Tatum Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Bol, bedankt Ik ga gewoon door. Wel drinken is ook geen optie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Aich. je kan haar natuurlijk ook een paar oordoppen cadeau geven. Netjes ingepakt in cadeaupapier. Ja je hebt zo van die mensen die alles naar hun hand willen zetten. Zijn moeilijke mensen. Maar gewoon helemaal niet reageren want als je dat ook maar een keer gaat doen, blijft ze aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 He Aich, Kun je niet iets doen aan de verlatingsangst van jouw hond? Wat voor een hond is het eigenlijk, en heb je hem al lang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Hoi Tatum, Hoe lang die zucht naar drank blijft, dat weet ik natuurlijk ook helemaal niet. Ik ben ook nog maar een rookie. Maar volgens mij is die zucht naar drank niet echt.... Hij lijkt voor een groot gedeelte alleen maar op de zucht naar drank. En die zucht naar drank wordt groter en groter door zelfmedelijden en "mooie" herinneringen aan "geweldige" kroeg-avonden.... Laatst had ik ook zo'n dag dat ik het allemaal niet meer zag zitten. Ik vond het zo oneerlijk dat iedereen gezellig in het café mocht zuipen en ikke niet..... We herinneren ons de verkeerde dingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 DAGPACT: Aicha Wim Acer Tatum Albert Lytse Joris Jacc Hanneke Wijfie Rosa Goedenavond. Wel wat laat om me bij het dagpact aan te sluiten. De dag is al bijna voorbij. Maar ik ben de hele dag druk geweest, nu even rustig en de trek komt weeeer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Spud, Niwi is overleden. Ik dacht door een mislukte operatie. Agnieta weet daar veel meer van. Niwi was een man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Spud, Niwi is overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Spuit elf weer in de bocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Nee, Rosa, we waren tegelijk aan het typen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Ik postte 1 minuut later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Dank Tatum, voor je smiley en je reactie. En ik ben weer weg. Ik meld me morgen droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Rosa net gemist. Jammer. Goh Aggie en Spud: we missen Niwi nog steeds. Het is niet anders. Ik weet verder niet wat ik erop moet zeggen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Wat is het hier rustig. Nog maar even wat anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Voor het eerst heb ik nuchter moeten huilen om woorden op het forum. Ik klikte het topic voor/van Niwi aan en las de woorden van Agnieta voor Niwi en andere woorden en ik moest spontaan huilen. Volgens mij was Niwi een erg speciale man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 goeden avond allen, Wim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 hoe mooi dat jij hier nu bent Wim zomaar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 hoi allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 hoi Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Dag Jane,.... ben er niet zomaar, heb weel computerwerk liggen, en ben daar me bezig, en ondertussen ingelogd...... tussendoor kijk ik even of er nog beweging is op het forum.... Groet, Wim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 vandaag wat in mijn huis aan het rommelen geweest en morgen werken natuurlijk het word 20 graden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 hé Aardappel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 hoi Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 na pasta, chili con carne en pasta vond ik het vandaag wel weer es tijd voor een uitsmijter daarvoor heb ik bij Appie 30 eieren gehaald voor 3.99 is toch niet zo duur dacht ik. rustig maar hoor ik heb er nog 25;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Spud W weet van dit forum dus als ik er niet meer ben zal zij inloggen om het te melden. Maar joh ik ben springlevend hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden