will Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Goedesmiddag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ha die Will... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Goedemiddag Lenie en Will. Alles goed vandaag met jullie en nog een beetje genieten van het mooie weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 hey Aicha... ja hoor ik zit heerlijk in het zonnetje met de doggie's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 ik was bezig om zuurkool te maken, maar de kramp schiet steeds in m'n duim lastig piepers jassen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Heb net weer een heerlijke wandeling in het bos gemaakt en als ik achter de computer zit (heb geen laptop). Zit ik op de noordkant van het huis. Dus zo maar weer terug naar het balkon op de zuidkant met een boek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Oh, dat heb ik ook wel eens gehad, vanavond schaft bij mij de pot macaroni. Maar dan wel helemaal zelf gemaakt (de saus dan) met lekkere verse kruiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Zuurkool vind ik ook erg lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 jazeker... ik ga weer even een poging wagen met die rottige aardappels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Hoi Aicha, Lenie, ....iedereen Genieten ? .....Tja, vanop het werk een beetje toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Tsja als je zuurkool wil eten zullen toch die aardappels geschild moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Will het lijkt wel of je altijd aan het werk bent. Heb je ook nog wel eens een vrije dag? En hoe gaatie verders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ha, dat komt omdat ik meestal thuis niet zoveel tijd heb, als ik al thuis ben. Ja, okay. Terug vrijgezel, vriendin het huis uit en ik terug andere horizonten verkennend. Kan nog alle kanten uit. Wonderwel met het drinken alles onder controle. Geen of heel weinig goesting om te drinken. Wil me ook goed houden in deze woelige periode Hoe is het met jou ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Even weg, schip vastmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Met mij gaat alles gped Will. En blij met het heerlijke weer vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Toppie hoor dat je het met niet drinken vol houdt in deze woelige tijden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ik zagBollie bij het weekpact, en zij is met mij de enig ingelogde. Computerproblemen met de nieuwe laptop. Manlief is not amused!. Werk nu in Chrome, gaat weer net iets anders! Eerst maar eens bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Originally posted by: A3Ha Will, nou of Sowhat ook herten ziet, weet ik niet, maar ik zie ze wel, hier op de Veluwe. Maar ja, als oud-Rotterdammer, mis ik dan hier weer die 'bootjes' waar jij je mee bezig houdt. Zo heeft iedereen wel wat leuks in zijn omgeving natuurlijk.Yvonne, ja, misschien dat de zwijnen laat opduiken uit hun schuilplaatsen, al had Aicha weken geleden al jonge varkentjes in het bos gezien.quote> @ A3: ik heb vorige week in een natuurprogramma gehoord, dat de zwijnen het bevallen een beetje kunnen reguleren. Het is nog veel te droog en te koud, dus er is nog helemaal geen vers gras. De pas geboren biggetjes hebben nu een veel moeilijker start.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Nou inmiddels is het weer een tijd later. We kregen onverwachts de buren op bezoek. Overleggen over alle dingen i.v.m. het ophogen van de straat en de tuinen. @ Snoep: kies voor jezelf meid en laat je niet weer omkletsen, anders heb je binnenkort weer hetzelfde probleem. Het werkt niet! Wat Tatum al zei: de eerste 5 dagen zijn het moeilijkst, maar daarna gaat het steeds beter. Kom maar veel hier en zoek afleiding! Succes met dat gesprek op school morgen. Nu maar aan het eten beginnen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 GRRRRR #$%&*(*! Tieviestoring in Helmond en omgeving. Kan de hele avond duren. Bah das balen. Heb dat ding van smorgens tot s avonds laat aan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Originally posted by: TatumWijfie, toen dat touwtje brak was het licht aan. Dat gaat nu dus niet meer uit. En als ik de bewuste stop in de meterkast uitzet om het licht uit te doen, dan doen ook de computer, tv en het warme water niets meer. quote> Je kunt toch gewoon die schakelaar open maken en er een nieuw touwtje aan knopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Dylan, ik heb hem open gemaakt, maar ik kan helemaal niets zien waar het omheen moet of wat er aan- en uit moet klikken. Ik weet dus ook niet waar dat touwtje gezeten heeft. Wel Gegoogeld en daar zeggen ze op internet dat je de hele schakelaar vervangen moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 misschien dan maar even de lamp eruit draaien wel een doekje tegen de hitte erom he en een zaklamp meenemen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Nou Jane, ik laat de lamp wel aan. Zodra ik de deur dicht doe, dan heb ik er geen last meer van hoor. En morgen na mijn werk een nieuwe schakelaar kopen, kan de klusser hem er woensdag weer op zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden