddie. Ja ze zijn om de dooie dood niet bang. Bijten gewoon je achillespees door. Morgen krijg ik ook weer zo'n klein mormeltje. We zitten hier met z'n tweetjes, Puck en ik, met spanning te wachten. Ik verheug me als een klein kind wil je dat geloven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopig zit de anti-kat-mat :)

Het is niet mijn mooiste creatie, maar volgens mij wel heel doeltreffend.

Volgende week woensdag komt de klusser weer een middag. Hij komt een hordeur maken en ik maak nog snel een lijst met dingen die hij ook nog kan maken. Ik heb bijvoorbeeld geen haak op het balkon om de deur mee open te houden.

Bol, ik vind het heel erg leuk voor je dat je een hondje krijgt :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu ga ik lekker al eten maken. Ik heb trek gekregen en verwacht dochter vanavond laat pas terug.

Vandaag wordt het boerenkool-stappot uit pot. Gemakkelijk hup in een pan, opwarmen, stukje kipfilet bakken in 2e pan en eten maar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Hier de middag rustig doorgebracht. De glazenwasser is geweest. Gelukkig lag ik deze keer niet in bad.:D Ik wilde brood bakken, maar we kregen bezoek. Dat komt dus nog.

Mijn nek wil nog van geen kanten, dus ik hoef ook niet zoveel van mezelf.

We eten gewoon sla, lekker gemakkelijk.

@ Bollie: spannend hè, dat nieuwe hondje. Ik ben benieuwd of ze elkaar al snel aardig zullen gaan vinden.

Weet iemand hoe het met Snoepje gaat? Ik heb haar al een hele tijd niet gelezen.

Verder niets zinnigs te melden, dus ik ga maar weer. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En terwijl ik zit te eten bedenk ik hoe ik de mat beter had kunnen ophangen zodat hij mooier hangt. Nou ja het kan nog aangepast. Dat ga ik wel 2e paasdag doen. Dan is de bouwmarkt ook open heb ik begrepen.

En ik had nog wel een rustdag in willen plannen. Geen tijd voor gehad. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, Bollie, was een K, Krols, Kitten grapje...

t is ne kater (7maanden nu, pas geKastreerd hihi)

Ik heb trouwens ook een Berlingo tegenwoordig...

Zelfs onze Mush past daar in!!!

En watte Jane , witte OF roze???? Hier heb je alleen wit MET roze (die overigens HEEEEEEEL lekker zijn :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Vlaamsmeisje
Nee joh, Bollie, was een K, Krols, Kitten grapje...

t is ne kater (7maanden nu, pas geKastreerd hihi)
:P)quote>


Ja zie je wel ik zal het ook nooit leren hé? En ik wist dat het een katertje was maar twijfelde weer eens. Nou das dan ook weer opgelost.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het hier stilletjes of de zaterdagavond!

Ik hoop dat het weer de komende dagen een beetje meewerkt en we allemaal lekker naar buiten kunnen met misschien een lekker Paaszonnetje.

Ik wens jullie allemaal hele fijne droge Paasdagen.

Suzie :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...