Spring naar bijdragen

Zondag 7 april 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha, dat komt omdat ik meestal thuis niet zoveel tijd heb, als ik al thuis ben.

Ja, okay. Terug vrijgezel, vriendin het huis uit en ik terug andere horizonten verkennend. Kan nog alle kanten uit.

Wonderwel met het drinken alles onder controle. Geen of heel weinig goesting om te drinken. Wil me ook goed houden in deze woelige periode :D

Hoe is het met jou ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3
Ha Will, nou of Sowhat ook herten ziet, weet ik niet, maar ik zie ze wel, hier op de Veluwe. Maar ja, als oud-Rotterdammer, mis ik dan hier weer die 'bootjes' waar jij je mee bezig houdt. Zo heeft iedereen wel wat leuks in zijn omgeving natuurlijk.

Yvonne, ja, misschien dat de zwijnen laat opduiken uit hun schuilplaatsen, al had Aicha weken geleden al jonge varkentjes in het bos gezien.quote>

@ A3: ik heb vorige week in een natuurprogramma gehoord, dat de zwijnen het bevallen een beetje kunnen reguleren. Het is nog veel te droog en te koud, dus er is nog helemaal geen vers gras. De pas geboren biggetjes hebben nu een veel moeilijker start.

Lytse.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou inmiddels is het weer een tijd later. We kregen onverwachts de buren op bezoek. Overleggen over alle dingen i.v.m. het ophogen van de straat en de tuinen.

@ Snoep: kies voor jezelf meid en laat je niet weer omkletsen, anders heb je binnenkort weer hetzelfde probleem. Het werkt niet!

Wat Tatum al zei: de eerste 5 dagen zijn het moeilijkst, maar daarna gaat het steeds beter.

Kom maar veel hier en zoek afleiding!

Succes met dat gesprek op school morgen.

Nu maar aan het eten beginnen. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Tatum
Wijfie, toen dat touwtje brak was het licht aan. Dat gaat nu dus niet meer uit. :o
En als ik de bewuste stop in de meterkast uitzet om het licht uit te doen, dan doen ook de computer, tv en het warme water niets meer. :huh:quote>

Je kunt toch gewoon die schakelaar open maken en er een nieuw touwtje aan knopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan, ik heb hem open gemaakt, maar ik kan helemaal niets zien waar het omheen moet of wat er aan- en uit moet klikken. Ik weet dus ook niet waar dat touwtje gezeten heeft.

Wel Gegoogeld en daar zeggen ze op internet dat je de hele schakelaar vervangen moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...