Dylan Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Moeders zijn ook overal hetzelfde. Ze hebben geen idee wat ze kinderen daarmee aan doen. Zo heb ik toch al zeker 20.000 x voor niks een schone onderbroek aangetrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 die vd onderbroek Witje die van uitrusten kwam niet in haar woordenboek voor, daarvoor heeft ze een luie dochter moeten baren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Nou ja, voor niks Dylan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 hahahahahaha lol Jane Is t bij jullie ook wit? Wij hier hebben nog steeds mazzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 vergeet ik rosa op de draad te slingeren :present::present::present::present: van harte Rosa, enne het is bijna koffie tijd, mèt...............; ik wacht nog wel even. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Het feest kan beginnen, want de boodschappen zijn binnen...... Vannacht een kortere nacht? Dat stukje heb ik gemist. En nee, ik kende niet het gezegde van de onderbroek en niet van het uurtje extra slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 mazzel als je Witte heet, betekent sneeuw?? wij zijn hier bezig te doen alsof het voorjaar is; geen sneeuw, de zon piept erdoor en er is weinig wind. Tijd voor boodschappen dus. In de winkels zal het hamsterweken lijken ben ik bang. Ik denk dat ik maar eens een zak schuimpjes ga scoren, ik heb die naam nu toch al........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Als je de naam niet had zou je die schuimpjes ook wel gaan scoren denk :D:D Fijne dag en suc6 met boodschappen doen:heart: Ik ga ook wat anders doen Fijne droge dag allemaal laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Goedemorgen frutsels, ben weer eens aan het nachtbraken geweest dus pas een uurtje wakker. Moet mij nog droog melden voor het dagpact van gisteren. Bij deze dan. DAGPACT: Rip Queenie Tatum Albert Lytse Joris Acer Wim Miranda Aicha Heb verder nog niets bijgelezen maar ik zag dar Rosa jarig was. Dus Rosa van harte gefeliciteerd: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 En in mei leggen alle vogels een ei. Goedemorgens! Weer lekker geslapen vannacht. Ook nog steeds wat stukken ui in een bakje met wat water op het nachtkastje. Houdt de luchtwegen open. En jane, laurierdrop is best te doen heb ik ontdekt Rosa gefeliciteerd en een fijne dag gewenst Kon je niet slapen vannacht Aicha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Goede morgen gisteravond zo brak dat ik vroeg in bed lag, heb ook nog een ontsteking bij een kies en kon het internet niet op. Vandaar mijn afwezigheid gisteren Rosa van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Goedemorgen allen, Allereerst voor Rosa: van harte gefeliciteerd meid en hierbij een mooie slinger! :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: Ik wens je een goed en droog jaar! @ AR: balen joh. Ontstekingsremmer nemen? Zijn er eventueel tandartsen beschikbaar op feestdagen? @ Hi Witte, dag Witte. Alweer gemist! @ Jopie: profiteer nog even van de aanwezigheid van de kat. Je zult het beest nog gaan missen! Voor allemaal een fijne dag toegewenst en sterkte met de voorbereidingen voor Pasen. Hier schijnt de zon. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Gisteren op de dag al iets gehaald om mee te spoelen en vanmorgen is het al wat minder gezwollen liep gisteren met een paasei in mijn mond:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Ik heb een paar maanden terug ook een ontsteking gehad en de tandarts heeft toen direct een antibioticakuur van een week gegeven. En een tandpasta die nog beter werkt dan gewone tandpasta's om de bacteriën de baas te worden. En daarna was het over ook. Blijf er vooral niet te lang mee rondlopen. Het kan je tandwortels aantasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 ik spoel vandaag ook nog wel even verder hoor Taat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 ja klopt Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Albert, zolang je een ontsteking hebt zal de tandarts niets doen. Dat was toen bij mij het geval. Hij wilde zelfs niet rondom die plek schoonmaken om de ontsteking niet te verspreiden. Eerst moest ik die pelicilinekuur innemen en afmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Wijfie dat heb ik vorig jaar laten doen Boven had ik al volledige prothese vorig jaar viel er ineens een tand uit aan de voorkant onder toen moest ik wel naar de tandarts en heb daar dus een gedeeltelijke prothese gekregen ik denk dat er iets van eten tussen tand en tandvlees terechtgekomen is wat is gaan opspelen het word al veel minder en ik denk zelfs dat het vanavond al weg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Als jullie me vanaf nu een uurtje missen, dan ben ik een dutje aan het doen op de bank. Zzzzzz....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 dutze Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Bedankt voor alle felicitaties! Dat doet me goed. Zo lief van jullie! Ik ben de laatste tijd niet meer zo veel op het forum want ik heb het druk. Ik lees niet meer alles mee dus weet niet wat er speelt. Op mijn varjaardag kunnen we 9 van de 10 keer buiten zitten. Nu is het dus die 1 van de 10 keer helaas. Ja met muts, sjaal en handschoenen zou het nog wel te doen zijn. Met mij gaat het wel goed, wel erg somber. Zal ook wel door het weer komen en door het feit dat ik alwéér een jaartje ouder ben. Op mijn werk zeggen sommige jongere collega's al u tegen me! Maar goed ik ga er weer vandoor. De visite zal zo wel komen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Heel herkenbaar Jopie, sterkte met het uitzitten dan maar. Bij mij precies andersom even, ik merkte ineens dat ik met een brede grijns naar al die kopende marktgangers keek en dacht: zeker recessie, dat er zoveel gevroten moet worden. Maar ja ik heb dan ook, dankzij een bijna 2 m lange kennis het een na laatste zakje paasschuim gescoord. Het laatste zakje dat ze me ook wilde geven heb ik haar maar terug laten leggen; dat vindt Jopie vast niet goed. Ze lachte en legde het weer hoog terug. Ik kan altijd nog een keer vóór 20.00 uur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 wil je een rose of een witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 wel ja, toe maar nou vooruit, omdat jij het bent van allebei twee heb je morgen ook nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 en nu op de fiets nog even "spring maar achterop mijn fiets dan rijden we samen weg":moon: dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden